След 5 минути
Вече бяхме пред тях.. Излязох внимателно от колата и се огледах наоколо. Та.. Сетих се че вечерта бях минавала през тези улици. Огледах улицата беше много по различна от другите.
Тае - просто улици, идвай!
Аз - д-да
Влязохме в тях и се качихме направо в стаята му.
Аз - нали няма да ме нападнеш
Тае - хах, може
Аз - посмей и лошо ти се пише
Тае - кой филм ще гледаме?
Аз - всичко без романтична комедия!
Тае - защо?
Аз - мразя
Тае - сейм
Огледах стаята му, беше пълна с анимета, филми, дрехи, ДОСТА ДРЕХИ, книги, пфф всякакви глупости
Тае - харесва ли ти?
Аз - ти май не отделяш погледа си от мен
Тае - малко така...
Седнах на леглото му, а след не дълго Тае седна до мен с купчина филми. В края на 10 - те минути вече избрахме тийн фантазии. Филма започна.. Беше интересен.. Напомняше ми за Хари потър.
След 2 часа
Точно когато се обърнах да видя Тае, реално го сварих да спи.
Мислите ми:
Да го събудя ли? Колко сладко спии! Бебе! Не мога да го зарежа просто така...
Аз - Тае.. Събуди се
От негова страна не се чу нищо
Аз - Техьонг ставай..
Отново нищо
Аз - ТЕХЬОНГ СТАВАЙ
Тае - ъгхм
Аз - стана!
Тае - да?
Аз - филма свърши!
Тае - уасс
Аз - защо не ми каза че не ти е интересно
Тае - не исках да развалям момента
Аз - ясно..Аз вече тръгвам часа е 21:00!
Тае - аз ще те оставя
Аз - не, не искам
Тае - няма да те оставя сама
Аз - техьонг стига
Тае - просто Тае
Аз - окей.. Чао
Точно ставайки от леглото той ме придърпа към себе си. Лицата ни бяха на милиметри. Чувах лудо биещото му сърце. Чувах тежкото му дишане. С негово рязко движение той сля устните си с моите. Беше кратка целувка. След това ме погледна право в лицето, като от една страна сложи ръката си на бузата ми.
Тае - обичам те!
Аз без да кажа нищо просто станах и излязох. С бързи крачки се отделих от къщата му. Вън валеше. Започнах спокойно да вървя и да се оглеждам.
Мислех си за случилото се. Чудех се дали наистина чувствам нещо или просто.. Знаех какъв е и не исках да му се давам лесно. Улиците бяха мрачни и тихи. Прекалено тихи. Беше много студено. Имах чувството че е прекалено тъмно за часът който е. Видях една изоставена сграда. Беше толкова страшна.. Толкова счупена,но ми напомняше за нещо.. Нещо което ме носеше в миналото. Нещо което ме караше да се убивам вътрешно. Прибрах се тичейки.
След 10 минути
Най-после бях вкъщи. Бях вир вода. Веднага се качих 2 стаята си и започнах да се събличам. Хвърлих мръсните си дрехи за пране и влязох да си взема топъл душ. Излязох от бянята и започнах да се изсушавам и преобличам. Легнах тъй като вече беше късно и съм заспала.
YOU ARE READING
Море от различни емоции
Teen FictionМоже би очаквате описание ама аз съм гадна затова просто прочети историята,ако случайно не искаш и ти да ми направиш мръсно и да не я прочетеш