Szív fájdalom

217 15 0
                                    


Próbáltam nem gondolni rá, de Melody túl szomorú volt a minap. A szemei is vörösek voltak, biztos ki sírta mind a két szemét. Meg akartam kérdezni mi a baja, de csak annyit mondott:

„ Nem akarok róla beszélni, Nataniel amúgy sem ér annyit."

Lehet, hogy Valentin napról van szó? Akárhogy is ha Melody nem akar beszélni róla, akkor rá, kérdezek Nataniel-nél. Muszáj megtudnom mi is történt. Délután célba vettem a könyvtárat ahol szokott olvasni, ott a leggyengébb, mint célpont.

Albatraoz: Szia Nataniel, mi újság?

Nataniel: Nem gondoltam volna, hogy itt látlak. Általában az udvaron sertepertélsz, vagy az osztályban rajzolgatsz. Mi szél hozott a könyvtárba?

Albatraoz: Az az igazság, hogy szerettem volna veled beszélgetni valamiről.

Nataniel: Pontosíts!

Albatraoz: Kíváncsivá tett a Valentin nap úgymond és érdeklődnék, hogy neked nincs esetleg szerelmed?

Nataniel: Ez elég intim kérdés. Miért érdekel? Bár ahogy téged ismerlek, fogadok Melody miatt.

Albatraoz: Honnan tudtad?

Nataniel: Egyre jobban megismeritek egymást. Ami fura ahhoz képest, hogy menyire megvetett téged a kezdetekben.

Albatraoz: Azt nem is csodálom. Mi változott?

Nataniel: Tudta, hogy átlátsz Debora-n...

Albatraoz: Nem arra gondoltam, hanem miért nem kedveled Melody-t? Nagyon összeilletek.

Nataniel: Hát ez az. Ugyanúgy gondolkozol, mint mindenki más. Azért mert én okos vagyok, ő meg egy jól nevelt lány, semmi értelme nincs ennek. Nem azért vagyok okos, mert szeretek tanulni, vagy, mert én vagyok a DÖK elnök, hanem mert annak idején meg akartam felelni az apámnak, hogy ne nézzen egy senkiházinak. Nehéz volt, de megszabadultam ettől a kötelességemtől már régen srég.

Albatraoz: Akkor sem értem, hogy miért vagy ennyire elutasító vele szemben.

Nataniel: Melody az kedveli bennem, hogy ilyen vagyok. Jól neveltnek és úriembernek néz, de ideje rájönnie, hogy ez nem igaz. Inkább most, mint később mikor ne adj, isten együtt vagyunk és rájön, hogy sokkal kegyetlenebb is tudok lenni.

Lehet Nataniel-nek igaza van. Melody mindig is így írta le őt, ha pedig kiábrándul belőle csak jobban fog fájni. Talán ha egy barátjától hallja, az segítene neki, de nem tudom jó ötlet e nekem segítenem. De képes vagyok kockáztatni ezt a kapcsolatot azért, hogy jobban érezze magát. Melody kint a kertben simogatta a rózsákat, biztos jobb lett volna egy kicsit magára hagyni, de beszélnem kellett vele.

Albatraoz: Melody, szia. Van egy kis időd?

Melody: Nos persze, segíthetek valamiben?

Albatraoz: Ami azt illeti én szerettem volna segíteni. Mostanában egész lehangolt voltál és úgy éreztem segítségre van szükséged, ezért rákérdeztem Nataniel-nél, hogy mi is történt és részben el is mondta. Tudom nem szép dolog kíváncsiskodni, de nem örültem annak, hogy mennyire lehangolt vagy.

Melody: Nem tudom, mit mondjak. Szeretném ha Nataniel többet érezne irántam, de ez reménytelen.

Egy rossz szó vagy tett képes teljesen elásni őt, de tudom, hogy annak ellenére mennyire szereti Nataniel-t, csak egy dolog hathat rá most igazán.

Albatraoz: Melody, te egy okos, fegyelmezett, tehetséges lány vagy, de közben nagyon hiszékeny.

Melody: Hogyan?

Vörös szerelem - GimnáziumWhere stories live. Discover now