Tekrardan merhabaaa. Bu yeni bölümümüz. İyi okumalar ♥️
Alinin ağzından
Cam kırılınca karnımda bir ağrı hissettim. Yaprak dan tarafa döndüm. Yaprak da karnıma şok olmuş bir şekilde bakıyordu. Bende karnıma dönünce cam battığını gördüm. Ve bi anda başım dönmeye başladı.
Y-Yapraak
A-Ali sakin ol tamam.
Y-Yaprak K-Kendimi ç-ço ok k-kötü h-hissed-diyorum.
T-Tamam Ali s-sakin ol götürücez s-seni
A-Acele e-et K-küçük t-tit-
Gözüm kararmaya başlamıştı.
Yaprağın Ağzından
Telefonumu alıp ambulansı aradım. Ambulansa adresi tarif edip ambulansı beklemeye başladım.
Gamzelim beni bırakacak mısın? Senle daha çok konuşucağız. Lütfen beni bırakma..
Kapı çalınca hemen kapıya koştum. Kapıyı açınca hemşireler geldi
Hasta nerede
B-Beni takip edin.
Hızlı adımlarla onlara aliyi gösterdim. Aliyi sedyeye alıp evden çıkardılar. Bende telefonumu alıp evden çıktım. Hemşirelerle birlikte ambulansın arkasına bindim.
Ali beni bırakma. Aliiii
Ağlamaya devam ettim. Hepsi benim yüzümden. Hepsii!
Hastaneye gelince hemşireler aliyi ambulanstan indirdi.
hemşireler hastaneye hızlı adımlarla girdi bende onları takip etmeye başladım. Doktorda gelip onu ameliyathaneye götürmelerini söyledi ve aliyi Ameliyathaneye götürdüler. Tam girecekken kapı kapandı. Olduğum yerde çöktüm. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ettim. Telefonumu çıkarıp Jülide teyzeyi aradım. (Alinin annesi)
Jülide teyzee
Yaprak noldu?
A-Aliiii
Ali mi? Noldu oğlumaa
Ali ç-çok kötüü.
N-Nerdesiniz siz?
Life Hastanesi
Hemen geliyoruz!
Telefonu kapatıp Oğuzu aradım. 2 çalıştan sonra açıldı.
Efendim babuş
Oğuzzz
Noldu Yaprak
A-Aliii
Ne oldu Aliye
A-Ali çok kötü oğuzzz.
Nerdesiniz sizzz.
Life Hastanesi. Diğerlerini de h-haber ver ve gelin.
Tamam sakin ol biz geliyoruz.
Telefonu kapatıp kafamı duvara yasladım. Hepsi benim yüzümden oldu. Ona gerçeği söyleyip halledecektim. Ama yapamadım. Ya ölürs-
Hayır YAPRAK AYVAZ! O nasıl kelime. Gamenin seni bırakmayacak..
___________😫__________
Gözümü açtığımda Herkes buradaydı. Alinin annesi-babası,çete,annem-babam. Hatta bade bile buradaydı. Ona git bile diyemiyordum.
Ameliyat bitti mi ? Ali iyi mi??
Jülide teyze ağlayarak
Bitmedi yaprak. Hala devam ediyordu. 10 dakika geçince yanımıza Doktor ile hemşire geldi ve herkes doğruldu.
Hastamız şuan yoğun bakımda. Bir kişi yanına girebilir.
Jülide teyze bana baktı bi an.
Yaprakcım sen gir
Ama annesi sizsiniz. O daha doğru olur.
Hayır sen gir.
Peki.
Hemşire bana kıyafet verdi. Bende alinin yanına girdim. Alinin biraz saçını okşayıp ına biraz baktıktan sonra
Alii.. gamzelim. Beni bırakmayacaksın değil mi?
Bak Ali. Aslında doğru düşününce ve kalbimi dinleyince seni sevdiğimi farkına vardım. Ve bunu sana söyleyecektim. Ama sen şimdi yoğum bakımdasın. Sen uyan ki senle konuşalım.
Alinin eli oynamıştı.
Aliiii. Uyandın mı?
Yoğun bakımdan çıkıp doktora haber verdim.
Doktor bey. Alinin eli oynadı.
Bu sıralarda o tür şeyler olabilir. Yani konuştuklarınızı duyabiliyor. Ve azıcıkta olsa tepki verebiliyor.
İyi o zaman. Sağolun.
Yoğum bakıma girip aliye yaklaştım. Ali şimdi çıkıcam ama geri geleceksin değil mi? Sen güçlüsün. Bizi kolay kolay bırakmazsın. Onu yanağından öpüp yoğun bakımdan çıktım.
Üzerimdeki yoğun bakım kıyafetlerini çıkarıp hemşireye verdim. Ve olduğum yere geri oturdum.Yanımdada Oğuz vardı.
Oğuz o bizi bırakmayacak değil mi? Benim gamenim olarak kalıcak değil mi!
O iyi olucak. Bizi bırakmayacak. Sen gördün,bizi duyabiliyor işte. Sonra oğuz kafasını geri eğdi. Ayağa kalkıp oğuzu çekiştirmeye başladım. Onu biraz uzağa götürdüm. Ve
Orada ağlayamadığını anladım. Ağla Oğuz. Ağla.
Oğuz birden omuzuma kafasını koyup ağlamaya başladı..
Ağlaması durunca doğruldu.
Kimse öğrenmes-
Bana güven Oğuz.
Oğuzla kalkıp geri aynı yere döndük. Ve yine aynı yere oturdum. Kafamı kaldırıp ortama bakınca sinanın gözü kırmızı bir
Şekilde yere bakıyordu. Gökhanda öyle. Annemle babamda ağlamaklıydı. Jülide teyzeninde sinanlardan farkı yoktu. Bende kafamı dizime gömüp ağlamaya başladım. Ne kadar bizi duyabilsede her an herşey olabilir. Ardından Kafamı kaldırıp gözlerimi sildim. Ardından doktor geldi. Ve herkes ayağı kalktı.
Ali TEKELİOĞLU'NUN yakınları?
Jülide teyze atılarak
Ben annesiyim. Oğlum iyi mi?
Hastamızın durumu iyi diyebilirim. Onu normal odaya alıp uyanmasını bekliyeceğiz.
Doktorun verdiği müjdeli haber ile sinana sarıldım. Ve diğer herkese teker teker. Bade biraz ağlayıp gitmişti. Aliyi odaya alınca odasına girdik.
Ali hepimiz seni bekliyoruz uyan hadi. Dedim aliye yaklaşarak.
Ardından annem herkese kahve getirmişti. Kahveyi alıp içmeye başladım. Kahvem bitince masaya bırakıp yerle bakışmaya başladım. Bakışmamız sona erince sandalyeden kalkıp Alinin yanına geçtim.
Ali... Alimm... Uyan artık. Bak hepimiz seni bekliyoruz. Lütfen Alii.
Ali tepki vermeyince yerime geçtim. Tam dalacakken ismimin söylenmesi ile irkildim. Kimin söylediğine bakınca.
Yaprak...Herkese merhabaa. Biraz üzücü ve bir okadarda heyecanlı bir bölüm ile karşınızdayım. Sonu heyecanlı yaptım ki merak edin. Elimden gelince bölüm yazmaya çalışıyorum. Ve tüm destekler için hepinize teker teker teşekkür ederim sevgili okuyucular. Sizi seviyorum birdahaki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K
FanfictionEski kullanıcı adı: ezgizem_funclub Bu hikaye bir 4n1k hayranı tarafından yazılmıştır. Hem gerçek kitap ve filmden hem de kendi kurgumdur.