Мама - скъпа стана ли?
Аз - мамо спри да ми задаваш този въпрос при положение че виждаш че съм станала..
Мама - чакай, че забравих какво ще ти казвам
Аз - слушам
Мама - аа, ние с баща ти заминаваме в Америка за седмица по работа... Долу има храна и пари спокойно и умната
Аз - спокойна съм.. И това ли беше?
Мама - да!
Аз - добре, чао
Мама излезе от стаята, а аз започнах да се оправям. Първо си взех душ. Изсуших се и минах пред гардероба за да си избера облекло.(Очевидно вече разбрахте че няма униформи) Преоблякох се така:
Гримирах се леко и изправих косата си. Взех раницата си и тичейки излязох от вкъщи. Заключих и тръгнах да вървя. През пътя си пишех с най-добрата ми приятелка, а именно Кара. За мое щастие ме изчака пред училище. Влизайки видях Тае с някво момиче и се натискаха? Wtf защо пред даскало го правят? Не че ме бърка... По-скоро ме бърка, но не го показвам.
Той ме погледна, но аз отклоних погледа си.. Продължих да вървя без да ме ебе какво прави.. Влязохме и отидохме до шкафчетата си. Оставих вътре раницата си и взех само необходимите предмети. Заключих и тръгнахме заедно с кара към кабинета по биология. Влязохме и аз както винаги седнах най-отзад заедно с Кара. Часът започна. И точно 10 минути след започването на часа Тае и момичето се появиха. Госпожата ги пусна и те решиха да седнат точно пред нас. Повярвайте ми гледката не беше никак добре. Тае постояно стискаше момичето за задника или бедрата, тя стенеше от време на време и го целуваш. Мъчех се да не обръщам внимание, но не помагаше.... Вдигнах ръка в знак госпожата да ме види...
Госпожата - кажи Оливера
Аз - може ли да изляза
Госпожата - защо?
Аз - лошо ми е?
Госпожата - да
Взех нещата си и без да гледам никой напуснах кабинета. Излязох защото следващия час беше физическо. Седнах на една от пейките и запалих цигара. Докато я изпуша часът е преключил и класа слезе. Кара седна до мен и започна да ме разпитва. Реших да се обърна и какво... Бях просто wtf ако не се срамувате се наебете пред всички. Реално видях малката курва в скулта на Тае. Целуваха се жадно. Извратих се от гледката... Или по скоро исках да съм на нейно място? Нямам идея ама се почувствах зле..
YOU ARE READING
Море от различни емоции
Teen FictionМоже би очаквате описание ама аз съм гадна затова просто прочети историята,ако случайно не искаш и ти да ми направиш мръсно и да не я прочетеш