( Bu fic Dram değil bu yüzden okumam demeyin , sevabına da uzun yorum bırakın, hatalarım varsa görmediniz duymadınız bilmiyorsunuz, iyi okumlar )
'' Bu yaptığınızın saçmalık olduğunu farkındasınız değil mi ?!'' Bu yüksek ses sinirli bir sincaba aitti. Neden her şey üst üste geliyordu ki ?
'' Ben senin büyüğünüm, büyüklerine düzgün konuş Do Kyungsoo!''
'' O zaman büyüklerim benim yerime saçma sapan kararlar vermesin menajer hyung!''
Siyah saçlı uzun boylu adam küçüğün karşısındaki koltuğa oturdu , ayaktaki küçük star oldukça sinirli gözüküyordu.
'' Eğitimini tamamlamadan iyi bir sanatçı olamazsın Kyungsoo.''
'' İyi bir sanatçı olamaz mıyım ! ?, Tanrı aşkına dışarıda benim için canını verebilecek kız-erkek yüzlerce insan var! Sen daha ne okulundan bahsediyorsun.! Zaten dünyaca ünlü bir starın okula gitmesine ne gerek var ! Sahnede bana fotosentez sormayacaklar değil mi !''
Adam içli bir of çekti. Bu kısa çocukla uğraşmak onu zaten çok yoruyordu.
'' Uzatmanın anlamı yok , başkan öyle istiyorsa öyle olacak. '' Adam ayağa kalktı ve kısa boylu çocuğun saçını parmak uçlarıyla düzeltti ve sözüne devam etti.
'' Bu akşam evine git ve güzelce dinlen. Yarın okula gideceksin Kyungsoo -ah ''
Adam kısa çocuk görmeden sırttı ve kapıya doğru ilerledi , elini kapının kulpuna attı ve kapıyı açıp çıkıp gitti. Onun çıkmasının ardından başka bir adam girdi içeri.
'' Efendim, aracınız dışarıda hazır.''
Soo adama baktı ve sinirle küfür etti.
'' Tamam, geliyorum'' dedi.
Küfürlerine devam ederken siyah montunu aldı ve kapıdan çıkıp merdivenlere yöneldi.
Bina dışına çıktığında aracını gördü, arabaya ilerlerken diğer adam koşarak arabaya gitti ve Soo'nun geçmesi için kapıyı açtı. Soo arabaya bindi ve kapıyı kendi kapattı diğer adamda sürücü koltuğuna geçti ve arabayı sürmeye başladı.
Araba ilerlerken Soo mavi kulaklıklarını taktı ve bir şarkı çalmaya başladı. Kafasını araba koltuğunda geri attı ve gözlerini kapattı.
Bunların hepsi bir şaka mıydı yoksa?
Bunca konserlerin röportajların çekimlerin arasında bir de okula gidip ev ödevleri ve saçma sapan derslerle uğraşacaktı. Ünlü olduğu için etrafında sürekli dönüp duran sırf onun arkadaşı olabilmek için bir sürü saçma sapan hareketler yapan insanlarda cabası olacaktı. Bu iki yüzlü insanlardan gerçekten bıkmıştı.
--
Araba durduğunda Soo camdan evine baktı.. tek başına yaşadığı evine.
Ne kadar büyüktü, ve soğuk. Bu ünü şöhreti ve parayı tek başına kazanmıştı, gerek sesi gerek vücudunun güzelliği ile. Para ve ün kavramları artık ona boş geliyordu, çok sıkılmıştı insanların ona sadece parası ya da yüzü için yaklaşmalarına. Acaba çirkin ya da fakir olsa insanlar yine ona sadece '' o '' olduğu için yaklaşır mıydı ? , bazı geceler uyumadan önce bunlar kafasından geçiyordu... Evin bahçesinde ki nar ağacına baktı ve iç çekti. Yarın onu büyük gün bekliyordu.
Arabanın kapısını açtı ve indi , tam kapıyı kapatacakken başını çevirdi ve şoförüne teşekkür etti. Adamda ona '' Rica ederim'' deyip gülümsedi.
Soo kapıyı kapattı ve evine doğru yürümeye başladı, küçük adam içeri girene kadar şoförü onun içeri girmesini bekledi, sonuçta yine bir yerlerden fanları çıkabilirdi.
Kısa çocuk içeri girdi ve kapıyı kapattı. Birkaç adım ilerleyip duvarda ışık düğmesini aradı ve bulunca parmak uçlarıyla ile düğmeyi açtı.
Montunu çıkardı ve siyah tekli koltuğa bıraktı, sonra mutfağa ilerledi ve dolabı açtı canı feci derecede tatlı istiyordu. Bir dilim pasta kaldığını gördü ve tabak alıp pastayı koydu , içeri siyah ile döşenmiş salonuna gitti. Ayaklarını uzattı ve pastayı yemeye başladı, canı yemek yemek istemiyordu. Pastası bittiğinde kirli tabağı mutfağa götürdü ve tezgaha koydu.
Salondan geçip merdivenlere yöneldi ve üst kata yatak odasına çıkmaya başladı, odaya geldiğinde aslında duş almak istiyordu ama yorgundu duşa girerse suyun altına bile uyuyabilirdi. Bu yüzden sadece pijamalarını giyip yatağa yattı , ince örtü ile üzerini örttü. Bulunduğu pozisyon rahat gelmeyince yan döndü karşısında duran duvarı izleyip düşünmeye başladı.
O ünlü biriydi buraya kadar kendisi gelmişti zeki biriydi , bu kadar işin arasında okulunda üstesinden gelebilirdi.
Yeni işkencesini düşünürken uykuya yenik düştü ve güzel kahverengi gözlerini kapattı.
Belki güzel bir rüya görürdü.
( İsim Bırakmadınız)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatıma Dokun ( Bitti )
FanfictionÜnlü olmak hayal ettiğiniz gibi bir şey değildir , hele ki her gün zorla gitmeniz gereken bir okul varsa... Aşık olmakta öyledir. '' Hayatıma Dokunduğun İçin Teşekkür Ederim'' ( İsim Bırakmadınız - Hera)