Hatırlatma: sarı oğlan??
Buda kim ya ?
Bu bu Buda kim ? Sarışınlardan nefret ettiğimi söylemiş miydim ? Ama Oğuzkuşum ayrı bir mesele. Neyse konumuza dönelim. Bu sarı oğlanda kim? Hangi hakla gelip kolumu tutuyor. Kafamı diğer tarafa çevirdiğimde Aliyi gördüm. Sinirli sinirle karşısına bakıyordu. Onun baktığı yöne bende dönünce Aliye gülümseyerek bakan sarı oğlanı gördüm. Hemen kolumu çektim ve ayağa kalktım
Ve bağırmaya başladım:
Ya sen kimsin ya ? Hangi hakla benim kolumu tutuyorsun? Ha kim zannediyorsun kendini ?
Ali beni kendine çekti. Ve bana güzel güzel bakmaya başladı. Bende o güzel bakışlarına güzellikle karşılık verdim. Sonra Ali bağırmaya başladı: bidaha seni burada görmeyeyim! Yoksa...
Yoksa nolur? Dedi sırık
Bende durur muyum? Bak sırık kimsen kim birdaha burada seni GÖRMEYECEĞİZ!
Noldu? Ben yanlış birşey mi söyledim ?
Gökhan hemen lafa atladı:
Senin varlığın yanlış lan! Defol git burdan seni küfürlerimle boğarım ha !
Sırık da alayla gülmeye başladı:
İyi bakalım ŞİMDİLİK gidelim.
Ali:
Sana o şimdiliği göstermeyeyim lan sırık !
Oda gitti.bende durmadan hemen konuşmaya başladım.
Tamam gençler sakin olun. Hadi gidin siz
Valla gitmeyeceğiz bu sefer Yaprak! Sen git evine sonra biz gideriz. Dedi sinan
Bende; peki tamam
Sonra eve gitmeye başladım. Allahım deli midir nedir? Eve çıktım ve odama ilerledim. Üstümü çıkarmadan yatağıma uzandım ve bu gün yaşanan olayları düşündüm. Ali neden bu kadar tepki göstermişti ki? Hepsi çok tepki gösterdi. Acaba noldu ki ? Altı üstü bi kolumu tuttu. Ama yaptığında az değil hani. Ben bunları düşünmeye devam ederken kendimi uykunun huzurlu kollarında buldum...Tekrardan merhaba! Yine kısa bir bölüm ama güzel ve eğlenceliydi. Telefonumu elime almak zor ama ben elimden geleni yapıyorum. İnan'ın çok zor bölüm yazmak. Neyse güzel yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. Birdahaki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K
FanfictionEski kullanıcı adı: ezgizem_funclub Bu hikaye bir 4n1k hayranı tarafından yazılmıştır. Hem gerçek kitap ve filmden hem de kendi kurgumdur.