Глава 4

13 2 0
                                    

Кара - изглеждаш оуу, изглеждаш уникалнооо

Аз - ауппп, ти си още по уникална

Кара - айде да не закъсняваме..

Кара извика такси и се качихме двете. Каза адрес който не съм чувала никога до сега. Пътувахме повече от 30 минути

Аз - какво се случва?

Кара - какво искаш да се случи?

Аз - към Марс ли пътуваме

Кара - не, почти се на адреса

Аз - супер..

И наистина след около 3 минути таксито спря пред голяма къща. Ние с Кара слязохме и се запътихме напред. Том ни посрешна с комплименти или по скоро буквално ни сваляше. Влязохме вътре и ме лъхна на аромат от цигари и алкохол. Бях свикнала на този аромат затова не реагирах толкова зле. Отидохме на една маса при още двама наши приятеля. Седнахме и започнахме да си говорим. По ендо време се загледах и видях Тае. Той ме погледна и се усмихна леко. Не го отразих. Той явно се изнерви и се обърна към приятелката си и започна да я целува. Преместих погледа си напред. Видях няколко вида алкохол и реших да по пия малко уиски. Пих една чаша. На мен по принцип алкохол не ми действаше зле така че... Пуснаха музика, танцувахме, ядохме, говорихме си и даже вече 00:00 часът минаваше. Бях изпила 3 чаши уиски и ми се гадеше. Отидох до том и го попитах за тоалетните, а той ми обясни. Отидох към тоалетната и се заключих в една кабинка. Повърнах. Отключих се и отидох към мивката. Наведох се и се изплакнах. Оправих се и тъкмо излизайки някой ме блъсна рязко в стената. Погледнах и видях че беше Тае.
Тае - защо ме отбягваш?
Аз - не те!
Тае - какъв ти е проблема?
Аз - няма такъв, особено с теб!
Тае - защо го правиш
Аз - кое?
Тае - държиш се..
Аз - как се държа...?
Тае - странно?!
Аз - супер, сега се мръдни да мина
Да, но не беше толкова лесно. Тае притисна още повече Оливера към стената и допря тялото си плътно до нея. Лицата им бяха на милиметри разстояние.
Аз - остави ме..
Тае - няма!
Аз - Т-Тае
Тае - слушам?
Аз - пиян ли си?
Тае - много ясно че не съм
Аз - защо се държиш така
Тае - защото те искам!
След казаното му Олив замръзна на място
Аз - виж, не си играй с мен. Отивай при приятелката си и ме остави. Моля.. Ако наистина ме обичаш и би искал моето щастие сега би ме оставил
Не очаквах това негово действие, но той ме пусна. Все едно съм го заплашила и той просто ме пусна..? Обича ли ме? Не... Много ясно че не.... Само ще ме използва... Ама няма да му се дам..

Море от различни емоцииWhere stories live. Discover now