Visszaköltözni japánba? Pont most, hogy kezdtem megkedvelni az új környezetet, szereztem barátokat és itt van nekem Castiel is. Rosszabb nem is lehetne. Hogyan fogom elmondani mindenkinek? Félek, mert ez azt jelenti, hogy vége és én nem szeretnék véget vetni neki... Végül arra a döntésre jutottam, hogy csak később mondom el a barátaimnak, mert most túlságosan félek.
Reggel minden ugyanolyan volt, én mégis szomorúan néztem a parkra, a kávézóra és a gimire is. Majdnem sírhatnékom támadt, de gyorsan elfojtottam, hiszen gondolnom kellett a vizsgákra is. Fájdalmas dolog a búcsú, de előtte át kell esnem a vizsgáimon is. Az a rengeteg tanulás... nem vagyok rossz egyik tantárgyból, sem de nem vagyok kitűnő sem azért. Szeretnék egy hasznos érettségit, hogy megfelelő jövőt építsek fel. Így lenne helyes!
Rosalia: Jó reggelt! Ma muszáj lesz eljönnöd velem délután Leigh butikjába, Albatraoz.
Albatraoz: Rosa, miről beszélsz?
Rosalia: Leigh új kollekciója, pont neked való. Szeretném, ha felpróbálnád.
Albatraoz: a jó lenne, örömmel megyek majd Rosa.
Rosalia: Úgy is rég voltunk kettesben. Állandóan flörtölgetsz Castiel-el.
Albatraoz: Mi? Dehogy is!
Rosa rendes lány bár kicsit éles a nyelve. Képes vagyok tőle a falra mászni, ugyanakkor örülök, hogy ő a legjobb barátnőm. Ebédszünetben kiültem az udvarra tanulni és falatozgatni, de lehet, én vagyok gyengeelméjű, ha kémiáról van szó. Minek nekem ez az életben? Hasznát veszem e neki valaha?
Castiel: Kémia a legfeleslegesebb tantárgy.
Albatraoz: Castiel?! Te meg mióta vagy itt?
Castiel: Nem kereshetem meg a barátnőmet, hogy vele töltsek egy kis időt?
Albatraoz: Nem mintha nem tiltottam volna meg. Próbálok felkészülni, hogy jól, menjenek a vizsgák.
Castiel: Túl sokat agyalsz rajta, csak bízz a memóriádban.
Albatraoz: Nem is te lennél, ha nem vennéd ennyire könnyedén a tanulást.
Castiel: Még jó hogy helyetted is nyugodt vagyok.
Bárcsak lenne egy kis nyugalom a lelkemben, akkor nem félnék ennyire. Tesi óra után már csak én voltam az öltözőben, de nem volt kedvem sietni. Minden gondomat el akarom kerülni, mégis...
Albatraoz: Hova menekülhetnék el, hogy vége legyen ennek a földi pokolnak?
Priya: Annyira nem vészesek a vizsgák.
Albatraoz: Priya! Ma mindenki hátba támad?
Priya: Pontosan! Szükségem van a lelkedre mint áldozat.
Albatraoz: Priya ne nevettess!
Priya: Pedig úgy látom, rád fér. Valami baj van?
Albatraoz: Kissé ideges vagyok, de...
Priya: Csak egyet mondok. Ha bármi nyomja, a szívedet oszd meg legalább egy emberrel, már különben felrobbansz a nyomás alatt.
Albatraoz: Priya... igazad lehet. Tudod, ha nem gond...
Priya: Mondd csak!
Albatraoz: Nem igazán a vizsgák miatt, sokkal inkább a miatt aggódom, hogy amint megvan az érettségim, haza utazunk japánba. Nem állok rá készen, hogy mindent itt hagyjak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vörös szerelem - Gimnázium
RomansaEz az én történetem a csábításból jeles világában. Aoi Albatraoz beilleszkedése az új suliban és kivirágzó szerelme Castiel iránti érzelméből.