קטארי חסר החרב - אפילוג

71 2 6
                                    



דולן ישב בשקט, מחכה שהקהל שלו ישתתק. היה לו סיפור חדש לספר להם, סיפור מדהים יותר מכל סיפור שאי פעם היה לו.

ברגע שהם השתתקו הוא החל לדבר, ועשרים זוגות עיניים פעורות התמקדו בו בשקט מרוכז.

הקול שלו בקע מפיו בזרימה חלקה. הוא לא יכול להרשות לעצמו לבזבז סיפור כזה.

"תנו לי לספר לכם אגדה, אבל היא גם אינה אגדה בגלל שכל דבר המופיע בה הוא אמיתי לחלוטין.

בצדו השני של העולם קיים הר, הר כל כך גבוהה שגם אם תטפסו עליו במשך שמונים יום ושמונים לילה בלי לעצור לא תגיעו לפסגה שלו. ההר הכי גבוהה בעולם. ובקצה של ההר הזה, היכן שיורד שלג כל השנה ואם מביטים מטה אפשר לראות את העננים, חי דרקון.

ולדרקון קוראים מבורו כוכב השחר, הראשון בכנפי הלילה, מביא הזריחה, הדרקון הלבן היחיד בעולם, קשקשיו זורחים כמו כוכב השחר עצמו. אומרים שהקשקשים שלו עשויים מפלטינה לבנה וטפריו מיהלומים שקופים.

ומול מבורו התייצבו שלושה אנשים, שלושת ציידי הדרקונים הגדולים והטובים ביותר אי פעם.

קטאירמו האצילי, בעל היד האחת, אומרים שהוא הגבר האבירי ביותר עלי אדמות, אומרים שהוא מציל יתומים ממפלצות, עוזר לזונות לשקם את עצמן, משלם חובות של אנשי משפחה, צד פושעים אבל לעולם לא הורג אותם. מאסטר החרב הראשון של זירנאת'. בעל המטבע.

קטעקי, הטהורה, קולה צלול כקול מלאכים ומראה המסנוור כל גבר המניח עליה את מבטו. מעולם לא היה אדם המתנשא מעליה בכישוריו בחנית. עורה כהה וענייה חומות, שערה בהיר וידה אדומות מדם מפלצות. בעלת התליון.

ואחרון הוא מנהיגם של כל ציידי הדרקונים באשר הם, האדם שקטל יותר ממאה אלף דרקונים, צהובים, כחולים, ירוקים וחומים. האדם שהרג את הדרקונים השחורים שתקפו את הממלכה שלנו, שהרגו את המלך הקודם. הלוחם בעל הגרזן. המכונאי, המגן, הקוטל, הנושא, המבשר, בעל הטבעות.

האדם המנהיג אותם, צייד הדרקונים הדגול ביותר שהעולם שלנו ידע.

קטג'ק זהוב העין."

-----------------------------------------------


תודה שקראתם!

- אמיר -

קטארי חסר החרבWhere stories live. Discover now