Kian's POV
Η μέρα μου δεν είχε αρχίσει με τον καλύτερο τρόπο. Ο Zane μου τηλεφώνησε και μου είπε πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να βγει ο Ράιαν. Το μόνο που μένει να κάνει είναι να δωροδοκήσει τον δικαστή ώστε να μην μείνει πολύ καιρό μέσα.
Μπήκα μέσα στο αμάξι μου και απλά άρχισα να οδηγώ χωρίς να ξέρω που πηγαίνω. Δεν γίνεται να τον αφήσουμε να το περάσει αυτό, δεν θα αντέξει μόνος του εκεί πέρα.
Ήμουν τόσο θυμωμένος. Ο μοναδικός τρόπος για να ξεσπάσω ήταν να ρίξω μερικές μπουνιές στον σάκο του μποξ στο γυμναστήριο.
Η ώρα ήταν περίπου 1 όταν έφτασα. Μισούσα να έρχομαι εδώ το μεσημέρι, είχε υπερβολικό κόσμο.
2 ώρες αργότερα και τα χέρια μου είχαν ματώσει· ο θυμός όμως κυλούσε ακόμα μέσα μου.
Σκούπισα τον ιδρώτα από το πρόσωπο μου με την μπλούζα μου και κατευθύνθηκα προς την
Το κινητό μου δονήθηκε και όταν το άνοιξα είδα το μήνυμα του Τάιλερ.
«Το άφησα στην Ίζζυ. Επίσης, με δουλεύεις; Είναι καυτή»
Στριφογύρισα τα μάτια μου και έβαλα το κινητό μέσα στην τσέπη της φόρμας μου και μπήκα στο αμάξι.
Χρειαζόμουν οπωσδήποτε μπάνιο.
10 λεπτά αργότερα βρισκόμουν έξω από την πόρτα του διαμερίσματος. Έβαλα μέσα τα κλειδιά και άνοιξα την πόρτα. Η Ίζζυ δεν γύρισε καν να με κοιτάξει. Καθόταν στον καναπέ κουκουλωμένη με μια γκρι κουβέρτα και μια κούπα στα χέρια της. Τα μακριά μαλλιά της έπεφταν πάνω στους ώμους της μαύρες μεταξωτές κουρτίνες.
Πιθανόν θα πρόσεξε πως την παρατηρούσα γιατί γύρισε το κεφάλι της και με κοίταξε με το φρύδι της σηκωμένο.
«Βλέπεις τίποτα ενδιαφέρον;»
«Σίγουρα, μια μπάλα χνουδωτής κουβέρτας σου τραβάει την προσοχή.» Απάντησα ειρωνικά.
Στριφογύρισε τα μάτια της και συνέχισε να βλέπει τηλεόραση.
Μπήκα στο δωμάτιο μου και αφού πήρα μια πετσέτα, μπήκα στο μπάνιο. Πέταξα τα ρούχα μου στο καλάθι με τα άπλυτα και άνοιξα την ντουζιέρα. Μόλις βρήκα την κατάλληλη θερμοκρασία νερού, μπήκα μέσα και άφησα το ζεστό νερό να τρέχει με δύναμη πάνω στο κεφάλι μου. Ήταν τόσο χαλαρωτικό.
BẠN ĐANG ĐỌC
Stay (#RBC2019)
Lãng mạnΑπόσπασμα: Προχώρησα προς την κουζίνα και βρήκα τον Κίαν να κάθεται στο πάγκο και να τρώει την πίτσα από το ψυγείο. Στο ένα χέρι κρατούσε το κινητό του και στο άλλο ένα κομμάτι. Το κεφάλι του ήταν σκυμμένο και φαινόταν αφοσιωμένος σε αυτό που διάβαζ...