Hatırlatma:Yaprak ben...
Ali öylece yüzüme bakarken "Ali ne oldu söylesene??"
Ali'nin ağZından
Bunu yapabilirim. Cesaretimi topladım.
Yaprak ben... ben sana aşığım. Ben seni çok seviyorum anlatamayacağım kadar.
Yaprak dona kalmıştı. Yaprak orada mısın heyyy dedim de boşunaYaprağın ağzından
Ali ban aşık mı ? Gerçekten mi ? Kaç yıldır beklediğim şey gerçek mi oldu yani ?? Evet kendi ağzıyla itiraf etti seni seviyorum dedi.
Ali ben... diyerek söze başladım. Ali bana meraklı gözlerle bakarken ben direkt lafı ortaya attım.
Ali bana biraz zaman ver. Dedim de demez olaydım. Of yaprak naptın sen ?
Ne zamanı Yaprak ? Bana biraz kırgın,kızgın,meraklı ve kısık bir ses tonuyla kendini ifade etti.
Ali bana zaman ver. Dedim ve hemencecik salıncaktan kalktım ve koşar adım parktan uzaklaştım.Eve yaklaşınca kapıyı kırarcasına çaldım. Annem kapıyı açtı.
Noldu boncuğum ?
Anneme cevap vermeden odama çıktım ve bugün olanları düşünmeye başladım. Gerçekten Ali bana aşıkmış yaa !?! Ben düşüncelerime dalmışken telefonum titredi. Tabiki biZim gruptan
4N1K
Gökhan:Merhaba arkadaşlar ben Gökhan.
Oğuz:merhaba arkadaşlar ben oğuz
Sinan: merhaba arkadaşlar ben sinan
Ben:merhaba arkadaşlar amacınız ne ?
Ali:ben yorum yapmak istemiyorum 🤐Telefon titremeye devam ederken ben telefonumu sessize aldım. Ama bu yaşananlar neden hep beni etkiliyordu ki ?Olanları daha fazla düşünmeden kendimi yatağa attım...
Tekrardan selam. Evet kısa ama çok işim oluyor ve bölüm yollayamıyorum. Ben elimden geleni yapıyorum İnanın. Sizi çok seviyorum yorum ve votelerinizi bekliyorum. Görüşürüzzzzz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K
FanfictionEski kullanıcı adı: ezgizem_funclub Bu hikaye bir 4n1k hayranı tarafından yazılmıştır. Hem gerçek kitap ve filmden hem de kendi kurgumdur.