Sabah çalan telefonumla uyandım ve yataktan kalktım. Barış arıyor...
yaprak, bugün cuma. sadece 1 dersinin olduğunu biliyorum. Saat 12 de ...... kafede buluşalım. Senin hayatın için sana önemli şeyler göstermeliyim.
Tamam barış,haberleşiriz.
Telefonumu kapatıp ders programımı düşündüm. Bugün hoca gelmeyecekti. Gelse bile çok yorgundum. off.
Hiç bir şeyi umursamadan yatağa geri uzandım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktın.
•••••
Çalan telefonumla uyandım. Barış arıyor. Salın artık beni.
Efendim barış,2 oldu bu beni uyandırıyorsun. Uykuya çok düşkün olduğumu biliyosun söyle?!
yaprak saat 12?
tamam çıkıyoruum.
telefonu kapatıp aceleyle yataktan kalktım. Yine uykuda kalmıştım. Her zamanki gibi. Üstümü değiştirim ve bugün farklılık yapmak için saçımı açık bıraktım. çantama telefonumu,cüzdanımı ve anahtarımı koyup evden çıktım. Barış'ın söylediği
kafeye yavaş yavaş ilerledim. Kafeye varınca boş
bir masaya oturdum. Çantamdan telefonumu çıkarıp Barış'a mesaj attım.barış ben kafedeyim,seni bekliyorum.
Ensemde hissettiğim nefesle dona kaldım. Umarım Ali değildir. Bir hışımla arkama dönünce Gökhan'ı gördüm.
Senin ne işin var burada Yaprak?
Kafeye gelemez miyim Gökhan,sen git Elacığının yanına.
Elacığını bastırarak söylemiştim.Seninle evde konuşacağız Yaprak,yazdım kenara.
Tam cevap verecekken sinirle kafeden çıktı. ben de Sinirle Sandalyeme sinerken Barış'ın Gelmesini bekledim. Yaklaşık 10 dakika sonra barış gelince sinirlendim.
"Hem uyuyorum diye bana kızıyorsun. yarım saat bekledim seni!"
O kahkahasını tutamayınca daha çok sinirlendim.
"neymiş bu önemli şeyler Barış Efendi?"
"Haklısın Yaprak. Bahsettiğim şey senin hayatın için ciddi şeyler"
Barış'ın diyeceği şeyi merakla beklerken elime bir zarf tutuşturdu. Anında elinden çekerken direkt zarfı açtım. Zarftakileri görünce gözümden bir yaşın süzülmesine engel olamadım.
"b-bu ali mi? Nasıl yani,B-beni aldatıyor mu?" sinir ve üzüntüyle karşılık konuşurken Barış'ın dediğiyle kalbim resmen paramparça oldu.
"Geçen bu kafenin yanından geçerken sanki Aliyi gördüm. Yakınlaşınca bir kızla konuştuğunu gördüm. Tabii ön yargıyla yaklaşamazdım. Ne yapacağını bekledim. En sonunda Ali o kızı öptü ve etrafına dikkatli bakarak arabasına binip uzaklaştı. Ben de kızın yanına gittim. Kıza dedim ki o senin neyin oluyor. O da dedi ki..."
Anında sözünü tamamlarken
"ne dedi Barış?!"sıkıntıyla nefesini verdi,ve bana ölümü hissettirecek o sözü söyledi.
"Ali'nin sevgilisi olduğunu söyledi,ben onu duyunca anında ordan uzaklaştım. Bak senin hayatının kötü olmasını istemem. Ben senin arkadaşınım Yaprak. Sadece çevrendeki insanların kim olduğunu gösterdim. Asla kötü bir niyetim yok"
"Sana inanıyorum Barış" ağlamamı durduramazken anında Barış'a Sarıldım.
(multi de şarkı var,burda dinleyebilirsiniz)
"Olsun yaprak,unutucağın kötü dünlerin,yaşayacağın güzel günlerin var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K
FanfictionEski kullanıcı adı: ezgizem_funclub Bu hikaye bir 4n1k hayranı tarafından yazılmıştır. Hem gerçek kitap ve filmden hem de kendi kurgumdur.