Yazar : İsim Bırakmadınız
( Bu bölüm daha çok Krishan oldu ama artık açıklık gelmesi gerekiyordu. )
- - -
İlk ders zili çaldığında Kris Kai ve Kyungsoo sınıfta buluştular. Kai Kris’e Kyungsoo ile artık birlikte olduklarını söylediğin de Kris hiçte şaşırmamıştı ama aynı şey Kris’in Luhan ile birlikte olduğunu söylediğinde geçerli değildi. Gerçekten Kris’ten beklenmeyecek bir hareketti Luhan ile birlikte olmak çünkü uzun dev neşeli, eğlenmeyi seven ve sert gözüken biriydi Luha ise onun tam tersiydi , ama yine de sevgili olduklarını duyduğunda çok sevinmişti. Arkadaşı mutlu olursa o da mutlu olurdu.
Üç arkadaş sıralarını yakınlaştırmış sohbet ederken uzun dev sürekli telefonuna bakıp sevgilisinden gelebilecek bir mesaj bekliyordu ama hiç mesaj atmamıştı.
En sonunda sohpetlerine çok dalmışken içeriye neşeli bir şekilde giren Luhan gözüktü.
Evet neşeliydi yani hiç yoktan neşeli gözükmesi gerekiyordu çünkü kendisine olanların öğrenilmesini istemiyordu çünkü hem sevgilisine rezil olurdu hem de sevgilisini rezil ederdi. Onu çok seven bir adama bunu yapmak istemezdi.
Herkes sevimli geyiğe selam verdi. Luhan’a da Kai ve Kyungsoo’nun birlikte olduklarını açıklamışlardı ve Luhan bu habere çok sevinmişti. Ne kadar da mutuydu Kyungsoo , Kai’den saklaması gereken şeyler yoktu. Onların aşkı da Kris ve Luhan’ın ki gibi saf ve masumdu.
Luhan sürekli oturma pozisyonunu değiştirmeye başladığında Kris biraz huylanmıştı bir şeyler oluduğundan , aynı şeyi Kai ve onun küçük sevgilisi de fark etmişti ama ses çıkarmamıştı, zaten uzun devde dizinde ki yaradan olduğunu düşündü ve ses çıkarmadı.
Öğretmen gelene kadar sohbet ederken Kai dayanamadı ve Soo’ya döndü.
‘’ Kyungsoo, akşama bana gelsene? beraber vakit geçiririz.’’
Soo bunu duyunda şaşırmıştı onu hemen evine davet etmesini beklemiyordu ve ilk kez sevgilisinin evine gideceği için heyecanlanmıştı ama yine de başıyla onayladı.
Kris Kai ve Kyungsoo’nun konuşmasını duyunca biraz kıskanmıştı , onar birlikte vakit geçirebilirlerse Kris’de Luhan’la birlikte olabilirdi bu yüzden uzun dev de nazikçe küçük geyiği evine davet etti ama Luhan ‘’ evde işlerim var Kris’’ diyerek geçiştirdi.
Tanrı aşkına o sarışın devden daha önemli ne işi olabilir di ki ? , o Kris’in sevgilisiydi ona vakit ayırmalıydı.
Öğretmen sınıfa girdiğinde herkes ayrıldı ve derse döndüler, bütün dersler bittikten sonra dört arkadaş okulun çıkış kapısının önünde duruyorlardı.
Kyungsoo yürüyerek Kai’nin evine gidemeyeceği için –bu tanındığı içindi - kendi arabalarına bindiler. Geçen sefer Kai’nin evine gittiklerinden menajer evin yerini biliyordu ve oraya sürdü.
Esmer çocuk ve sincap sevgilisi okulun bahçesinden ayrıldıklarına Luhan Kris’in yanağına bir öpücük kondurdu, bu uzun devi gerçekten sevindirmişti ve içten bir gülümseme vermesine neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatıma Dokun ( Bitti )
FanfictionÜnlü olmak hayal ettiğiniz gibi bir şey değildir , hele ki her gün zorla gitmeniz gereken bir okul varsa... Aşık olmakta öyledir. '' Hayatıma Dokunduğun İçin Teşekkür Ederim'' ( İsim Bırakmadınız - Hera)