וולוו באמת עזב את הלהקה והתחתן, כולנו היינו בחתונה שלו ובגלל שהוא יתום קטלרן שימש כאבא שלו בטקס. ראיתי את וולוו בוהה באהבה באישה ג'ינג'ינת עם עיניים ירוקות שנראתה פיצפונת ליד גופו הענק.
בצידו האחד של המבנה ישבה החבורה שלנו וניסתה להיראות מכובדת ובצידו השני ישבה משפחתה של האישה, כמעט כולם שם היו בעלי שיער אדום ועיניים ירוקות. איש הדת דיבר והטקס התחיל, במשך כמעט כל הטקס וולוו היה עסוק בלבהות באישה שלידו כלא מאמין, "כאשר שמונת מלאכי הבריאה עדים, האם אבי הכלה מאשר איחוד זה?" אביה של הכלה שעמד מימינה ענה "אני מאשר." "האם אביו של החתן מאשר איחוד זה?" קטלרן השיב משמאלו של וולוו, "אני מאשר." איש הדת המשיך, "האם הכלה מסכימה לאיחוד זה?" "אני מסכימה." קולה היה מתוק וגבוהה, "האם החתן מסכים?" "אני מסכים." קולו העמוק והאיטי מהווה ניגוד לקולה. "האם ברשותכם תליוני החתימה?" וולוו הניח תליון כסוף בצורת כוכב נופל על צווארה, והיא נעמדה על קצות אצבעותיה כדי להניח תליון ברזל בצורת קרן של צבי על צווארו. איש הדת המשיך בטקס, "ועכשיו המלאך הנבחר יחתום את הטקס." אור לבן החל זוהר מהתליונים, שמעתי מלמולים בקהל ונדהמתי קצת בעצמי. המשמעות של אור לבן היא שהמלאך הראשון מטטרון בעצמו חתם את האיחוד שלהם, בדרך כלל החתונות היו נחתמות על ידי אחד המלאכים האחרים באורו הירוק של נראל או הכחול שלרפאל או הצהוב של אאוריאל ובמקרים נדירים בשחור של גבריאל. ידוע שרק חתונות חשובות נחתמות כך על ידי המלאך הראשון, חתונות של בני מלוכה או של אנשים שנועדו לגדולות. איש הדת המשיך כאשר בקולו גוון קל של פליאה. "המלאך הראשון מטטרון המבשר חותם את האיחוד הזה ואתם רשאים לחתום אותו בנשיקה." וולוו התכופף בעדינות אל אשתו החדשה ונשק לשפתיה. אחר כך היו מוזיקה וקצת ריקודים ואוכל על שולחנות פתוחים, ניגשתי לברך את וולוו בחיבוק ומילה טובה ואמרתי לו שאני אתגעגע אליו.
ניגשתי אל האוכל ולקחתי לעצמי כרע עוף וכמה ביסקוויטים שהיו שם כשניגשה אלי נערה ג'ינג'ית ירוקת עיניים "היי, יש לי שאלה." סובבתי את ראשי אליה, היא נראתה בערך בגילי והיא לבשה שמלה כחולה יפה. הרמתי את גבותי אליה, מסמן לה לשאול את השאלה שלה. "זה נכון שאתם מחסלי דרקונים?"
הנהנתי בראשי? "הרגת פעם דרקון?" נדתי בראשי לשלילה.
"הבעל של מילי הרג דרקון?" היא דיברה על וולוו, נדתי בראשי שוב. "אז מי כן הרג אחד?"
הצבעתי על קטלרן ועל קטריזה ואז על קטג'ק וקטטימה. היא הנהנה בראשה והמשיכה, "ראיתי אחד מהם עושה את זה?" חשבתי על פרץ הדם החזק שיצא מצווארה של הדרקונית כשקטטימה תקעה גרזן בצווארה. הנהנתי תוך כדי שהכנסתי ביסקוויט לפי. "אתה לא מדבר הרבה אה?" משכתי בכתפי. "איך זה להסתובב עם מחסלי דרקונים?" היא התקרבה אלי מניחה את ידה על ידי. כשלייטה התקרבה אליי ושאלה אותי בסאהלינית, "איל לכים תישרבוק?" אתה רוצה עזרה עם זה? עניתי לה "רייק, לטאיל מדוק" כן, תעזרי לילד המסכן. הג'ינג'ית הסתכלה עלי בהפתעה ככשמעה אותי מדבר בסאהלינית ואז לייטה ניגשה אליי וחיבקה את זרועי, מצמידה אותי לצד גופה. "שלום." היא אמרה במבטאה הכבד וחייכה אל הג'ינג'ית שהורידה את ידה מידי והחלה להתרחק, זייפתי מבטא סאהליני כבד אפילו יותר משל לייטה ואמרתי בו, "להתראות." הרגשתי את החזה של לייטה נע כנגד זרועי כשהיא מנסה לא לצחוק. סובבתי את ראשי אל לייטה וחייכתי, שנינו התחלנו לצחקק.
YOU ARE READING
קטארי חסר החרב
Fantasyביום אחד הוא איבד הכול, החווה שלו נשרפה עם כל המשפחה שלו בתוכה והוא מאבד את דרכו בחשכה רק כדי להימצא על ידי חבורה של ציידי מפלצות שטוענים שהוא אוחז במשהו הידוע כ"ברכת הנחש". ארי הוא אדם אחד אבל הוא גם שלושה, נער החווה הפשוט בעל השער הצהוב כקש, צייד...