"שומרים, תתפסו אותו!"
נאנחתי, הוא לא יכל לחשוב על משפט יותר מקורי?
ראיתי את אנשי המשמר של המלך מתקרבים אלי בחרבות שלופות וגלימותיהם האפורות זהובות מתנופפות ברוח. זימנתי את טיאיגריד בצורה המרשימה ביותר שלה שיכולתי לחשוב עליה באותו הרגע, צורת תריסר הלהבים הכסופים.
תריסר חרבות קצרות בעלות ניצבי מתכת שהלהבים שלהן נוצצים בזוהר כסוף ננעצו בשני מעגלים מושלמים סביב המקום בו עמדתי, הרמתי את שני החרבות הקרובות ביותר אלי ופניתי אל החיילים של המלך.
ראיתי את ההיסוס בעיניהם ואת הצעד שהם לקחו אחורה, מבחינתם מה שעשיתי עכשיו הוא קסם ואין סיכוי שחייל רגיל יתקוף מכשף.
עשיתי צעד אחד לעבריהם וראיתי אותם נרתעים אחורה בצעד נוסף, ובינתיים הקצב בו החצר התרוקנה משכירי חרב הואץ בהרבה לנוכח כוחות ה"כישוף" שלי.
זאת לא אשמת החיילים שזאת העבודה שלהם, אז ניסיתי להיות זהיר כשהסתערתי עליהם. משסף את החרבות שלהם בעזרת טיאגריד.
צורת תריסר החרבות הכסופות אומנם מרשימה מאוד אבל היא לא כל כך שימושית, אז החלפתי לצורת החרב הטהורה של טיאיגריד ונעתי כמו עלה ברוח בין החיילים של המלך.
לבסוף עמדתי מתנשף מהמאמץ הרב בין עשרים חיילים או יותר שהחרבות של כולם נחתכו לחלקים קטנים. כמעט ולא פגעתי באנשים עצמם, רק כמה שריטות קטנות ולא מסכנות חיים.
הפניתי את ראשי אל המלך.
"אמרתי שאני אעשה את זה, לא צריך להיות כזה לחוץ. רק תן לי דרך להגיע וקצת ציוד ואני אהרוג את הדרקון בשבילך."
בסופו של דבר קיבלתי את העבודה, גאס נראה מעורער נפשית אחרי האירועים האחרונים ונתן לי בערך כל מה שביקשתי בשביל להגיע למפרץ.
הסתכלתי מסביב בוחן את החצר שהיינו בה ונאנחתי.
מכל שכירי החרב שנאספו בכיכר רק אחד נשאר, פי התעקם כשראיתי את ווגנר מתקרב אלי.
"כמו שאמרתי, מלא בהפתעות הא ארי?"
"לך מכאן ווגנר, תמצא עבודה במקום אחר. אני בוטח שאתה לא רוצה להילחם בדרקון שחור."
הוא הרים את ידיו בכניעה. "אני נראה לך משוגע? אני רק רוצה לצפות בך נלחם בו בזמן שאני יושב במרחק בטוח. זה יהיה חתיכת סיפור לספר לילדים ולנכדים 'תה יודע"
חייכתי אליו חיוך קלוש ועייף.
יצאנו אל מפרץ אטרד על גב עגלה מצוידת באוכל ורתומה לסוס משא משובח.
"אז אתה צייד דרקונים ארי?"
"אפשר לומר, הייתי חלק מלהקה של ציידי דרקונים בעבר אבל אף פעם לא הרגתי דרקון. כן יצא לי להילחם בכמה לעומת זאת."
YOU ARE READING
קטארי חסר החרב
Fantasyביום אחד הוא איבד הכול, החווה שלו נשרפה עם כל המשפחה שלו בתוכה והוא מאבד את דרכו בחשכה רק כדי להימצא על ידי חבורה של ציידי מפלצות שטוענים שהוא אוחז במשהו הידוע כ"ברכת הנחש". ארי הוא אדם אחד אבל הוא גם שלושה, נער החווה הפשוט בעל השער הצהוב כקש, צייד...