( Smutlu )
(https://www.facebook.com/media/set/?set=a.517796694986738.1073741877.418802721552803&type=3)
Sabah olduğunda ilk uyanan kısa çocuk olmuştu, yavaşça sevgilisinin kollarından sıyrıldı ve uyuyan sevgilisine baktı, yanakları kızarmıştı. Dün gece çok cesur davranmıştı ama şu an utançtan ölebilirdi.
Yataktan kalktı etrafa gelişigüzel saçılmış kıyafetlerini aldı banyoya girdi , bacaklarının arasında hala Kai’nin menisi vardı ve kuruduğu için bacaklarını germişti bu yüzden yürürken canı acıyordu ama tek acıyan yeri bacakları değildi arkası da çok kötüydü.
Suyu ayarlayıp eline duş jelini ve lifi aldı, bacaklarını biraz aralayıp kurumuş meniyi lifi bastırarak iyice temizledi.
Banyoda işi bittiğinde kıyafetlerini giyinip odaya girdi. Yatak çarşafı sanki üstünde su balesi yapmış gibi darmadağındı ve içinde huzurlu bir şekilde uyuyan sevgilisinin de saçları aynı şekilde darmadağındı.
Yatağa yaklaşıp oturdu bir süre uyuyan esmer çocuğu izledi. O kadar güzel uyuyordu ki bütün
Yüzüne hatta bütün vücuduna öpücük kondurmak istedi.
En sonunda dayanamayıp öyle de yaptı , Kai’nin elini tuttu ve yüzüne küçük kelebek öpücükler kondurmaya başladı.
Kai çoktan uyanmıştı ama anı bozmak istememişti bu yüzden ses çıkarmadı ama Kyungsoo dudağına öpücük kondurduğunda esmer olanda filmler kopmuştu.
Tam Soo çekilecekken onu ensesinden tuttu ve kendine çekip öpücüğü derinleştirdi, Soo ilk başta şaşırsa da ses çıkarmadı ve o da öpücüğe karşılık verdi.
Beyaz minik ellerini Kai’nin yumuşa saçlarında daldırdı ve okşadı. Kai’de elini küçük olanın tişörtünden geçirmiş minik sevgilisinin bel gamzelerini okşuyordu. Bi ara o bel çukuruna votka doldurup içmeyi aklına not etti. Bunu kesinlikle yapmalıydı.
Öpücük derinleşince Jongin küçük olanı belinden kavradı ve üstüne çıkardı. İkisi de nefes almak için ayrıldıklarında azgın çocuk fırsattan istifade Soo’yu soydu.
Ne yani onu sadece dün gece ile bırakacağını düşünmemişti dimi küçük olan ? O her zaman doyumsuzdu ama söz konusu Soo olunca daha da doyumsuzdu.
Kyungsoo daha ne olduğunu anlamadan çıplak kalınca Kai’ye şaşkınca baktı ama esmer çocuk bir şey demeden arsızca sırıtıp ona göz kırptı.
Jongin küçüğünü yatağa yatırıp beyaz bacakları tuttu ve küçük öpücükler bıraktıktan sonra kısa bacakları havaya kaldırdı. Kyungsoo bulundukları pozisyon yüzünden kendini tuhaf hissetmişti, çok utanmıştı, ama Kai’ye güveniyordu , o kadar çok güveniyordu ki onun ilki olmasına ve onu en savunmasız haliyle görmesine izin vermişti.
Kai kısa bacakları beline sardı ve başını eğip küçüğünün sertleşmiş penisine baktı. Bu kadar çabuk tahrik olup uyarılması hoşuna gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatıma Dokun ( Bitti )
FanfictionÜnlü olmak hayal ettiğiniz gibi bir şey değildir , hele ki her gün zorla gitmeniz gereken bir okul varsa... Aşık olmakta öyledir. '' Hayatıma Dokunduğun İçin Teşekkür Ederim'' ( İsim Bırakmadınız - Hera)