Selam okurkuşlar. Yeni bölüm geldii. İyi okumalar...
Yaprağın Ağzından
Hayııııır. Olamaz. Ben bunu kabullenemem. Gökhan ölemez! Evet 3 saat içerisinde 2 kez kalbi durmuştu. Şimdi doktorlar içeride. Biz de sessizce bekliyorduk. Benim gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuş,rengim atmıştı. Diğerleri de o haldeydi. Yerimden kalkıp Alinin yanına ilerledim. Yanına oturup kafamı omzuna yasladım. O da kafasını benim kafama yaslamıştı.
İnsanın kardeşinin ölümü kendi yüzünden olması ne kadar acı verici değil miAlinin kafasını kaldırıp bana öldürücü bakışlar atmasının sebebi de neydi? Kahretsin!Sesli mi düşünmüştüm!?
Bu aralar hiç iyi değilim. Yaprak Ayvaz sanki yok olmuştu. Ne oluyordu ki bana?!
Kendimle kavgam bittikten sonra Aliye döndüm
-tamam mı?
Ne demişti ki? Onu dinlememiştim oysaki?
Ali ben seni dinlemedim. Ne diyordun?
Çatallaşmış sesime engel olamamıştım.Ah Yaprak.. boşver. Gel buraya.
Beni kendine doğru çekmesiyle ona sımsıkı sarıldım.Başımda hissettiğim ıslaklıkla aliden ayrıldım. Ağlıyordu. Ellerimle yüzünü avuçlarım arasına aldım.
Ağlama Ali'm. Her şey geçecek. Gökhan ölmeyecek. Biz de hayatımıza devam edeceğiz. Sen ağlayınca bende kendime hakim olamıyorum.
Sözüm biter bitmez gözümden bir damla yaş akmıştı. Ali yüzündeki ellerimi tutup yavaşça çekti. Parmağıyla nazikçe gözümün altını sildi.
Ağlama Yaprak. Dayanmamız lazım. Gökhan İçin!
Bende ayağa kalkıp sessizce mırıldandım.
Gökhan için..._________💔__________
Gökhanın odasından doktor çıkınca hepimiz ayaklandık.
Doktor bey durumu nasıl?Yaşıyor değil mi?!
Kendimi tutamamıştım. Gökhandan olumlu bir cevap bekliyordum. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz.?Hastanın durumu iyi. Kalbi çalışmaya geri döndü. Güçlü biriymiş demekki. Şimdi onu normal odaya alıp uyanmasını bekleyeceğiz.
Gökhanın yaşadığını duyar duymaz aliye sarıldım. Bildiğin kucağına atladım.
Ali beni bıraktığında kulağına fısıldadım.
Sana demiştim o yaşayacak.
Buna sadece tebessüm etti. Sonrasında bizimkilere sımsıkı sarıldım. Gökhanın olduğu odanın kapısında bekleme koyulduk.Part 2 en yakın zamanda gelecek okurkuşlar 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K
FanfictionEski kullanıcı adı: ezgizem_funclub Bu hikaye bir 4n1k hayranı tarafından yazılmıştır. Hem gerçek kitap ve filmden hem de kendi kurgumdur.