Marinette szemszöge♡
Éppen becsöngettek amikor betört az ablak. Gyorsan kirohantam és átváltoztam.
Mikor odaértem teljesen elképedtem. Mindenki énekelt,táncolt. Mintha musicalben lennének. Épp mentem volna a lányhoz amikor megérkezett Macska.
-Szia Macsek.
-Mi a mai feladat bogárkám?
- Le kell kapcsolnunk egy akumát.
-Értem.-ám ekkor közbeszoltak.
-Musical.ly. vagyok. És ha nem adjátok át a talizmánokat akkor keserű véget értek!-kiáltotta.
-Miért mitcsinálsz? Musicalben leszünk?-kérdezte macska.
-Pontosan. -azzal támadt. Mi is támadtunk. Már egy ideje harcoltunk amikor ezt hallom.
-Ezt már unom.-jelentette ki az akumatizált. Támadjatok! -kiáltotta az átválroztattaknak mire azok felkaptak valamit a földről és felénk jöttek. Mi gyorsan felugrottunk egy háztetőre. A lány hozzánk lebegett és akkor vettem észre a kesztyűt. Feldobtam a szerencse talizmánom. Egy tükröt dobott.
-Minek nekem egy zsebtükör ? -kérdeztem.
-Hát általában szépen néznek ki a musical-ben.-mondta Macska.
-Ne most,gondolkoznék.-dorgáltam. Gyorsan körbenéztem és rá is jöttem minek az a tükör.
-Macska használd a macskajajt és gyere ide! -mondtam.
-Rendben. Macskajaj!-kiáltotta. Gyorsan belevilágítottam a lány szemébe mert sütött a nap és kiadtam a parancsot:
-Macska fogd meg a kezét!
-Máris.-azzal megfogta a kesztyűs kezét musical.ly-nek. A kesztyű elporladt, a pillangó kiszállt belőle. Gyorsan elkaptam a pillangót és megtisztítottam.
-Minden jót kis pillangó-engedtem szabadjára.- Csodálatos katicabogár!-mondtam és feldobtam a tükröt. Ezzel a mondattal ért véget a mai nap katicaként.
-Mennem kell mert mindjárt vissza változok!-mondtam és elmentem. A suli ez után már említésre sem méltó. A mai nap kicsit fárasztó volt ezért hamar el is aludtam.
YOU ARE READING
Miraculous Katica És Feketemacska //BEFEJEZETT//
FanfictionEz egy fanfiction. Remélem tetszik.