Прибрах се и по най-бързия начин се качих в стаята си. Съблякох дрехите си и се преоблякох в удобни дрехи. Мушнах се под топлите завивки с цел да заспя и да забравя поне за малко всичко, което се случи но.... Дори не минах. През цялото време си мислех за това какво се случва. Какво казах? Просто.... След не дълго телефона ми звънна. Погледнах екрана и видях че Техьонг ми звънни. Реших че няма какво да губя и от какво да бягам и просто плъзнах зелената слушалка.
Тае - Ти ми вдигна?
Аз - да, кажи
Тае - защо просто си тръгна, искам да говорим... Аз.. Аз наистина те обичам и виж.. Не мога да издържа имам нужда от теб точно сега
Аз - какво се е случило?
Зададох този въпрос, защото гласът на Тае трепереше и имах чувството че ще зареве всеки момент
Тае - може ли да дойдеш в нас след 10 минути?
Аз - д-да
Наистина се притисних... Затова просто реших да действам
Веднага се преоблякох и тичейки тръгнах към някое такси. Казах адреса и след 7 минути бях пред тях. Слязох и почуках на вратата. В този момент рязко се отвори вратата от Тае. Беше с леко насълзени очи и от километри си личеше че е разтревожен.
Аз - Т-Тае какво се е случило?
Той ме прегърна, а аз отвърнах на прегръдката без да се замислям. Понякога човек има нужда точно от това. Просто прегръдка, просто да знаеш че има някой до теб, който те подкрепя. Не след дълго се отделихме и той се отдръпна за да ми направи път. Минахме и отидохме във всекидневната.
Аз - какво има?
Тае - Олив... Майка ми почина
Първоначално не знаех как да реагирам. Моите биологични родители също ги няма, но... Просто замръзнах и знаех че няма да оправя нещата просто с едно,, успокой се "
Аз - Тае, не знам какво да кажа... Но наистина съжелявам, моите съболезнования
След това му дадох прегръдка, беше прегръдка пълна с хубави емоции.
Тае - благодаря
Аз - няма защо! Искаш ли нещо от мен?
Тае - искам да стоиш до мен! Може ли?
Аз - разбира се, че няма да те оставя в такова състояние сам
Тае - благодаря
И така мина деня, бях целия ден с Техьонг и като цяло се мъчех да оправя настроението му. Видях че се оправя лека полека. Той ме принуди да спя у тях и аз го направих...
YOU ARE READING
Море от различни емоции
Teen FictionМоже би очаквате описание ама аз съм гадна затова просто прочети историята,ако случайно не искаш и ти да ми направиш мръсно и да не я прочетеш