Κεφάλαιο 13ο

31 10 0
                                    

*DISCLAIMER* Το παιδί στην φωτογραφία δεν έχει καμία σχέση με τον πρωταγωνιστή της ιστορίας, απλά θέλω να φανταστείτε κάπως έτσι τα μαλλιά του Κίαν.


Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα στο σπίτι αγνοώντας την παρουσία του Μάικ.

«Καληνύχτα.» Είπα και έκλεισα την πόρτα.

Προχώρησα προς την κουζίνα και βρήκα τον Κίαν να κάθεται στο πάγκο και να τρώει την πίτσα από το ψυγείο. Στο ένα χέρι κρατούσε το κινητό του και στο άλλο ένα κομμάτι. Το κεφάλι του ήταν σκυμμένο και φαινόταν αφοσιωμένος σε αυτό που διάβαζε. Οι σγουρές τούφες των μαλλιών του έπεφταν πάνω στο μέτωπο του κρύβοντας ένα τμήμα του προσώπου του.

«Την επόμενη φορά προσπάθησε να μην είσαι τόσο μαλάκας και βάλε τους ανθρώπους μέσα στο σπίτι.»

«Δεν θα υπάρξει επόμενη φορά. Κράτα τους γκόμενους σου μακριά από το σπίτι μου.»

«Αλήθεια Κίαν μου το κάνεις τόσο δύσκολο να μιλάω μαζί σου.»

«Τέλεια. Το γεγονός ότι μένουμε στο ίδιο σπίτι δεν σημαίνει πως πρέπει να μιλάμε.»

«Όντως είσαι τόσο μαλάκας ή χρειάζεται προσπάθεια;» Ένιωθα το πρόσωπο μου να παίρνει φωτιά.

«Είναι ταλέντο.» Είπε και έβαλε μια μεγάλη μπουκιά πίτσας στο στόμα του.

Πήρα την σακούλα με το φαγητό μου και πήγα προς το δωμάτιο μου.

«Ίζζυ;!» φώναξε λίγο πριν κλείσω την πόρτα του δωματίου.

«Τι θες;» απάντησα εξουθενωμένη. Άκουγα τα βήματά του να πλησιάζουν προς τον διάδρομο.

«Στην θέση σου δεν θα κοιμόμουν πάνω σε αυτά τα σεντόνια, καλύτερα να τα αλλάξεις.» Είπε και μου έκλεισε το μάτι καθώς με προσπέρασε για να μπει στο δωμάτιο του.

Πραγματικά αρχίζω και νιώθω μια τεράστια απέχθεια για αυτόν.

Αφού άλλαξα τα σεντόνια, έκατσα στο κρεβάτι και άρχισα να τρώω το φαγητό μου ενώ ταυτόχρονα μιλούσα με την Χέιλι στο τηλέφωνο κάνοντας της παράπονα για τον νέο μου συγκάτοικο.

«Νομίζω πως είσαι λίγο υπερβολική Ίζζυ.»

«Όχι δεν είμαι. Είναι άξεστος και απότομος και το μόνο που καταφέρνει είναι να με νευριάζει. Άφησε τον Μάικ να περιμένει έξω από την πόρτα! Αν είναι δυνατόν! Δεν ξέρω πως θα αντέξω εδώ.»

Stay  (#RBC2019) Where stories live. Discover now