3.Sezon 1.Bölüm-Ela

938 18 3
                                    

multi ela ve bölüm şarkısı :)

***3 yıl sonra***

Yaprak'tan

Sabah uyandığımda ev sessizdi. Evet artık liseyi geride bıraktık. Biz artık üniversiteliydik. Hepimiz Aynı üniversitedeydik. fakat farklı bölümler. sadece benle gökhan aynı bölümü okuyorduk.

ben ile gökhan Reklamcılık
Ali avukatlık
Sinan minarlık
oğuz Radyo Televizyon bölümü

Gökhan ile aynı sınıftayız. hepimiz aynı evde kalıyoruz. bir sitede dublex evde. bu sebeple hepimizin ayrı odaları var. neyse ki saatlerimiz  aynı. Üstümü değiştirip hepsini uyandırdım. bu süre zarfında yemek yapmayı da öğrenmiştim. kesme tahtasını çıkarıp domatesleri doğradım. O sırada belime dolanan elle donakaldım. Arkama dönünce Ali'yi görünce rahatladım. Buzdolabından yumurtayı çıkarıp kırdı. en sonunda tüm malzemelerle karıştırdık. baharat ekledikten sonra menemenimizin pişmesini bekledim. o sürede ali de kahvaltılıkları hazırladı. Sanırım bu evde tembel olmayan ilk kişi Ali. menemen pişince masaya indirdim. diğerlerini çağırıp masaya oturdum. Herkes sessiz sessiz yemeğini yiyordu. Ali ile aramızdakileri biliyolardı. Barış'ı soracaksanız Barış ile aram gayet iyiydi. Barışla aynı bölümü okuyorduk. fakat aynı üniversite de değildik. Yemeğimi yedikten sonra elimi yıkadım. dişimi fırçalayıp saçımı tepeden topuz yaptım. Banyodan çıkacağım zaman bir bedenle çarpıştım. Bugün tuhaf ilerliyordu. hiç bir şey söylemeden kenara çekildim. Ali içeri geçince Gökhan'a haber verdim. Biz onlardan erken çıktık,okula gidiyorduk.

"Bugün Ela ile buluşacağız" demesiyle gökhana döndüm ve açıkça duygularımı belirttim.

"O kız iyi gibi görünmüyor,umarım seni üzmez. Eğer üze-"
Net ve kısaca "üzmez" dedi.

"senin için söylüyorum,kızın geçmişini biliyorsun. Merve'den sonra toparlanacağını düşünmüyorum. Yoksa senin iyiliğini isterim,biz kardeşiz Gökhan"

"biliyorum."

daha fazla moralini bozmamak için sessizce ona ayak uydurdum. Okula varınca birlikte sınıfa ilerliyorken Ela bizim yanımıza yaklaşınca gözlerimi devirdim. Onlardan uzaklaşınca gökhan kolumdan tuttu.

"burda kal"

Ela yaklaşınca benim git gide moralim bozuldu. Onlar güle oynaya ilerlerken sinirim bozuldu ve bende ordan uzaklaştım,dikkat çekmemesi için sessizce uzaklaştım.

Hoca da koridordan görününce sınıfa girip yerime oturdum.

***

telefonuma gelen bildirimle irkildim. Barış'tan 1 mesaj telefonu alıp mesajı cevapladım.

Okul çıkışı buluşalım mı Yaprak?

Barış ben gelemem. Hafta sonu buluşsak,Gerçekten Hafta içi çok yoğunum

Peki,sonra görüşürüz.

Umarım kırılmamıştır diyerekten saate baktım. dersin bitmesine 5 dakika kalmıştı. Hoca dersi
bitirince Gökhan'a mesaj attım

Gökhan sen Ela ile git.Ben çıkıyorum.

Hayır beni bekle Yaprak

Gökhan çıktım bile. Sen onunla çık.

DİKKATLİ OL Yaprak.

cevap vermeden çıktım sınıftan.Ali beni çıkış kapısında bekliyordu. Gülümseyip yanına ilerledim. Birlikte çıktık Okuldan ve Ali ile birlikte eve ilerledik. Eve gelince kimseye hiç bir şey söylemeden odama girip üstümü değiştirdim. Bugün nedense tuhaf ve yorgun hissediyordum. telefonumu alıp mutfağa indim. kendime tost yapıp masaya oturdum. Telefondan 4n1k grubuna girdim. Oğuzlar konuşuyordu.

4n1k

Oğuz: Ya sıkıldım artık dersten. 10 dakika kaldı. Alın beni burdan. Gökhan sende sal Ela'yı gel beni al burdan n'olursun.

Gökhan: Ela online yanlız Oğuz.

oğuz kişisi Gökhan kişisini gruptan çıkardı.

Oğuz: Gökhan eve gelsin. Varya ne yapacağımı siz görün. telefonu karıştırmak ne abi. Liseli Ergenler gibi.

Yaprak: HSOSBSPXBSXŞBSPSNS çok haklısın oğuz,gözüm tutmamıştı zaten Ela'yı.

Ali:Dedikodu ha?

kısaca random mesajı atıp telefonumu kapattım. Kıyafetlerimi hazırlayıp odamdaki duşa girdm. kapımı kilitledim. Sıcak bir duş aldım,kıyafetimi giyip odadan çıktım. Kendimi yatağa attım. Çalan kapıyla kapıyı açmaya gittim...

uzun bi aradan sonra kitabımıza geri döndüm.Elimden geldiği kadar kitabı yazacağım. Hem kapak yapıyorum,benim hayatımı yazıyorum ve tabikii 4n1k. Benim için zor. Ama sizin için yapacağım.Umarım beğenmişsinizdir. Diğer bölüm için tahminlerinizi yazın :)

4N1K Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin