Ve yeni kitabımla karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Bu benim kendi kurguladığım 4n1k. Size söylediğim yerde multideki müziği açabilirsiniz. İyi okumalar.
Alarmlar her yanımdan çalıyor. Ha merhaba ben yaprak ayvaz. Uykuyu seven, elbiselerden ve pembe gibi canlı renklerden nefret ederim. Halıda yuvarlanmak ve çikolatalı süt içmek, cansız şeylerle konuşmak benim en sevdiğim şeydir. Ve Benim 4 vazgeçilmezim var. Alikuşum,Oğuzkuşum,sinankuşum ve gökkuşum. Ve bugün okulun ilk günü. Neyse.
Ana kraliçem: boncuğum hadi kalk okula geç kalacaksın.
Yaprak:..
Ana kraliçem: bak arkadaşların geldi. Hadi boncuğum acele et.
Yaprak: tamam ana kraliçem hemen geliyorum. Dolaptan kafama göre birşeyler çıkardım. Saçımı toplayıp aşağıya indim. Aşağıda benim vazgeçilmezlerin vardı. Alikuşum,gökkuşum,oğuzkuşum ve sinankuşum hoşgeldiniz.
Gökkuşum: hoşbuldukta. Hadi gidelim okula geç kalıcaz. Annemin yanağından öpüp dışarıya çıktık. Hepsi bisikletlerle gelmişti. Bende kendi bisikletimi aldım.
Yaprak: eee hadi gidelim.
Hepsi bana bakıp gülümsedi. Baktım onların gideceği Yok. Ben önden gittim. Arkamdanda Alikuşum gelmeye başladı. (Şarkıyı açabilirsiniz) ve heps sırasıyla gelmeye başladı. Ali önüme geçince bir anda hırslanıp pedalı kıracak biçimde sürdüm. Ve aliyi geçtim. Arkama baktığımda Ali dahil hepsi bana bakıp gülüyordu. Bende gülmeye başladım. Yaklaşık 15-20 dk içerisinde okula vardık. Ve bisikletleri herzaman koyduğumuz yere koyduk. Sonra herzaman ki gibi bir "ÇETE" şeklinde okula girdik. Ve 12-B sınıfına girdik. Kendimize sıra arıyorduk. Ve en arkadaki 3 sıra boştu. En arkaya benle Alikuşum, bizim önümüze gökkuşumla oğuzkuşum, sinankuşumda tek oturdu. Bende direkt kafamı masaya koyup uyku moduna geçtim. Kafamı bir anda kaldırıp etrafa bakındım. Ali bana bakıyor. Gökhan Merve'nin fotoğraflarını eleştiriyordu. Sinan etrafa bakınıyordu. Oğuz ise. Oğuz nerde ya. Etrafıma bakındım ve Oğuz'u aramaya çalıştım. En son bulamayınca Aliye sordum.
Ali kuşum
Efendim küçük Titan
Oğuzkuşum nerde?
Valla en son tuvaletteydi. Şimdi nerede bilmiyorum. Tamam.
Sonra kafamı Ali'nin omzuna koydum. Oda kafasını kafama yasladı. Öylece etrafıma bakındım. En son fizikçi geldi ve herkes ayağıyla kalktı. Bende kalktım oturduktan sonra devamı kesik kesik..._______________📖____________
Bir dürtüyle uyandım. Beni uyandıran Alikuşumdu.
Küçük panda. Artık sana panda demeliyim.
Çünkü pandalar gibi nerede olsan uyuyorsun. Uyan küçük panda. 3 derstir uyuyorsun. Kalk hadi teneffüse çıkalım. Bende kafamı salladım. Ve ayağa kalktım. Benim kalkmamla tüm "ÇETE" ayağa kalktı. Sonra hep beraber oturduğumuz koltuğa gittik. Tam oturacakken tuvaletim geldi ve oturmadan ben dedim ki
Arkadaşlar ben bir tuvalete gideyim.
Hepsi onaylayıcı sesler çıkardı. Bende kendimi toparlayıp tuvalete gitmeye başladım. Tuvalete geldiğimde Bade ile karşılaştım.
Üff bu kız gerçekten hiç çekilmez.
Selam yaprak
Üff hiç çekemem seni bade
Yaprak
....
Tuvalete girdim. Ve beş dk çıktım. Ve yine "ÇETE" nin yanına gittim.Evet selamlar hikayemin ilk bölümü ile sizlerleyim. Arkadaşlar telefonumu elime alamıyorum. Ve şuan annemin telden yazıyorum. Birdahaki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K
FanfictionEski kullanıcı adı: ezgizem_funclub Bu hikaye bir 4n1k hayranı tarafından yazılmıştır. Hem gerçek kitap ve filmden hem de kendi kurgumdur.