Legutóbb mikor találkoztam Castiel-el akkor kiviharoztam a szobájából, nem is csodálkoznék, ha beszélni szeretne velem erről. Hamarosan beköszönt a tél, így a kapcsolatunk is hamarosan féléves lesz, de hogy továbblépjünk e ilyen gyorsan? Először biztos be kéne őt mutatnom az apámnak, valamint igen félek attól, hogy biztos tapasztaltabb nálam és csak leégetném magamat. .. Most tényleg megfordult a fejemben hogy lefekszem e Castiel-el? Kezdek olyan perverz lenni, mint ő.
Tudtam kit kell megkérdeznem a kapcsolatokról, hiszen Rosa már rég benne van egyben. Semmit nem veszíthetek.
Rosalia: Mi három hónaposak voltunk az elsőnél.
Albatraoz: Három!? Rosa te...
Rosalia: Ne érts félre, mi már jó ideje ismertük egymást addigra, csak nem voltunk kapcsolatban.
Albatraoz: Most hogy bele gondolok sose mesélted, hogy hogyan jöttetek össze Leigh-el.
Rosalia: Megígérem, hogy elmesélem egyszer, de annak még nincs itt az ideje! Jelenleg a te szexuális életedről van szó.
Albatraoz: El akarod venni a kedvemet, ezekkel a szavakkal? Soha többet ne mondj ilyet!
Rosalia: Na és most ki a hercegnő? Akárhogy is nem kell ettől félni, ha nagyon félsz miatta kérdezd Castiel-t.
Albatraoz: Egyenesen tőle?
Rosalia: Ő a barátod, kitől-mástól?
Be kell vallanom, Rosa-nak igaza van. Ha ennyire aggódok, akkor csak is Castiel nyugtathat meg, senki más. Ha ez nem lett volna elég nagy fejfájás számomra, megjelent az emlegetett szamár is.
Castiel: Albatraoz, beszélhetnénk?
Albatraoz: Persze (Az arca zaklatott volt, lehet őt is izgatja a dolog?)
Castiel: Nem tudtam nem észrevenni, hogy zavar, ahogy megérintettelek. Van valami gond?
Albatraoz: Én csak... Castiel, te akarod?
Castiel: Fogdosni téged? Nem kizárt!
Albatraoz: Nem úgy értem! Én a közösülésre gondoltam...
Castiel: Waó, nem hittem volna, hogy valaki közösülésnek fogja nevezni a szexet. Bár a te szádból a Hentai lett volna a legizgalmasabb kifejezés.
Albatraoz: Castiel én megfolytalak!
Castiel: Nyugi tigris, csak heccelek. Mindenki gondol rá előbb, utóbb, csak valaki meg is teszi. Mi férfiak ösztön lények vagyunk, ezért van, hogy fogdostalak.
Albatraoz: Castiel, te egyre jobban kihúzod a gyufát. El se hiszem, hogy mennyire perverz vagy!
Castiel: De szereted, hogy perverz vagyok, nem?
Albatraoz: Jól mondod... Akkor, ha már úgy is gondoltunk rá, mi lenne ha kitűznénk?
Castiel: Mint egy időpontot?
Albatraoz: Pontosan! Mondjuk... Karácsonykor. Az úgy is a szerelmesek ünnepe?
Castiel: Nálunk az a Valentin nap. Esetleg Japánban az, de nálunk a család ünnepe.
Albatraoz: Várjunk addig, hogy örüljél?
Castiel: Éljen a karácsony! A szerelmesek ünnepe!
Albatraoz: Örülök a hozzáállásodnak.
A sok nyűglődés után végre megoldódott ez a probléma is, belegondolva előbb megoldódott, mint bármely problémám eddig.
A diáktanács termében összefutottam Melody-val és Priya-val, de nem tűntek túl boldognak.
Albatraoz: Lányok, minden rendben?
Melody: Nem is tudom. Nem mondanád, hogy gond van, de az igazgatónő szeretne egy szexuálisfelvilágosító órát.
Albatraoz: Most viccelsz? (Mintha egy rémálomban élnék...)
Melody: Eléggé kínos téma.
Albatraoz: Téged is ez zavar Priya?
Priya: Engem az zavar hogy mikor rákérdeztem a kémia tanárnőnél ,hogy megemlíti e az azonos nemű párok életmódját is, akkor nem igazán leplezte az undort, az arcán.
Albatraoz: Ez tényleg elég gonosz volt tőle. Még én is értékelném, ha megemlíteni egy szóra.
Melody: Priya, neked volt barátod?
Priya: Barátom, barátnőm, sok kapcsolatom volt már, csak nem tartottak túl sokáig a költözéseim miatt.
Melody: Ó, sajnálom, de remélhetőleg majd egyszer lesz egy tartósabb kapcsolatod is.
Priya: Hát, remélem.
Priya nagyon szomorkásan nézett, nem lehet könnyű megválni a szerelmedtől, csak azért mert elköltözöl és túl nagy a távolság. Remélem, hogy velem és Castiel-el nem esik meg ez. Elkezdett érdekelni a többiek kapcsolati státusza, még Amber-é is. Elhatároztam, hogy őt keresem fel elsőnek, de hogyan is kérdezzem ezt meg diszkréten?
Amber: És pontosan ezért mondtam a bátyának, hogy az a fehér cica kell, hogy legyen az új lakótársa.
Charlotte: Nekünk csak is fajtiszta kutyáink vannak, így meg tudom érteni.
Lisa: Egy macska nálunk is jó lenne, de a szüleim szerint csak a szőrét hullajtja.
Albatraoz: (Úgy látom a barátnőivel beszélget, inkább nem zavarom...)
A tekintetünk találkozott egy kicsit. Elnézést kért és engem toszogatva, kikísért a teremből.
Amber: Mit akarsz?
Albatraoz: Honnan tudtad, hogy téged kereslek?
Amber: Le sem vetted rólam a szemedet. Meg kell értened, hogy miért hívtalak ki, ha meglátnának veled, akkor pletykálni kezdenének.
Albatraoz: Ezt meg tudom érteni.
Amber: Nos, mit szerettél volna?
Albatraoz: Csak kíváncsi voltam, hogy kapcsolatban vagy e, vagy mi?
Amber: Eredetileg Castiel volt a kiszemeltem...
Albatraoz: I-igen...
Amber: Ne emészd, magad már túl vagyok rajta. Büszkének kell mutatnom magam, nem szégyenülhetek meg! Ugyanakkor nincs olyan szerencsés férfi, akihez tartoznék.
Albatraoz: És nincs is, akit kedvelj?
Amber: Semmit nem kell erőltetni! Ha úgy gondolom, akkor elintézek magamnak egy kapcsolatot. Most viszont visszamegyek, már ijesztő hogy ennyit beszélek erről veled.
Végül is nem lettünk legjobb barátnők, de legalább válaszolt. Az egész iskola ebben a lázban ég. Remélem én és Castiel megússzuk gondok nélkül.
ESTÁS LEYENDO
Vörös szerelem - Gimnázium
RomanceEz az én történetem a csábításból jeles világában. Aoi Albatraoz beilleszkedése az új suliban és kivirágzó szerelme Castiel iránti érzelméből.