Luna

822 39 0
                                    

Marinette szemszöge♡:

Mint mindig ma is későn keltem, úgy kellett Tikkinek bökdösnie hogy felébredjek. Mert tegnap hiába feküdtem le korán,hiába aludtam el korán,hajnali 1-kor fölkeltem mert rémálmom volt. Ilyen az én formám. Úgyhogy 4-ig fent voltam és terveztem,végül az íróasztalomnál aludtam el. Tipikus Marinette. Na mindegy. Szerencsére még pont beértem óra előtt, így leültem Alya mellé.
-Megint elaludtál Kislány?-kérdezte.
-Mint mindig.-sóhajtottam,aztán eszembe jutott.-Jaj ne! Elfelejtettem tanulni fizikára!-kiáltottam úgy hogy csak Alya hallja.
-Hát Kislány, pedig ezzel kezdődik a napunk.Nem vagy semmi.-tette hozzá. Ép becsöngettek és már készültem is fel arra hogy Ms. Mendelejev be jöjjön,ám ekkor az égiek megkönyörültek rajtam és a fizika tanár helyett Ms. Bustier jött be egy lánnyal. Hosszú barna haja volt, ami kiengedve a háta közepéig ért,barna szeme,alkata meg nem volt szuper vékony,de duci sem volt. Piros pólója fölé fel vett egy kék kardigánt,és szürke szaggatott hosszú farmert viselt. Hajában egy kék rókafarokra hasonlító csatt volt.
-Gyerekek bemutatom Lunát. Amerikából jött megnézni az iskolánkat. Legyetek vele kedvesek. Luna te pedig ülj le oda hátra kérlek.-a lány leült Alya szeme pedig felcsillant.
-Ms.Mendelejev-nek sürgős dolga támadt,úgyhogy én helyettesítem. Arra gondoltam hogy legyen szabadfoglalkozás ha csendben tudtok lenni.
-Csendben tudunk lenni.-mondtuk egyszerre,mire a tanár bólintott és leült a tanári asztalhoz. Alyának csak ez kellett rögtön letámadta az új lányt.
-Luna. Miért nem mondtad hogy jössz?-aham szóval ismerik egymást. Szuper. Hogy én mennyi mindent nem tudok Alya-ról! Ő pedig mindent tud rólam. Na jó nem mindent,de azért elég sokat.
-Azért mert én is most tudtam meg.-válaszolta a kérdezett.
-Hogy érted ezt?-rökönyödött meg a legjobb barátnőm.
-Úgy hogy én is egy hete tudtam meg,mikor a szüleim bejelentették hogy jöhetek. Családi rituáléként pedig lementünk az összes rokonhoz,bele értve a nagynénikémet is aki Texas-ban lakik! Az oszt.társaim sem tudnak semmit,a barátom sem,csak azt hogy ki megyek külföldre! Plusz pakolás,beszélgetés,iskola választás,és végül meggyőzés mivel a szüleim nem ide akartak szánni!-mondta Luna vagy ki.
-Bocsi. Nem tudtam.-mondta Alya.
-És te ki vagy?-vett észre a lány.
-Szia Marinette vagyok-köszöntem.
-Ááá a híres neves Marinette. Alya sokat beszélt rólad. Katica után te vagy az akiről még sokat beszél.-váltott át a fájdalmas arckifejezésből egy barátságos mosollyá.
-Hogy-hogy?-kérdeztem.
-Ne engem kérdezz.-tette fel a kezét Luna.
-Alya.
-Igen?
-Miért beszélsz rólam másoknak?!-akadtam ki teljesen.
-Hogy ne most keljen megismernie téged mert eléggé kacskaringós az életed. Meg mert a legjobb barátnőm vagy. És a barátairól általában szoktak beszélni az emberek.-válaszolta.
-Még azt is?!-estem pánikba teljesen, mikor megbeszéltük hogy senkinek nem mondja el csak az én engedélyemmel.
-Nyugi azt nem. Még.
-Kösz,ezzel igazán megnyugtattál.-forgattam a szemem.
-Miről van szó?-kérdezte Luna.
-Semmiről.-legyintettem.-Amúgy hogy hogy beszéled a nyelvünket amikor amerikai vagy?-tértem egy számomra kevésbé nyomasztó témára.
-Mert imádom Franciaországot. Már 10 éves koromtól tanulom ezért megy ilyen jól.
-Óóó.
-Amúgy meg két évvel idősebb vagyok nálatok. Csak így jöhettem el ebbe a suliba hogyha hozzátok kerülök,mert mégis csak más a két ország.
-Akkor most 16 vagy?-kérdeztem.
-Igen.
-És hogy lettetek jóban? -kérdeztem.
-Az úgy kezdődött-vette át a szót Alya- hogy egy nap játszottam a gépemen és mindig Lunával dobott be egyszer a játék és mindig legyőzött,ezért rá írtam hogy hogy csinálja és onnantól.-fejezte be.
-Igen.- bólogatott a másik.
-Sziasztok.-köszöntek Adrien-ék.
-Heló -köszöntünk vissza Lunával.
-Rám ne nézzetek már köszöntem reggel.-kérte ki magának Alya mire elnevettük magunkat. Miután kellően kinevettük magunkat elkezdtünk beszélgetni. Ám egyszer csak betört az üveg és egy autó repült be elállva a kiutat vagyis az ajtót.
------------------------------------
Ez a rész nem jöhetett volna létre ha nincs NightFox49. Ennek meg még néhány résznek ő is a főszereplője lesz mint Luna. A történet elején az ő rajzai lesznek megmutatva hogy hogy néz ki a kwamija,talizmánja,meg ő maga is. De a rész végén miután már nem lesz szerves része a könyvnek, meg lesz mutatva úgy hogy berakom a végére az összes képet. Természetesen ezt magánál a készítőnél is ki van rakva a miraculusos teóriáim/rajzaim-néven. Remélem tetszett mindenkinek a rész és köszönök mindent NightFox49-nek. Szép napot.

Miraculous Katica És Feketemacska //BEFEJEZETT//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang