Zil çalıp ders bittiğine Soo ve Kai sıralarını değiştirdiler. Bu Kai denen esmer çocuğu sevmemişti çünkü kendisine yiyecek gibi bakıyordu.
Teneffüs 10 dakika olduğu için kısa çocuk , çok sevdiği okulunu ( ! ) Dolaşmaya karar verdi. Sabah kahvaltı etmediği için kantine gidip bir şeyler yiyebilirdi.
Sınıftan çıkıp koridorda ilerledi. Bu okul gerçekten büyük ve karmaşıktı.
Hem ünlü olduğundan hem de üstünde okul kıyafeti değil de serbest kıyafet olduğundan bütün gözler Soo’nun üzerindeydi. İnsanların ona öyle bakmasına alışkındı ama yanında her zaman koruması olduğundan bu defa bu gözlerden korkmuştu. Kantinin şu an kalabalık olabileceğini düşündü, ne kadar kalabalık o kadar insan bir o kadarda korku demekti. İnsanların ona gözlerini dikmesini sevmiyordu, sonuçta o da elleri ayakları kolları olan bir insandı bir eşya ya da başka bir canlı değildi.
Bir aşağıda ki koridora gitti kantin yerine, koskoca okulda kütüphane vardır değil mi ? , Okumayı seviyordu ama konser ve çekimlerden okumaya vakti kalmıyordu.
Tüm okulun her yerinde öğrenci olmasına rağmen burası neredeyse ıssızdı, sadece 2 öğrenci vardı.. onlar da gitmişlerdi.
Soo kütüphaneyi bulurum düşüncesi ile koridorda ilerledi, çok ilerisinden ışık yoktu. Belki ampul patlamıştır diye geçirdi aklından Soo.
İleride gördüğü kapıya ilerledi kapının üstünde ‘ memur’ yazıyordu. Bu yüzden geri döndü ama ona doğru gelen 2 erkek öğrenci gördü.
‘’ Burada kimse yok ‘’ diye seslendi karşısında ona doğru gelen öğrencilere.
‘’ Yapma ya ‘’ diye alayla söyledi uzun olan Soo’ya.
İşte şimdi gerçekten korkmuştu. Burada onu köşeye çekseler kimse görmezdi her halde.
‘’h-huh? ‘’ Gözleri büyük olan sincabın şimdi gözleri daha da büyüktü korkudan.
‘’ Sam.. Biliyor musun kız arkadaşım bu veletten hoşlanıyormuş ‘’ uzun olan yanında ki orta boylu çocuğa gözlerini devirerek söyledi. Diğer çocuk güldü.
Uzun olan Soo’yu yakasından tuttuğu gibi duvara yasladı.
Pekala.. koridor karanlıktı, yanında koruması yoktu , güçsüzdü , ve tanımadığı iki kişi tarafından kıstırılmıştı. Dahası şu lanet yerden tek bir kişi bile geçmiyordu.
Uzun siyah saçlı çocuk konuştu.
‘’ Bana bak küçük starcık! Bu okuldan siktir olup gideceksin anlaşıldı mı ?! ‘’
‘’ B-bırak’’ bağırdı can havliyle Soo.
Sanırım burada dayak yiyecekti, içinden birinin onu kurtarması için dua etti.
‘’GÜCÜN ANCA ONA YETER ZATEN!’’
Soo başını çevirdiğine Kai’yi gördü. O çocuğa ne kadar sinir olmuş olsa da burada olduğu için minnettardı.
‘’ Git buradan sarışın.’’ Soo’nun yakasını tutan çocuk tısladı.
‘’ Sence..’’ Kai onlara yaklaştı.
‘’ Ben varken..’’ Sincabın yakasını diğer çocuktan kurtardı.
‘’ Ona dokunabilir misin ? .. Sence.. seni buradan sağ çıkarır mıyım ? ‘’
Karşısında ki çocuk sadece korku ile bakıyordu sarışına. Çocuk bir adım attı sonra duraksadı ve koşmaya başladı. Koridorun sonunda gözden kayboldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatıma Dokun ( Bitti )
FanfictionÜnlü olmak hayal ettiğiniz gibi bir şey değildir , hele ki her gün zorla gitmeniz gereken bir okul varsa... Aşık olmakta öyledir. '' Hayatıma Dokunduğun İçin Teşekkür Ederim'' ( İsim Bırakmadınız - Hera)