2. Sezon-2.Bölüm

2K 55 19
                                    

Herkese merhabaa. Buda 2. Bölümümüz. Umarım keyif alırsınız. İyi
okumalar...

Annemin dürtmesiyle uyandım.
Ya amme 5 dakika daha ya.
Annem o an kolumu cimcikledi.
Kalk kız !
Of anne off. Tatildeyiz şuan ya
Boncuğum kahvaltı edeceğiz hadii !
Tamam anne sen git ben geliyorum.
Annem odamdan çıkınca üstümü değiştirip odamdan çıktım. Aşağıda babam ve annem kahvaltı yapıyordu. Bende yanlarına oturup kahvaltımı etmeye başladım. Tabağımı bitirince odama çıktım. Midemde nöronlarım işe başlamıştı bile. Neyse. Biraz halıda yuvarlandıktan sonra Telefonumu alıp gruba mesaj attım.
4n1k
Ben: çocuklar,bugün eğlenmeye var mısınız ?
Oğuzkuşum: bana uyar
Alikuşum:bende öyle
Gökkuşum: ben kesin varım. Dünden sonra biraz eğlenmem lazım.
Oğuzkuşum: ahahahah
Gökkuşum. Bekle lan at ağızlı. Bekle.
Ben: burda da kavga etmeyin. Sinankuşum sen
Sinankuşum: banada uyar.
Ben: o zaman hepiniz saat 13:30'da bizim eve gelin.
Alikuşum: tamam küçük titan
Oğuzkuşum: tamamdır babuş
Sinankuşum: tamamdır güzelim
Gökkuşum. Tamam başkan.
Ben: iyi o zaman görüşürüz
Son mesajımı atıp telefonu mu kapatıyorum. Ardından saate baktım. Saat 12:30'du. Daha bir saat vardı. Ardından telefonum çaldı.
Sırık arıyor...
Üstüne kapatıp telefonumu indirdim. Ve tekrardan çaldı.
Sırık arıyor...
Merakıma yenik düşerek telefonumu açtım.
Ay ne var sırık !?
Ooo yaprak nasılsın ?
Sadede gel Sırık !
Hiiç sesini duymak istemiştim.
Hay ben senin isteğine
Noldu amazon ?
Bak sırık git işine uğraşamam seninle.
Peki.
Üstüne kapatıp telefonumu yatağa fırlattım. Ve derin bir nefes aldım. Noluyor bana böyle ? Off. Odamın camını açıp biraz nefes aldım. Camı bırakıp biraz oyalandım. Sonra banyoya gidip duş aldım. Banyodan çıkıp odama giydim. Üstümü giyip saçımı kuruttum. Ve saçımı tarayıp at kuyruğu yaptım. Ardından saate baktım. Saat 13:15 idi. Çantama telefonumu,cüzdanımı ve ev anahtarımı koydum. Biraz odam da oyalandım ve zil çaldı. Eşyalarımı alıp kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda bizimkiler gelmişti.
Selam çocuklar
G,A,S,O: selam
Hadi gidelim o zaman.
Kafamı kapıdan geçirip
Anne ben çıktım.
Tamam boncuğum dikkat et kendine.
Tamam anne. Kapıyı kapatıp tekrardan yanlarına gittim. Ve gökhan konuşmaya başladı.
Başkan !?
Efendim gökkuşum.
Sen iyi misin ?
Evet iyiyim ki noldu ?
Hiç biraz solgunsun sanki.
Yok ya.
Peki.
Ardından AVM'ye gitmeye başladık. AVM'ye gider gitmez onları sinema yerine sürükledim. Filmleri seçerken gözüme RECEP İVEDİK 6 yı gördüm. İyi eğlenirdik. En iyisi buna gitmek.
Çocuklar RECEP İVEDİK 6 ya gidelim mi iyi eğleniriz yaniii.
Olabilir küçüktitan.
O zaman gidiyoruz.
Gülerek biletlerimizi alıp mısır almaya gittik. Mısır alınca da salona girdik. Filmin ortasına doğru gülmekten gözümden yaş geliyordu. Kafamı aliye çevirdiğimde o da gülüyordu. Gamzeleri çok belirgindi. Parmağımı gamzesine soktum. Bana baktı ve tebessüm etti. Bende elimi çekip filmi izlemeye devam ettim.
___________📖__________
Film bitince salondan çıktık. Bende duygularımı dışa vurdum
Ya film çok güzeldi. Çok eğlendim ben. Böyle şeyler yapalım ara sıra.
Onlarda bana bakıp gülümsedi.
Ya ben acıktım. Hadi yemek yemeye gidelim. Yemek katına gelince Oğuz kolunu omzuma atıp beni pizza pizza ya (reklam değil. Pizzaları güzel 😂 ) sürükledi.
Babuş valla pizza yiyeceğiz.
Olur oğuz kuşum.
Çete de arkamızdan gelince masaya oturduk. Oğuz kendisine 3 kutu bizde birer kutu pizza aldık. Ve yemeklerimize odaklandık.
________📖_______
Yemeklerimiz bitince oyun yerine gittik. Orada biraz oyun oynadık. Sonra onları çarpışan arabalara gitmeye başladık. Çocukluğumu tekrardan yaşıyorum. Bi arabaya benle gökhan diğer arabaya sinan ve ali binmişti. Oğuz da tek başına. Arabalar çarpışınca gökhan arabayı hızlı bir şekilde sinanlara sürüyordu. Ve arkamızdan vurulan arabayla çok fazla sarsıldık. Kimin yaptığına bakınca onun Oğuz olduğunu gördük.
Yaşasın Pislik ! Diyip gülmeye başladı. Gökhan da sinirden
Hay ben senin pisliğine. Oğlum napıyon lan sen !
Hahahahah.
Oğuzla biraz çatıştıktan sonra oyun yerinden çıktık. Ardırdan artık eve gitme vakti gelmişti. AVM den çıkıp evlerimize gitmeye başladık. Onlar beni evime bırakınca bende onlarla vedalaşıp eve girdim.
Anne ben geldiim.
Hoşgeldin kuzum. Geç içeriye.
Eve girip odama çıktım. Çantamı indirip rahat bir şeyler giydim. Ve alt kata indim. Televizyonu açıp koltuğa yayıldım...


Selam arkadaşlar. Evet uzun zamandır bölüm gelmiyordu. Nedenini açıkladım zaten. Biraz kısa oldu ama anca. Neyse size bir sorum olucak sizce kitabı teamali mi yapayım yoksa teambarış mı? Fikirlerinizi bekliyorum. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere...

4N1K Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin