Част 14

7 0 0
                                    

Зад мен беше Техьонг...гледаше ме ядосано..
Аз - Техьонг какво п-правиш?
Тае - мм, значи реши да излезнеш ама не дойде да говорим
Аз - вече говорихме по тази тема!
Тае - аз не съм преключил!
Аз - ако има нещо, важно което да ми кажеш.. Давай!
Тае - така.. 1-защо ме отбягваш 2-защо правиш нещата толкова трудни 3 - кое беше момчето с което беше днес в парка 4 - поне ми дай шанс
Аз - мм, така 1 - не те, просто нямам намерение да се тикам при теб и приятелкатати и да седя да гледам как се мляскате, по-скоро вие ако не се срамувате ще се наебете пред всички
Тае - ауп, някой ревнува..
Аз - ако искаш да продължа, не ме прекъсвай,също така ти си последния човек който бих ревнувала
Тае - щом казваш
Аз - 2- не разбрах, кои неща правя трудни? 3- момчето с което ме видя беше най-добрия ми приятел ии 4 - шанс? Аз? На теб? Забрави!
Тае - пф, спри се вече.. Знам че и ти ме харесваш
Аз - от къде стигна до този извод?
Тае - личи си
Аз - окей.. Трябва да тръгвам чао.
Тръгнах без да се обръщам назад.
   След 10 минути
Вече бях пред нас. Отключих и влязох вътре. Отбих се в кухнята за да хапна нещо и след това се качих в стаята си. Проверих програмата си и стигнах до извода че имам домашна само по химия. Отворих учебника и започнах да чета урока, а после написах извода на урока. Вече беше почти 00:00 затова реших да си легна. Приготвих всичко и се настаних под топлите ми завивки.
Получих съобщение.
Taebaby - спиш ли?
Olivera - как очакваш да заспя за 2 часа?
Taebaby - Еми.. Какво прави през двата часа?
Olivera - правих свирки на приятеля си!
Taebaby - ебаваш ли се?
Olivera - много ясно
Taebaby - ти имаш ли си приятел?
Olivera - това е много личен въпрос..
Taebaby - кой е приятеля ти, ще го изнасиля наистина
Olivera - какво те ебе аз дали си имам гадже или не.. Ти си имаш приятелка занимавай се с нея, а не с мен. Не мога да те разбера на моменти наистина..
Тае - Ти май наистина ме ревнуваш
Вие блокирахте Taebaby за 12 часа!
Приготвих си алармата и оставих телефона си. След не дълго съм се унесла в страната на сънищата.

Сутринта
Събудих се от алармата ми. Сериозно някой ден телефона ми ще пострада. На вратата ми се почука.
Аз - влез
Катрин (чистачката в имението)
Катрин - госпожо Оливера кафето ви е готово както и овесената каша.
Аз - Катрин не ме наричай госпожо, знаеш че не обичам по-големи от мен да ми говорят на,, вие" или на,, госпожо"
Катрин - добре...
Аз - остави нещата върху шкафа.
Катрин - ясно
След като Катрин излезе от стаята имах 1 час на разположение, затова бързо влязох в банята и си взех душ. След което се изсуших и изправих както винаги косата си. Гримирах се леко и се преоблякох. Облеклото ми се състои от.. (мисля че ще е трудно да го опиша затова просто вижте.)

След като вече ми оставаха 10 минути

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След като вече ми оставаха 10 минути. Седнах и изпих вече изстиналото кафе и овесената ми каша. Не след дълго тичейки се отделих от вкъщи.
След 3 минути в които съм тичала
Вече бях пред училище и влязох в сградата. Не видях Тае от което се учидих. Видях Върнън и бързо дотичах при него.
Аз - хей, бро
Върнън - опи
Аз - нали не е започнах часа?
Върнън - не имаме още 10 минути Оливера.
Аз - да бе.. Закво тичах до тук
Върнън се засмя леко
Върнън - нищо ела да изпушим по една цигара.
Аз се съгласих и отидохме зае двора. Запалихме цигарите и ги изпушихме за по-малко от 4 минути. След което влязохме в училище и тръгнахме към кабинета по физика.
Върнън - между другото Кара е болна няма да идва днес на училище
Аз - мм, жалко
Върнън - каза го така все едно се зарадва
Аз - хах, не по - скоро ми стана гадно но нищо ще сме двамата.
Той се засмя леко и отвори вратата.
Още с влизането ни всички погледи се насочиха към нас. Разбира се и Тае беше в стаята. Гледаше ме толкова злобно че всеки момент можеше да ми се нахвърли.
Върнън - съжелявам ако сме закъсняли
Госпожата - сядайте!
Тръгнах да сядам най отзад, но Върнън бе хвана за ръката и ме задърпа да седнем по отпред. Седнахме двамата на един чин. Този час беше забавен защото с Върнън си говорихме и се смеехме. Честно казано да имаш момчета в компанията си е много по-добре защото момчетата не клюкаряр и пазят много повече тайни,а и друго си е да имаш приятел с който да можеш да споделяш или да говорите някви глупости и да се смеете на всяко казано. С периферието си забелязах как Техьонг не отделя поглед от нас. Приятелката му направи опит да го целуне няколко пъти, но той я отблъскаше. Часът преключи и аз и върнън решихме да идем до магазина. Все пак имахме 10 минути межфучасие затова.. Станахме и тръгнахме двамата. Видяхме Лиса, която се включи при нас. Аз лично ск взех енергийна напитка и плодово барче. Излязохме и аз набързо изядох барчето и изпих напитката. След което Лиса беше в съседния клас тя се отдели, а ние с върнън тръгнахме към шкафчетата си за да оставим нещата от предния час и да вземем нужните неща. В този момент някой ме издъпра към тоалетните. Обърнах се и видях Тае.... Забогааа....

Море от различни емоцииWhere stories live. Discover now