Remek hétvége, hármasban

261 19 3
                                    

Az egész éjszakát takaróba burkolva töltöttem, hiszen nem rég esett le az első hó. Rosa-t megkértem, hogy menjünk el együtt vásárolni egy új téli szettet és pár pulóvert is. Meglepően örült neki, vagy lehet, hogy, csak azért mert fél a stílusomtól. Sokat gondolkoztam rajta, így Castiel-t is meghívtam vásárolni hétvégére. Kicsit nehezen, de elértem, hogy velünk jöjjön. Remélem Rosa nem fog leégetni előtte. Rosa-val csak a plázában találkozok, de Castiel-el még a parkban sétálok kicsit, Démonnal ÉS Marley-val.

Albatraoz: Szia Castiel és Dé...MON?!

Mi más lett volna Démon első feladata, mint rám ugrani és egyenesen leteperni a hóba? A két vakarcs felváltva nyalogatta szét az arcomat, féltem már hogy rám fagy és rám dermed a mosoly.

Castiel: Srácok, mégis mit műveltek? Ő az enyém!

Miközben Castiel felsegített a hóból, Marley morgott és ugatott rá. Láthatólag ő nem ért egyet Castiel kijelentésével.

Castiel: Ejnye Marley, ne feledd, hogy ki miatt vagy itt!

Albatraoz: Zsarolod a fiamat?

Castiel: Inkább tűnik a riválisomnak, mint a te fiadnak. Csak nekem tűnik úgy, mintha a kabátod átesett volna egy háborún?

Albatraoz: Nem véletlenül döntöttem úgy hogy elmegyek vásárolni. Még apa is adott nekem egy kis költő pénzt.

Castiel: Hagyjam, hogy te fizess érte?

Albatraoz: Az én dolgom, és ha úgy vesszük, akkor apa fizeti nem én.

Castiel: Milyen kényelmes. Apád nagyon nagylelkű, ha pénzről van szó.

Albatraoz: Nem tudod, apa mennyit keres, ugye?

Castiel: Miért olyan sokat?

Albatraoz: Inkább nem kötöm az orrodra!

Miután megsétáltattuk a két rossz fiút, haza vittük őket és felszálltunk a legközelebbi buszra, hogy neki lássunk a nagy vásárlásnak. A busz elég lassú volt a jeges utak miatt, de nagy nehezen még Rosa előtt oda értünk, így megúsztam egy mentegetőzést.

Rosalia: kivételesen előttem értetek ide, ez megér egy dicséretet.

Castiel: Azért ne bízd el magad, még lesz lehetőségünk visszaromlani.

Rosalia: Pont ettől tartottam.

Albatraoz: Csak útközben gondoltam arra hogy Leigh boltjába is mehettünk volna, nem Rosa?

Rosalia: Most semmi kép. Ő és Lysander meglátogatják a szüleiket, a téli szünetben.

Albatraoz: Kár pedig gyönyörű ruhákat var.

Rosalia: Azt nem csak ő varja!

Castiel: Lányok csak erről fogunk beszélgetni, vagy van más tervetek is?

Albatraoz: Igaz is. Arra gondoltam, hogy egy bélelt bőrdzseki és megfelelő számomra.

Rosalia: Remélem rosszul halottam!

Castiel: Szerintem ez szexi ötlet.

Rosalia: Nem hagyom, hogy csak úgy elrontsd azt a stílust, amit már majdnem felépítettem számodra!

Albatraoz: Rosa te megpróbálsz irányítani engem?

Rosalia: Nem bűn az, inkább csak jótékony tanácsok sorozata.

Castiel: Nekem addig nem gond, amíg csak én kapok belőle.

Rosalia: A férfi nem szól bele!

Egy kis tanácskozás után eldöntöttük, hogy nézelődünk, és ami mindkettőnknek rendben van, az nem számít bűnnek. Bejártuk az egész boltot és a sok gyaloglás után kiválasztottam egy elegáns, bundás nyakú, téli kabátot. Még vettem két melegebb ruhát, három pulcsit és egy fekete sapkát hogy a fejem se fázzon. Igaz Rosa csak beszólt, hogy a nők nem sapkát, hanem fülmelegítőt hordana, de nem hagytam lebeszélni magam róla. Szerettem volna Castiel ajándékát is megvenni egyúttal, de még át sem tudtam gondolni, hogy mit vegyek neki, mert Rosa elráncigált engem Castiel-től.

Vörös szerelem - GimnáziumDove le storie prendono vita. Scoprilo ora