4.Bölüm

2.3K 150 4
                                    

Sıkıcı biyoloji ve fizik dersleri bittikten sonra müzik dersine gireceklerdi. Herkes ders için hazırlığını yaparken müzik öğretmeni sınıfa girdi, herkes selam verdikten sonra sıralarına oturdular. Öğretmen birkaç önemli bilgiyi anlattıktan sonra Soo’ya döndü.

Öğretmen dersin bitimine daha çok olduğunu ve zil çalana kadar Soo’nun onlara söyleyip söyleyemeyeceğini sordu. Soo tabii ki de öğretmene karşı gelemezdi. Bu okuldan onunla ilgili kötü bir haber çıksın istemiyordu.

‘’ Tamam’’ dedi sıkıcı bir sesle.

Boğazını temizledikten sonra derin bir nefes aldı ve Luhan’ın kardeşinin en sevdiği şarkıyı söylemeye başladı… Moonlight.

Tabi ki yine herkes hayranlık ve kıskançlıkla ona bakıyordu. Sarışın çocuk da dâhil olmak üzere.

Yüksek notalara çıktığında öğretmeninin bile onu kıskandığını öğretmenin suratının şeklinden anlaşılıyordu.

Şarkı bittiğinde sınıfta büyük bir alkış koptu. Herkes onu tebrik ediyor ve ne kadar güzel şarkı söylediğini söylüyorlardı.

Öğretmen dersin bitimine daha olduğunu söyledi. Bu D.O için bir şarkı daha demekti, ama beklediği gibi olmadı. Öğretmen Kai denilen sarışın çocuğu kaldırdı. 

D.O şaşkınlıkla bir öğretmene bir de sarışına baktı.

‘’ Evet Kai , seninde çok güzel Rap yaptığını biliyoruz.. bize bir şarkı söylemek ister misin? ‘’

Tuhaf olan şu ki sınıfta yine aynı şekilde alkış kopmaya başladı. D.O hala arkasında ki çocuğa bakıyordu şaşkınlıkla sonra önüne dönüp şarkının bitmesini bekledi. 

*Chanyeol ve Kai’ın söylediği şarkı* 

Tamam… bu hayatında duyduğu en güzel seslerden biriydi hatta duyduğu tek en güzel sesti, ama kendisinin sesi ondan daha güzeldi.

Şarkı bittiğinde zil çaldı ve herkes teker teker sınıftan çıkmaya başladı. Bugünlük okul bitmişti.

Herkes çıktığında Soo’da çantasını aldı ve aşağıya indi, okulun bahçesinde Kris’i ve Kai’yi gördü.

Onlara kısaca baktıktan sonra aldırış etmeden yürümeye başladı. 

Yürümeye devam ederken arkasından fanları da gelmeye başladılar. Soo’yu sıkıştırıyorlardı neredeyse düşecekti.

‘ Keşke menajer hyung yanımda olsaydı ‘ diye içinden geçirdi Soo.

Yürümek daha da zorlaşıyordu, kızlar resmen Soo imzalasın diye elindeki defterleri küçüğün gözüne sokuyorlardı. 

Kısa olan tam önündeki kızın ayağına takılıp düşecekken birinin onu belinden tuttuğunu fark etti.

Başını kaldırdığında ilk önce esmer boynu sonra dolgun dudakları, biçimli burnu ve en son Kai’nin gözlerini ve güzel saçlarını gördü.

‘’ Evet millet 5 saniye içinde dağılmazsanız bağırsaklarını söker onlarla ip atlarım! ‘’ Kris sinirlice bağırdığında Kai ve Soo kendilerine geldiler. Kızlarda Kris’ten korktukları için hızlıca dağıldılar. Soo ayağa kalktığında Kris yanlarına geldi. 

‘’ İyi misin? ‘’ diye sordu Kai. 

Soo gözlerini ayakkabılarına odaklamıştı, utanıyordu çünkü ilk kez böyle bir şey yaşamıştı. İzlediği filmlerde ki gibi…

‘’ E-evet, teşekkürler ‘’ başını kaldırmadan soruyu cevapladı Soo. Neden utandığını bilmiyordu belki de sadece izlediği filmlerin etkisindedir. Tıpkı korku filmi izledikten sonra insanların karanlıktan korkması gibi. 

Hayatıma Dokun ( Bitti )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin