Aşk böyle birşeymiş

5.3K 115 24
                                    

Hatırlatma:Ben bunlardı düşünürken kendimi uykunun huzurlu kollarında buldum.
Ayrıca multimedyadaki şarkıyı ben size söylediğimde açabilirsiniz :)

Çok güzel bir uykunun ardından uyandım. Hemen duşa girdim ve çıktım. Dolaptan elime ne geldiyse çıkardım. Hemen üstüme geçirdim. Saçımı tarayıp topladım. Hemen aşağıya indim. Ana kraliçem kahvaltıyı hazırlıyordu.
Günaydın boncuğum dedi ana kraliçem bende hemen karşılık verdim
Günaydın ana kraliçem
Gel otur yaprak yemek hazır. Dedi ana kraliçem.
Tamam ana kraliçem dedim ve her zamanki yerime yerleştim. Ve ne bulduysam tabağa koydum ve hepsini ağzıma attım. Ağzımı temizledim ve dışarıya çıktım. Dışarıya çıkar çıkmaz gözüm Aliye ulaştı (şarkıyı açabilirsiniz) ve hemen kalbim hızlanmaya başladı. Gözümün ona bakarken ışıldadı ve her şey eski haline geldi. Niye böyle bir şey oldu anlamadım. Neydi ki nedeni ? Ona bakarken çeteyi hiç farketmemiştim.Kendime gelince onlara gülümsedim.
Günaydın arkadaşlar dedim
Hepsi karşılık verdi.

Ali'nin ağzından

Yaprak dışarıya çıktığında kalbim hızlandı ve ona hayranlıkla bakmaya başladım. Oda karşılık verdi. Sonra ikimizde kendimizi düzelttik. Yaprak gülümsedi.sonrasında da bize günaydın dedi
Günaydın yaprak dedim ve bende tebessüm ettim ona karşı. Aşk böyle bir şeymiş demek ki. Ama AŞK yaprağa göre birşey değil ki. O ve Aşk. Ama ben yaprağı çok seviyorum ona en yakın zamanda açılmam lazım.

Yaprağın ağzından

Okula geldiğimizde direkt sınıfımıza doğru ilerledik.Sınıfa girer girmez herkes defterlerini almış birşeye çalışıyorlardı. Tabi ya bugün Geometri  yazılısı vardı. Ben anneme ne diyeceğim? Hemen Aliye döndüm. Ali ben senden kopya çekebilir miyim
Ben böyle diyince Ali ile birlikte tüm çete buna katıla katıla gülmeye başladı.sonra hepsi durdu
Ali ciddileşti
Tabiki küçük Titan. Lafımı olur. Sonra tüm çete yine güldü. Bende yerime oturdum ve kafamı masaya koydum.yaklaşık olarak 6-7 dakika Sonra hoca geldi. Herkes kalktı ve bende. Sonra hoca hemen kağıtları dağıttı. Herkes başladı. Bende hocaya çaktırmadan Aliye bakarak yaptım.

________________📝______________

Sınav bitti. Sonra herkes toparlanmaya başladı. Bizde dışarı çıktık. Herkes evine gidince ben ile Ali kaldık. Sonra bende çok şey oldum nasıl desem.sonra Ali durdu beni kolumdan tuttu ve bir parka doğru sürüklemeye başladı. Salıncağı oturdu bende onun ardından oturdum. Sonra Ali direkt söze girdi.
Yaprak benim sana söylemem gereken birşey var
Ben ona merakla bakarken.

Yaprak ben...



Bir bölüm daha bitti. Biliyorum sizde sıkıldınız bende ama İnanın elimden geleni yapıyorum. En yakın zamanda diğer bölümde gelecek. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum...

4N1K Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin