שלושה חודשים הלכתי הלוך וחזור מהבית של רדיל ולופוו אל קטלייטה ודוראו, עקי משום מה הייתה מצטרפת אלי בכל פעם.
זו הייתה שגרה קבועה, הייתי לוקח את עקי ויוצא אל השוק שם הייתי פוגש את קטלייטה ואו שהיינו רבים שם ואז אני ועקי היינו חוזרים או שהיינו עוברים לבית של קטלייטה ודוראו ורק אז היינו רבים ואני ועקי היינו חוזרים.
במשך כל הזמן הזה הפציעות שלי המשיכו להחלים והבטן של קטלייטה המשיכה לתפוח.
אחרי חודשיים היד שלי הייתה שמישה לגמרי וגם הרגל שלי הייתה במצב מצויין, רק הצלעות שלי.... הם כאבו כל כך אחרי כל תנועה קטנה, לפחות נפטרתי מהקב.
לקח לצלעות עוד קצת יותר מחודש להבריא אבל לבסוף, אחרי קצת יותר משלושה חודשי המתנה ארוכים הייתי בריא ומוכן להילחם שוב.
כשאספתי את עקי באותו היום היא התנהגה קצת מוזר.
"עקי הכול בסדר?"
נשענתי על משקוף הדלת של הבית שלהם בעודי צופה בה מתרוצצת ברחבי החדר ומרימה דברים.
היא העיפה בי מבט מוזר ואז הלחיים שלה האדימו "כן" הקול שלה היה שקט כמו תמיד.
"אז שנזוז?"
"רק רגע" היא הפכה עוד סיר ואז החזירה אותו באכזבה ואז הרימה כיסא ופניה נשטפו באור, היא לקחה משהו שהיה מתחת לכיסא ופנתה אלי בחיוך "יש לי הפתעה בשבילך, ארי."
הבטתי בה, משתומם.
"מה?"
היא רצה לכניסה של הבית והורידה משהו שנראה כמו בגד אדום מהוו שליד הכניסה, ראיתי אותה מכינה אותו בזמן האחרון כמובן אבל לא ידעתי מה זה.
היא הושיטה לי את הבד וידעתי שעיני נפערו לרווחה.
זו הייתה גלימה, בצבע אדום מרהיב, ועם ברדס מחובר אליה. לא הייתי מנחש שעקי יכולה להכין משהו כזה לעולם.
"עקי זה.... זה יותר מידי...."
"זו מתנת הבראה. ממני אליך."
לקחתי בעדינות את הגלימה מידיה, ולבשתי אותה. נזהר שלא להרוס כלום.
כשהיא ישבה על כתפי בחנתי אותה שוב, היא הייתה מדהימה.
"תודה עקי... זה... זה מדהים."
היא התקרבה והצמידה משהוא לחזה שלי, היכן שנקודת החיבור של הגלימה מוקמה. כשהיא התרחקה הסתכלתי מטה על האזור בו היא נגעה.
בלוט זהוב התנוסס שם.
"וזאת מתנה מעום, הוא מיודד עם איזה שוליה של צורפת וכשסיפרתי לו שאני נותנת לך מתנת הבראה הוא רצה להשתתף גם."
תפסתי אותה בחיבוק והרמתי אותה מעלה, היא עדיין הייתי הרבה יותר נמוכה ממני.
"זה יותר מכול מה שיכולתי לבקש עקי." נשקתי למצחה והיא כולה האדימה.
YOU ARE READING
קטארי חסר החרב
Fantasyביום אחד הוא איבד הכול, החווה שלו נשרפה עם כל המשפחה שלו בתוכה והוא מאבד את דרכו בחשכה רק כדי להימצא על ידי חבורה של ציידי מפלצות שטוענים שהוא אוחז במשהו הידוע כ"ברכת הנחש". ארי הוא אדם אחד אבל הוא גם שלושה, נער החווה הפשוט בעל השער הצהוב כקש, צייד...