Kicsit ideges vagyok. A két fiú között akkora a feszültség, hogy áramot lehetne bele vezetni. Félek megtörni a jeget, hátha Castiel túl ideges ahhoz, hogy bármilyen poénra vagy szóra vevő legyen. Kentin-en nem igazán látom, hogy aggódna, annak ellenére, hogy Castiel milyen idegesen tekintget rá. Ha a szemmel ölni lehetne...
Kentin: Örülök, hogy ilyen hosszú idő után újra láthattalak téged! Te hova jársz suliba?
Albatraoz: A Sweet Amouris gimibe, már vagy fél éve itt vagyok.
Kentin: Na, akkor ugyan oda fogunk járni!
Castiel: Tényleg?
Castiel egyre zabosabb, az lesz a legjobb, ha hazakísérem, még mielőtt felrobban.
Albatraoz: Örülök, hogy találkoztunk Kentin de szerintem itt az ideje, hogy hazamenjünk. Hosszú volt a mai nap.
Kentin: De kár, majd akkor holnap találkozunk! Szia Albatraoz és... Cassy?
Kentin távozott, de Castiel már nagyon ideges volt és minden dühe kitört belőle mikor a parkhoz értünk.
Castiel: Micsoda egy arrogáns kis idióta! Honnan szalasztottad ezt?
Albatraoz: Ő nem annyira gonosz általában, csak most kicsit csipkelődős kedvében volt.
Castiel: Persze, hiszen az exe itt volt egy másik pasival. Tudom, hogy ezernyi nyomós oka van, de miért szakítottál vele?
Albatraoz: Nem én szakítottam.
Castiel: Akkor, ha ő szakított, akkor meg miért ilyen hisztis?
Albatraoz: Nem is ő volt. Jobban mondva, közös megegyezés volt a szakításunk.
Castiel: Közös megegyezés? Ez hülyeség, mégis minek kellet ez?
Albatraoz: Mert ő meg a családja csak három évig laktak japánban, majd mikor elköltöztek kénytelenek voltunk szakítani.
Castiel: Kénytelen?... Persze, kénytelen...
Albatraoz: Most meg hová mész?
Castiel: Haza, hova máshova?
Albatraoz: Jaj Marley, miért ilyen bonyolultak a fiúk?
Az nap éjjel nem tudtam rendesen aludni. Azon gondolkoztam, hogy mit mondjak Castiel-nek. Kérjek, bocsánatot vagy talán magyarázzam meg neki? Akárhogy is, tudom, mit kell elmesélnem majd Castiel-nek, de ez csak egy féle kép sikerülhet.
Mindent elterveztem és beütemeztem, de másnap nem találkoztam Castiel-el, de Rosa-val viszont igen, és ő feltétlenül kellett az egészhez.
Rosa: Ő az exed? Nem tudtam, hogy bejönnek az ilyen sportos katonák.
Albatraoz: Majd mindent megmagyarázok, ha eljön az ideje, de most segítened kéne nekem.
Rosa: Miben?
Albatraoz: El sem hiszem, hogy ezt mondom, de menjünk ma vásárolni!
Rosa: Rendben, remélem, jó okod van rá!
Albatraoz: Mérget vehetsz rá!
Megbeszéltük Rosa-val hogy Délután elegyünk és veszünk nekem új ruhákat, muszáj, lesz ezen is túlesnem, ha azt akarom, hogy Castiel megértsen. A sok probléma közepette viszont kentin-el is találkoztam habár nem kellett volna.
Kentin: Albatraoz, örülök, hogy végre megtaláltalak!
Albatraoz: Bocs Kentin, de most nem a legalkalmasabb.
ESTÁS LEYENDO
Vörös szerelem - Gimnázium
RomanceEz az én történetem a csábításból jeles világában. Aoi Albatraoz beilleszkedése az új suliban és kivirágzó szerelme Castiel iránti érzelméből.