8.Bölüm

1.8K 139 7
                                    

                    

 ‘’ Siktir! Giderken gece lambanı kapatmamı ister misin ? ‘’

Kısa olan Kai’nin kurduğu cümleye yatakta geriye doğru kaçtı , gözleri dolu halde bağırdı.

Soo gerçekten korkmuş gözüküyordu, diğerinin yanına gitti ve onu kollarıyla sardı, küçük bir çocuğa benziyordu.

‘’ Neden karanlıktan bu kadar korkuyorsun ? ‘’

‘’ Zombi..’’ Soo daha da sarıldı. Pekala Kai hayaletler , hortlarklar en kötü ihtimalle karabasan gibi bi cevap bekliyordu, zombi de neydi ki ?

‘’ Zombi mi ? , bu yaşta onlara inanıyor musun cidden ? ‘’ Eğer gerçekten Soo Kai’ye daha da sıkı sarılmasaydı bütün gün oturup gülerdi.

‘’ Küçükken izlediğim bir film yüzünden…’’

Uzun olan ister istemez diğerinin saçlarını okşadı.

‘’ Shh… korkma sen seni korurum tamam mı ? ‘’

‘’ Beni nasıl koruyacaksın ki seni de yerler ‘’  Masumca söyledi Kyungsoo.   ‘ Seni yiyebiliyoruz mu ? ‘ .

‘’ Gelirlerse hepsini kızartır yerim . ‘’

Soo gülmeye başladı Kai’de onunla birlikte.

‘’ Gelirlerse kim kimi yermiş görürüz.’’

‘ Gelirlerse Allah belamızı vermiş demektir’

‘’ Görürüz, şimdi uyumaya çalış yarın son günümüz yarından sonra yarışma var ‘’

Soo yavaşça yatağa yattı Kai’de yere oturdu kolunu yatağın üstüne koydu , elleriyle kısa olanın yumuşak saçlarını okşuyordu.

Dakikalar ilerledikçe Kyungsoo’nun gözleri uykuya yenik düştü, Kai diğerinin saçlarını okşarken bir yandan da Sehun’un nende burada olduğunu düşünüyordu. Neden buradaydı kafasını yeniden karıştırmak için mi ?

En sonunda Kai’de uykuya daldı.

- - -

Sabah olduğunda gözlerini açan ilk Kyungsoo oldu , akşam uyurken yumruk yaptığı eli Kai’nin avuç içindeydi. Esmer olanın bütün eli Kyunsoo’nun küçük elini kaplamış bir kalkan gibi koruyordu.

Uyuyan çocuğu uyandırmaya çalışarak elini çekti ve yatakta doğruldu , bütün gece el elemi uyudular ? ya da daha önemlisi Kai bütün gece onun başında mıydı ? . Şaşkınlıkla etrafına bakındı ne olduğunu anlamaya çalışıyordu, dün gece… Kai markette gittikten sonra votka şişesi bulmuştu ve içmişti , peki ya sonra ?

Hayatıma Dokun ( Bitti )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin