‘’ Bugünlük bu kadar çalışma yeter, yarın devam ederiz. Geç oldu’’
‘’ Tamam’’
Soo yatmaya hazırlanırken kıyafetlerini giymek için banyoya doğru ilerledi ama dikkatini odanın kapısına doğru ilerleyen bir adet Kai çekti.
‘’ Hey! Nereye ? ‘’ Soo uzun olanın arkasından seslendi, bu saatte nereye gidiyordu çok merak etmişti.
‘’ İçki almaya’’
‘’ İ-içki mi ! deli misin sen ? ‘’
‘’ Tekrar soruyorum, sakıncası mı var? ‘’ Kai Kyungsoo’nun yanına yaklaştı, kısa olanın elindekileri sevimli pijamaları aldı. İlk önce elinde evirdi çevirdi sonra bir deneyi inceleyen bilim adamı gibi pijamaları inceledi.
‘’ Daha havalı pijamalar bekliyordum ? ‘’
‘’ Yah! Sanane benim pijamalarımdan ! ‘’
Kai elinde ki pijamaları Soo’nun üstüne tuttu.
‘’ Çok çocuksu..’’
‘’ Hiçte bile ! ‘’
‘’ Bak bak nasılda çemkiriyor adın Soo değil çirkef Soo olmalıymış’’
‘’ Seninki de Kai değil…’’
Kai güldü , bir süre bekledi.
‘’ Evet , bekliyorum..’’
‘’ Bulamadım! ‘’
Kai komik bir kahkaha attı ve odadan çıktı.
‘’ Beni bekleme ‘’
‘’ Beklemeyecektim ki zaten ‘’
Kai odadan çıktı, tabii ki beklemeyeceğini biliyordu ama yine de üzülmüştü. Birinin geri dönmesini beklemek nasıl bir şeydi acaba? , Kimse daha önce Kai’nin eve dönmesini beklememişti çünkü onu bekleyecek bir ailesi bile yoktu.
Kai sokağa çıktığında buraları bilmediği için ilk önce kendine bir ton küfür savurdu, acilen içki içmek istiyordu.
Gezinirken en sonunda bir market buldu, markete girdi içki bölümüne girdi.
Şarap? Tch çok klasikti.
Absent ? Aşırı pahalı.
Votka ? , işte bu en sevdiği içkiydi.
Küçük şişe bir votka alıp kasaya gidip parasını ödedi, kasada beklerken saatine baktı, baya geç olmuştu. Gün nasıl bu kadar çabuk geçti anlamamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatıma Dokun ( Bitti )
FanfictionÜnlü olmak hayal ettiğiniz gibi bir şey değildir , hele ki her gün zorla gitmeniz gereken bir okul varsa... Aşık olmakta öyledir. '' Hayatıma Dokunduğun İçin Teşekkür Ederim'' ( İsim Bırakmadınız - Hera)