Hellü. Yeni bölüme hoşgeldiniz okurkuşlarım. Oy verip yorum yapmayı unutmayın!Seviliyorsunuz :)
Gökhanı ameliyata almışlardı. Nasıl yapar bunu kendine. Merveyle kavga ettikleri için yapar mı kendine bunu. Gözlerim dolu bir şekilde Aliye döndüm. Sessizce fısıldayarak
"Aşkım, O yaşayacak değil mi bizi bırakmayacak değil mi?"Bunları söylerken ağlıyordum.
Gökhan yaşayacak Yaprak. O ölmeye-
Devamını duyamadan bi karanlıkla karşılaştım...
Alinin Anlatımı
Hepimiz ağlamaktan helak olmuştuk. Gökhan ameliyattaydı. Sus pus bekliyorduk. Elimiz kolumuz bağlı bekliyorduk. Yaprağın fısıldamasıyla ona döndüm.
Aşkım, o yaşayavak değil mi?
İşte onu dediği an kalbim sızlamıştı.
O ölmeyecek diyecekken yaprak kollarıma yığıldı.
Yaprak iyi misin yaprak!
Oğuzla sinan anında buraya gelirken
Hemşiree!!
Bir tane hemşire sedyeyle gelip yaprağı aldı. Ve onu bi odaya aldılar. Ben burda bekleyecektim. Oğuzla sinan da Gökhanın olduğu yerde. Kafamı yere eğmiş sessizce bekliyordum. Gözümden akan yaşa engel olamadım. Kardeşim ameliyatta,sevdiğim kız da baygın dı. Biz bunları neden yaşıyoruz? Neden biz. Bir yandan piç barış,bir yandan merve,bir yandan ailem ve okul. Okul da haftaya açılıyordu. Hepimiz bu haldeyken okula gidecektik. 2. Dönem başlıyacaktı. Telefonum titreyince cebimden çıkardım.
Kimden:Oğuz
Ali yaprağa ne oldu?
Kime:Oğuz
Bilmiyorum. Bende haber bekliyorum.
Kimden:Oğuz
Tamam. Mutlaka bize haber ver. Meraktan öldük.
Kime:Oğuz
Tamam.
Telefonumu geri cebime koyup aynı pozisyonu aldım. Kafam eğik bir şekilde yapraktan haber bekliyordum. 5-10 dakika sonra Yaprağın odasının kapısı açıldığında oraya döndüm. Bir hemşire elinde dosyayla çıkmıştı.
Hemşire hanım, o iyi mi?
Kalbimdeki ağrıyla hemşirenin cevabını bekliyordum.
O iyi sadece yorgunluktan baygınlık geçirmiş. Serum verdik ona.
Anladım. Peki yanına girebilir miyim?
Buyrun,girebilirsiniz.
Teşekkür ederim.
Hemşireyle konuşmamız bitince yaprağın odasına girdim. Sevdiğim kız,seruma bağlı bir şekilde uyuyordu. Melek gibiydi. Sessizce oraya yaklaştım. Sandalyeye oturup onu izlemeye başladım. Ellerimi yüzüne yaklaştırdım. Yavaşça yanağını okşadım. Ve ona doğru fısıldadım.
Hadi uyan,güzelim...
Ses vermeyince telefonumu çıkardım. Ve oğuza mesaj attım.
Kime:Oğuz
Yaprak iyi. Yorgunluktan bayılmış sadece
Kimden:Oğuz
İyi bari. Peki sen buraya gelsen 5 dakikalığına. Bizde yaprağın yanına gelsek?
Kime:Oğuz
Tamam siz gelin.
Telefonu tuş kilidine alıp cebime koydum. Yaprağa yaklaşıp onun yanağından öptüm.
Kapı açılınca oğuz ve sinanı gördüm
Neyse ben gökhanın yanına gidiyorum. Yaprak uyanırsa haber verin
Tamam Ali
Odadan çıkıp gökhanın yanına gittim. Koridorda volta atarken ameliyathanenin kapısı açılınca oraya ilerledim.
Gökhan Karademirin yakınları?
Ben kardeşiyim. O iyi mi...
Saplanan cam parçasını çıkardık. Ama iç
Kanama olmuş. Biraz daha geç gelseydi ölebilirdi. Şimdilik yoğun bakıma alıcaz. Herşeye hazırlıklı olun.
İşte o an yıkıldım. Bu laf ne kadar da iç acıtıyor anlatamam. Gözümden akan yaşı elimin tersiyle sildim.
O yaşayacak. Gökhan bizi yanlız bırakmayacak
Sinanın anlatımı
Yaprağın odasına girdik. kapıyı kapatıp yatağın yanındaki sandalyeye oturdum. Oğuzda yaprağa yaklaştı.
Bacımsu uyan ya.
O öyle diyince gözlerim dolmuştu.
Telefonuma mesaj gelince mesaja baktım.
Kimden:Ali
Doktor,herşeye hazırlıklı olun dedi.
Mesajı okur okumaz telefon elimden kayıp yere düştü. Oğuz anında yanımda belirince,
Noldu Sinan??
Telefonu yerden kaldırıp mesajı ona gösterdim.
Herşeye hazırlıklı olun ne demek! Gökhan yaşayacak. Ona daha çok pislik yapıcam. O Da bana kızacak.
Gelen hıçkırık sesiyle yaprağa döndük. Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuş hıçkırıklar eşliğinde ağlıyordu. Ona yaklaşıp
Güzelim,uyanmışsın.
Öyle der demez bana sarıldı.
Gökhan yaşayacak dimi sinan. O ölmeyecek!?
O ölmeyecek yaprak. O bizi bırakmaz.
Ben oraya gidicem.
Olmaz bu halde gidemezsin oraya.
Ne varmış halimde! Bayılmış olabilirim. Orada kardeşim yaşam savaşı verirken ben burda bekleyecek miyim?! Hayır beklemicem. Onun yanına gidicem. Böyle daha fazla dayanamıyorum. Anında ona tekrardan sarıldım. Sessizce
Tamam güzelim,sakin ol. Seni götürücem ona.
Teşekkür ederim Sinan kuşum. Oda daki tekerlekli sandalyeye yaprağı oturttuk. Ve onu ameliyathanenin önüne götürdük. Ali bizi
Görür görmez ayağa kalkıp yaprağa sarıldı. Ardından bize.
Herşeye hazırlıklı olmalıyız.!.Helü canlar! Uzun zamandır bölüm gelmiyor. Bende oturdum size bölüm yazdım. Hemde duygusal. Yazarken ağlayasım geldi yahuu. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Oy vermeyi unutmayın. Ve hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K
FanfictionEski kullanıcı adı: ezgizem_funclub Bu hikaye bir 4n1k hayranı tarafından yazılmıştır. Hem gerçek kitap ve filmden hem de kendi kurgumdur.