קטארי חסר החרב - 7

36 1 1
                                    


במהלך המסע לבירה דיברתי עם שני הגברים האחרים שישבו איתי בעגלה.

אחד מהם היה שכיר חרב בעל שער חום ומבנה גוף חסון בשם ווגנר שהלך אל הבירה בעקבות שמועה שהמלך מחפש לוחמים בשביל עבודה גדולה.

האחר היה נער צנום וחיוור בעל שער שחור בשם נוטא שנסע אל הבירה כדי ללמוד באוניברסיטה.

שניהם היו בעלי מזג נעים ונהינתי לדבר איתם בזמן שישבנו באחורי השיירה.

ווגנר היה בראשון ששאל אותי לכוונות שלי.

"אז מה אתה מחפש בבירה המלכותית?"

כמובן שלא יכולתי לומר את האמת, כן אני הולך להרוג את הדרקון שאכל את המנטור שלי.... הם יהיו בטוחים שאני משוגע לגמרי....

"האמת היא שהבירה היא רק תחנת ביניים בשבילי... היו לי כמה צרות בצפון אז החלטתי לשנות מיקום. יש לי קרוב משפחה באטופ אז אני אגור אצלו עד שאוכל להחזיק את עצמי."

ווגנר חייך אלי כאילו הוא מבין "האישה הלא נכונה לבלות איתה את הלילה הא? טוב אני מניח שזה בעיה נפוצה לילד יפה כמוך...." הוא גיחך ואז המשיך.

"תאמין לי אם היה לי את הפרצוף היפה שלך הייתי כבר מוצא לי אישה עשירה לבלות איתה כדי שלא אצטרך לעבוד יותר בחיים."

המכתב מהמלך עלה לראשי, בהחלט לא היה חסר לי כסף ואני לא צריך לעבוד עוד יום אחד בחיים שלי.

חייכתי אליו חיוך קלוש ומשכתי בכתפיי, מיהרתי לשאול אותו שאלה על עצמו כדי להסיט את נושא השיחה לפני שאומר משהו שיגרום להם לחשוב שאני לא שפוי.

"מה איתך ווגנר? יש לך איזו אישה שמחכה לך איפשהו?"

הוא צחק וטפח על גבי "לא לא, אף אישה עוד לא הצליחה ללכוד אותי בכבלים שלה. ומה איתך נוטא? איזו בחורה שאוהבת את הסוג החכם?"

ראיתי את נוטא מסמיק ומהנהן בראשו בזהירות, ווגנר קלט את זה גם וישר התלבש עליו בשאלות.

"נו נו, ספר לנו!"

נוטא התחיל להסביר תוך כדי שהוא קצת מגמגם.

"היא.... היא הבת של הרוקח... אם... אם אני והיא... אני מתכוון... אם אני אתחתן אתה אני אקבל את החנות.... בגלל זה... אני הולך ללמוד רפואה...."

ווגנר שרק בהתפעלות "או אה, או אה. ואיך היא נראית הבחורה שלך?"

ראיתי שנוטא מובך מכדי להגיב אז עזרתי לו קצת, נגעתי בכתפו בעדינות.

"זו נשמעת כמו תוכנית נפלאה לעתיד נוטא, אני מקווה שתצליח באוניברסיטה."

הוא חייך אלי בתודה וראיתי את עיניו מנצנצות באור השמש. הוא נער נחמד חשבתי לעצמי, גם ווגנר. לא ציפיתי שיהיה לי כזה מזל עם חבריי למסע.

קטארי חסר החרבWhere stories live. Discover now