Hayatıma Dokun-11.Bölüm
* * * * *
Mutluluklarının bozulmasını asla istemiyorlardı….
Luhan’ın telefonu çaldığında sevimli çocuk cebinden telefonunu çıkarttı , arayan numarayı gördüğünde yüzünü buruşturdu. Onunda biraz mutlu olmaya hakkı vardı. Kris gibi birini hak etmediğini biliyordu ama onun Kris’i sevdiği gibi Kris’in de onu sevdiğini biliyordu ve sevgilisiyle biraz da olsa mutlu olmayı istemişti , sanırım mutluluk ona yasaktı.
‘’ Kim arıyor ? ‘’
‘’ Huh ? birisi işte. Saat geç oldu benim eve gitmem lazım Fannie ~’’
İlk kez birisi Wufan’a böyle seslenmişti , şaşırdı biraz.
‘’ T-tamam seni bırakayım’’
Kris ayağa kalktı ama Luhan onu durdurdu. Onunla asla gidemezdi.
‘’ G-gerek yok ben giderim hem başka bir yere de uğramam lazım ‘’
‘’ Emin misin ? ‘’
‘’ Tabi ki de ‘’ Luhan muhteşem göz gülümsemesini Kris’e armağan etti, uzun çocuk bütün gün işini gücünü bırakıp bu yüzü izleyebilirdi. Onun tek işi Luhan’dı.
‘’ Tamam.. geçireyim seni ‘’
Sevimli çift salondan çıkıp kapıya doğru ilerlediler Luhan baktığı her eşyaya içinden ‘ oha ‘ diyordu. Resmen ben pahalıyım diye bağırıyordu eşyalar , dikkatlice yürüdü değerli vazoları kırmak istemezdi. Hem de hiç.
Kapıya geldiklerinde uzun çocuk öpmek için tapulu malını kolundan nazikçe kavradı o pembe ıslak dudakları çok istiyordu, ama kolunu tuttuğunda Luhan acı dolu bir tıslama bıraktı.
Kris yüzünü buruşturan sevgilisine baktı ‘ çok mu sıkı tuttum’
‘’ Ö-özür dilerim çok mu sıkı tuttum ? ‘’ Kris merakla ve üzüntüyle sordu, hayatta en son istediği şey sevdiği insanın canını yanmasıydı.
‘’ B-biraz ‘’
‘ seni hak etmiyorum dev çocuk’
‘’ Özür dilerim.. meleğim’’
Meleğim dediğinde Kris masumca gülümsedi ve Luhan biraz daha kendine lanetler etti. Hak etmediği yerde hak etmediği kişinin ‘’ Meleğiydi ‘’
‘’ S-orun değil’’
Luhan parmak uçlarında yükseldi Kris’in dudaklarına yetişmeye çalıştı ama olmayınca Kris geyik çocuğu belinden tutup kendine çekti böylece Luhan Kris’in ayakkabılarına basmak zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatıma Dokun ( Bitti )
FanfictionÜnlü olmak hayal ettiğiniz gibi bir şey değildir , hele ki her gün zorla gitmeniz gereken bir okul varsa... Aşık olmakta öyledir. '' Hayatıma Dokunduğun İçin Teşekkür Ederim'' ( İsim Bırakmadınız - Hera)