7.Bölüm

1.7K 143 5
                                    

                    

‘’ S-sehun ? ‘’

Kai oturduğu yerden kalktı ve Sehun’un yanına ilerledi, ne işi vardı ki onun burada ?

‘’ Ne arıyorsun burada ? ‘’

‘’ Asıl bunu benim sana sormam lazım..’’

Soo hala ne olduğuna anlam verememişti, galiba eski arkadaşlardı. İkilinin yanına gitti.

‘’ Bizi tanıştıracak mısın Kai ? ‘’ Soo sordu.

‘’ Hayır tanıştırmayacağım, gidiyoruz Soo.’’

Kai Soo’nun bileğinden tuttu ve ileriye doğru yürümeye başladılar . Yürümek mi dedim ? aferdersiniz sürüklemek olacaktı o.

En sonunda başka bir bankın önünde durdular.

‘’ Neden beni öyle sürükleme gereği duydun ? kimdi o çocuk ? ‘’

Belli ki Kai’nin kaçmak istediği biriydi bu yüzden de merak etmişti, acaba ona ne gibi bir zarar vermiş olabilir di ki ?

‘’ Seni ilgilendirmez.’’

‘ hayatımın içine sıçıp giden biri’

Soo sadece hımladı Kai ile uğraşmak istemiyordu ama yine de içten içe merak ediyordu.

Biraz bankta oturduktan Soo üşüdüğünü hissetti ve Kai ile otele geri döndüler.

Kai içeri girdiklerinde hemen banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Çıktıktan sonra Soo’yu çantasından bir şeyler ararken gördü , kazı çalışması yapıyor gibiydi.

Umursamadı ve üstünü değiştirip pijamalarını giydi. Tişörtü çıkarken saçları dağılmıştı şu an olduğundan yakışıklı gözüküyordu.

Kai yatağına uzandı öylece tavanı izliyordu, biraz yatakta döndükten sonra hala azimle çantasını karıştıran küçüğü gördü.

Soo aradığını bulamayınca çantasını ters çevirip hızlıca savurdu, çanta karşıda ki duvara uçup Kai’nin kıyafetlerinin üstüne izinsiz iniş yapmıştı.

Çantanın içinde ki eşyalar da her tarafa savrulmuştu, hatta Soo’nun siyah çorabı Kai’nin burnunu üzerindeydi.

‘’ Ne yapıyorsun lan sen ? ‘’ Kai sordu ve suratının ortasından çorabı parmağının ucu bile ittirdi.

‘’ BULDUM! ‘’ Soo heyecanla karşıda ki duvarın dibine çöktü.

‘’ Ateşi bulduysan o çoktan bulundu sevinme ‘’ tısladı Kai.

Soo poker face suratıyla Kai’ye döndü.

Hayatıma Dokun ( Bitti )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin