Merhaba!!! Yeni bölümüme hoşgeldiniz. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar...
Gözümü açtığımda yerdeydim. Başımı kaldırdığımda Alilerin evindeydim. İçim rahattı. Çünkü bizimkilerle barışmıştık.
İçeri gitttim. Ali ve diğerleri içerde değildi. Sanırım Ali de markete gitmiş.Telefonumun çalmasıyla telefonumu masanın üzerinden aldım.
05********* arıyor...
Alo kimsiniz?
Yaprak Ayvaz ile mi görüşüyorum?
Buyrun benim?
Yaprak hanım Ali Tekelioğlu ile bir bağlantınız var mı?
Evet var. Ne oldu aliye?
Ali Tekelioğlu şuan gözaltında.
Neee!
Sakin olun. *** karakoluna gelin. İfadenizi almamız gerekiyor.
Tamam geliyorum.
Telefonu kapatıp alinin odasından koşarcasına çıktım.
Oğuuuuz, Sinannnn, Gökhaaaan
3'ü de birden yanıma geldi.
Noldu yaprak dedi Gökhan.
Ali...
Ne olmuş aliye dedi sinan
Aliyi gözaltına almışlar!
Nee dedi oğuz
Evet. Az önce beni aradılar *** karakoluna gitmemiz gerekiyor. Hadi acele edin ne olursunuz.__________📖__________
Karakola gelmiştik. Önüme gelen ilk komisere gözümdeki yaşa aldanmadan
Ali tekelioğlu nerdee?
Şuan ifadesini alıyorlar.
Ne yapmış Ali?
Adam dövmeden gözaltına alındı?
Adam dövme mi ?!
Evet. Sizde yaprak ayvaz olmalısınız?
Evet benim.
Beni takip edin ifadeniz alınacak.
Tamam.
Çocuklar ben gelicem. Ali'den bi şey çıkarsa haber verin.
Tamamdır başkan dedi gökhan.
Komiseri takip edip ifademin alınacağı yere geldik. Bir odaya girdik ve benim bi sandalyeye oturmamı söylediler. Oturdum ve beyaz duvarla yanlız başıma kaldım. Yaklaşık 5 dakika sonra bir doktor geldi ve karşıma oturdu.
Memur bey ALi tekelioğlu nerde?
Kendisi Barış Ozansoy'a ağır şiddetten dolayı göz altına alındı.
Ama Ali öyle bi insan değil. Emin olabilirsiniz.
Ama adam dövmüş?!
Ya ali bir neden olmadan kimseyi dövmez. O çok iyi bir insan
Şimdi Bildiklerinizi bana anlatın.
Ya biz 5 yakın arkadaşız. Oğuz,Sinan,Gökhan,Ali ve ben. Bizim Aliyle aramızda farklı birşey var. Barış da çetenin ve benim hoşlanmadığım biri. Ya biz dün alinin evinde kalmaya gittik. Yemek falan yedik. Ve biz 5'li toplandığımızda Ali hep yemek yapar bize. Sanırım bu sabah markete gitti. Ve o sırada Barışla kavga etmişler. Sonra işin içine polis karışmış falan. Sonra telefonum çaldı. Siz beni çağırdınız. Bizimkilere haber verip geldik. Ve bişey daha söylemek istiyorum.
Nedir?
Barış Ali den şikayetçi mi olmuş?
Evet.
Anladım
Peki yaprak hanım. Siz çıkın biz size haber vereceğiz.
Komiserin yanından çıkıp bizimkilerin yanına gittim.
Çocuklar...
Noldu yaprak?
Ali barışla kavga etmiş. Barış Ali'yi şikayet etti. Ondan dolayı gözaltına alınmış. Bize haber vereceklermiş.
Off ya. Oğlum ben bu Barışın varya ben ****
Gökkuşumun ağzını kapatıp
Gökkuşum karakoldayız. Sakin ol.
Nasıl sakin olayım ya?
Ben ne yapacağımızı buldum dedim aklımdaki fikri bizimkilere yöneltmek amacıyla.
Ne buldun dedi Gökhan
Ben barışla konuşurum. Bir şekilde ikna ederim. O da şikayeti geri çeker. Sizce?
Hayır. O malla muhattap olmanı istemiyoruz. Sen ne yap bili-
Yaprak Ayvaz
İsmimin seslendiği yere döndüğümde komiser beni çağırıyordu.
Yaprak hanım, Ali Tekelioğlu sizi görmek istiyormuş. Beni takip edin.
Bizimkilere döndüm. Hepsi git dedi. Bende komiseri takip etmeye başladım.
Komiser durunca bende durdum. Ali'yi görür görmez sarıldım.
Seni özledim. Kokunu özledim yaprak...
Bende seni Ali'm
O barış yüzünden hepsi. Boş boşu gözaltına aldılar beni. Tuzak kurmuş bana!
Tamam sakin ol. Ben hallederim.
Sakın yaprak. Sakın! Asla onun yanına gitmeyin. Asla.
Ali...
Eğer buradan çıkmamı istiyorsan Barış'ın yanına gitmeyin. Ve beni Seviyorsan...
Al-
Hayır yaprak. Bana güven. Bu iş kısa sürede çözülecek. Güven bana. sen sadece beni dinle ve barışın yanına gitmeyin. Lütfen...
Peki.
Ardından Ali tekrardan bana sarıldı.
Şimdi gitmem lazım Yaprak. Ama sakın üzülme tamam mı buradan çıkıcam
Seni seviyorum.
Seni seviyorum.
Alinin yanından ayrılıp bizimkilerin yanına tekrardan döndüm.
Ne oldu yaprak?
Ali dediki barış bana tuzak kurdu ondan dolayı gözaltına alındım. Boş yere ve barışla konuşmamamız gerektiğini söyledi. Asla dedi
Biz gitmeyeceğiz yanına. O kendi ağzıyla şikayeti geri çektiğini söyleyecek dedi sinan.
Ben pislik yapmayı severim. Ama hayatımda böyle bir pislik görmedim dedi oğuz.
Pisliğin ta kendisi BARIŞ OZANSOY!
Gökhan hepimize su getirmişti. Oturup Ali'yi bekleyecektik. Elimiz kolumuz bağlı. En sonunda dayanamayarak Ben biraz hava almak için bahçeye çıktım. Dışarı çıkar çıkmaz elimdeki suyu yere fırlattım Ve içimde tuttuğum duyguları dışa yansıttım...Merhabalar. Herşeyden önce Ramazan bayramınız mübarek olsun. Ayrıca 22.000 (22k) olduk. Gerçekten çok teşekkür ederim. Asıl konumuza gelecek olursak Yaklaşık olarak 1 aydır bölüm gelmedi. Şöyle söyleyeyim; bayram hazırlıkları,son sınav stresleri,telefonumun ortadan kayboluşu ve daha birçok sebepler...
Bende size vakit ayırıp bölüm yazmak istedim. Ama bölüm yazmak zor birşey. Oturup ne yazacağını,ne zaman yollayacağını ve en önemlisi ne zaman yazacağım gibi şeylerin cevabını bende zor buluyorum. Bugün bayramın 2. Günü. Kaç saattir yazacağım şeyi düşündüm. Ve yazdım. Eskilere göre biraz kısa olsalarda idare edin. Ben en kısa ve en iyi şekilde bölüm yazmaya devam edeceğim. Sizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K
FanfictionEski kullanıcı adı: ezgizem_funclub Bu hikaye bir 4n1k hayranı tarafından yazılmıştır. Hem gerçek kitap ve filmden hem de kendi kurgumdur.