Kai kısa olanın alt dudağını kendi arasında aldı , önceden defalarca kez öpüşmüştü ama bu tadı alamamıştı acaba Soo’nun dudakları bakir olduğu için miydi ? , o yumuşacık dudakları öpmeye doyamıyordu Kyungsoo daha fazla korkmasın diye kendini durdurmak istiyordu ama bir türlü yapamıyordu öptükçe daha fazla istiyordu yumuşak dudakları.
Kısa olanın dudaklarını ağzının içine alınca biraz ağız sıvısı havuz suyuna karıştı, öperken fark etmemişti ama Kyungsoo’da birkaç kez karşılık vermiş ama sonra bırakmıştı.
En sonunda güzel dudakları öpüp biraz çekiştirdikten sonra nefes almak için istemese de ayrıldı o dudaklardan.
Ayrıldığında kısa olanın gözlerine bakamamıştı ne diyecekti ki ?
Soo ellerini Kai’nin omuzlarına koyduğu anda Kai ona baktı ,o da mı istiyordu ? bunu düşünemeden Soo onu omuzlarından ittirmeye çalıştı açıkça korktuğu belliydi, demin neler olmuştu öyle bir anda ?
‘’ Soo..’’
Kısa olan yaşlı gözlerle Kai’ye baktı , ne tür bir azgınlığı vardı da onu öyle birden öpmüştü , o ilk öpüşmesini böyle hayal etmemişti ki.
Peki şimdi Kai ona ne diyecekti? özür dilerim falan mı ?
Kyungsoo zorla bedenlerini ayırdığında hemen havuzda ki merdivene yüzmeye başladı. Merdivene tutunup zorla havuzdan çıkardı bedenini ama arkasından Kai’de gelmişti. Birini öptükten sonra bir açıklama yapması gerekirdi değil mi ? .
Kyungsoo sırılsıklam bir şekilde daha kurulanmadan hemen kıyafetlerinin olduğu odaya doğru ilerleyeme başladı , gözlerinden inci taneleri sicim sicim akıyordu, kendini taciz edilmiş gibi hissetti . Zaten öyle de oldu. Şu an kendini çok savunmasız hissediyordu.
Soyunma odasını ilerlerken Kai arkasından defalarca bağırdı ama o sesleri algılayamıyordu bile, en sonunda Kai koşarak Kyungsoo’nun kolundan tuttu ve kendine çevirdi.
‘’ B-bırak! ‘’ Soo tüm gücüyle bağırdı, tiz sesi bütün yüzme salonunda yankılandı.
En sonunda Kyungsoo kolunu hızla çektiğinde Kai dengesini kaybetti ıslak olduğu için ayağı kaydı ve yere düştü. O an Soo’nun sesinden başka bir ses daha yankılandı , Kai kafasını fayansa çarpmıştı ve yerde acıyla kıvranıyordu.
‘’ Ahh!’’ uzun olan başını tutup acıyla yüzünü buruşturdu , canı çok yanıyordu. Soo’da daha ne olduğunu anlayamadan yere çöktü ve biraz önce onu öpen adamın başını kucağına koydu.
‘’ K-kai! ‘’
Kyungsoo Kai’nin saçlarını karıştırıp başını kanıyor mu diye kontrol etti, hala gözlerinden yaşlar akıyordu ama bu sefer iki sebep için. Birincisi ilk öpücüğü istemediği birine gitmişti ve şu anda bir insanın canı kendi yüzünden yanıyordu. ( bu nasıl cümle )
Başının kanamadığını gördü ve biraz rahatladı, uzun olan hala yerde yatıyordu ama acısı dinmişti biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatıma Dokun ( Bitti )
FanfictionÜnlü olmak hayal ettiğiniz gibi bir şey değildir , hele ki her gün zorla gitmeniz gereken bir okul varsa... Aşık olmakta öyledir. '' Hayatıma Dokunduğun İçin Teşekkür Ederim'' ( İsim Bırakmadınız - Hera)