1.BÖLÜM

186 49 31
                                    

Multimedya=Nida

Hayat çok kısa,belkinde yarın yada dakikalar sonra ölücez. Ama bazıları hayatı gelişi güzel yaşar değilmi? Kimiler yalnız kimileri çevresiyle yaşar.
Benim kararımı emin olun ben bile bilmiyorum.Şimdi okuduklarınıza diğceksinizki o kızın yerinde keşke ben olsaydım ama ben böyle düşünmüyorum. Emin olun olmak istemezsiniz!
"Kızım şu koliyi verirmisin?"
Annem!
"Getiriyorummm"  Kolileri arabaya yükledikten sonra onlar gitti. Çok özür dilerim minnoşlar ben kendimi tanıtmayı unuttum.

Ben Nida lise 3'e gidiyorum eveettt haklısınız okul iğrenç bir şey! E napalım zorunlu. Bunu kesinlikle sizde düşünüyorsunuz deyilmi? Şuan annemle birlikte taşınıyoruz.Buna pek üzülmüyorum çünkü burdada pek arkadaşım yoktu zaten.

Birden dürtülmeyle kendime geldim.

"Hadi geldik kalk artık"
Diyen anneme baktım evet İstanbula gelmiştik ve ben bu saate kadar uyumuşmuydum!

Kendime gelip ayağa kalktım ve arabaya bindim. Ve müzik dinlemeye başladım.

************************************

Aaaahhhh diye çığlık atabiliyor muyuz? Ama ben atamıyorummm!! Bir rahat müzik dinleyim yaa. Nemi oldu? Annem dürtüklüyo.
"Hadi kalk kız çok uyudun" gözümü açtığımda evdeydikk.😉😉😉 yaşasın be iş yapmak zorunda kalmadım. (Siz hiç uyandığınızda hazır eve yerleştinizmi? Bende öyle düşünüyordum ve banada olmadı...) Ben kalkana kadar annem aşşağı inmişti. Aşşağı inip anneme seslendim 'burdayım'deyince mutfakta olduğunu anlamıştım zaten.

Mutfağa gidip annemin arkasından sarılıp yanağına öpücük kondurmuştum. Annem şaşkınca bana bakıp elini alnıma koyup ateşim olup olmadığına baktı.
"Allah Allah ateşi de yok ne isticeksin kız? Durup dururken sarsılmazdın sen."

Bak kızını nasıl tanıyo.

"Hiçç sadece bakmaya geldim. Şey ben odama çıkıyorum haberin olsun" deyip yukarı çıktım. Hemen telefonumu alıp sosyal medyaya baktım ama bir şey yoktu. Canım sıkıldı yaa. Kalkmadan komidinin üzerinden kitabımı aldım ve okumaya başladım.

İki saat sonra annemin sesini duyup aşağı indim
"Kaç saattir sesleniyorum duymuyomusun kız" dedi ve terliğini eline aldı, bense terlik yememek için
"Anne kitaba dalmışım yaa pardon" deyip sofraya oturdum.

Yemek yerken nekadar da lezzetli olduğunu düşünürken annem'in sesiyle düşüncelerim yok oldu.
"Kızım bugün seni okula yazdırdım yarın başlıyorsun" dedi! Bukadar çabukmuydu? Yani?!?!?
"Bu kadar çabukmu? Hem benim orada hiç tanıdığım yok ne yapıcamki ben orada?"

Diye sordum ama tabikide itiraz kabul etmez bir şekilde kafasını sallayıp
"Bahane istemiyorum Nida yarın o okula gidilecek" dedi ama ben hangi okul olduğunu bile bilmiyordum daha.
"Hangi okul"
"Çağlayan koleji"

Dediğinde ağzım açık kalmıştı. Etrafımdaki kişilerden duymuştum çok güzel ve iyi okul olduğunu söylemişlerdi. Durumumuz iyiydi ama bu kadarda iyi olduğunu bilmiyordum. Babam beyin cerrahıydı ve sürekli işte oluyordu.

"Eline sağlık doydum" deyip sofradan kalktım. Odama giderken annemin arkamdan bağırdığını duydum.
"Nereye kız?" Diye sordu. 'Senin yanınaa' diyen iç sesimi kovduktan sonra anneme seslendim.
"Odamaaa"
"Kız bulaşıkları yıkasana"
"Ya anne ya hadi benim başım ağrıyo yatıyorum ben" diye seslendim. Annemde masayı toplarken mırıldanmaya başladı. Fakat onu takmayıp odama girdim.

Yatağımın üzerine oturduktan sonra kitabımı alıp devam ettim.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Sabah o lanet alarm yüzünden güzelim uykumdan uyanmıştım.
"Senin gibi saatin amına koyayım saat emi" diye söylene söylene yataktan kalkarken iç sesim hemen müdahale yapmıştı tabiğğğ
'Şştt hiç sana yakışıyormu o sözler ha!?"
'Sanane sen gitmemişmiydin bak benim çok işim var'
'Öff iyi be gidiyom ben hıh' diyerek gittiğinde iç sesimin bir ergen olduğuna karar vermiştim. Gözlerimi devirip banyoya gidip kısa bir duş aldım. Üzerime okul formamı giyinmiştim ve okul formamda gömlek ve kısa siyah etekti! Etek aslında normal boydaydı ama ben 1.73 filandım. Saçımı açıp maşa yaptım sonrada eyeliner çekip çilekli dudak parlatıcımı sürdüm. Son bir şey kalmıştı oda parfüm😋

Paco Rabanne-Lady Mıllıon evet bu. Bunu çok seviyordum çantamı da alıp aşağı indim anneme ben çıkıyorum dedikten sonra okula doğru gitmeye başladım.

****************
İşte sonunda okula gelmiştim. Kapıdan içeriye girdiğimde bir anda kız erkek herkez bana bakmaya başladıı. E bu hoşuma gitmedi değil yani. Müdürün odasına gidip kapıyı çaldım ve içeri girdim.
"Meraba ben Nida Çelik yeni öğrenciyim."
"Evet bende seni bekliyordum Nida sınıfın 11/C gidebilirsin" dedikten sonra tamam diyerek odadan çıkmıştım. Ya benim bildiğim müdürler kötü taş kalpli filan olur bune yaa!!

Sınıfın kapısından girecekken sertçe birine çarptım. Kafamı kaldırdığımda da da offf bune la!
"Pardon bilerek olmadı üzgünüm" dedim ama o bir şey demeden yanımdan çekip gitti. Bende takmadan içeri girdim. Boş bir yer bulmak için gözümü gezdirdiğimde birisi el sallıyordu. Sarışın ve çok güzeldi
"Gel yanımda otur" diye bağırınca onun yanına gittim ve oturdum.
"Meraba ben Selin sende yeni gelen kız olmalısın adın ne?" Çok sevecen bir kıza benziyordu ve çok samimi.
"Nida memnun oldum" arkadan bir çocuk atildi ve
"Bende Can" diyerek elimi sıktı.

Sınıfa o çocuk girince gözüm o yana kaydı. Bana bakıyordu. Göz göze geldiğimizde kaşlarını çatıp önüne dönerek arkadaşlarıyla konuşmaya başladı. Bende önüme dönerek öğretmenin gelmesini bekledim. Öğretmen geldiğinde hepimiz ayağa kalkıp selam verdik ve yerimize oturduk.
"Sınıfa yeni bir arkadaşımız gelmiş heralde kendini tanıtırmısın? Diye sorduğunda ayağa kalktım ve kendimi tanıttım.
"Nida Çevik ve babamın taini çıktı İzmir den geliyorum."
"Hoşgeldin Nida bende Melis tarih öğretmeninizim." Bir şey demeden yerime oturdum ve dersi dinlemeye başladım.
*************
Zil sonunda çalmıştı ve Selinle konuşarak kantine inmeye başladık.
"Eee erkek arkadaşın varmı?"
"Yok senin?" Yüzü asıldı ve
"Hayır" diye cevapladı. Kantine geldiğimizde hemen bir kahve alıp oturma yerine geçip oturduk.
Can i gördüğümde gelmesi için el salladım. Selin 'le Can birbirlerine gıcık oluyolardı. Yaniii Can çok komik ve eylenceli biriydi ikisinede hemen alışmıştım.

Can yanımıza gelip bir sandalye alarak Selinin yerine geçip gıcıklık olsun diye Selinin bardağını alıp tek dikişte bitirdi.
"Eee napıyosunuz güzellikler?" Dediğinde gülümsedim. Seline baktığımda gıcık gıcık Can a bakıyordu. Etrafa bakmaya başladığımda yana dönmemle onunla gözgöze gelmem bir oldu. İkimizde bir şey yapmıyorduk sadece vakışıyorduk. Etraftaki sesler bir anda gitmişti. Kendime gelmek için silkindim ve ayağa kalktım.
"Ben sınıfa çıkıyorum hadi baybay."

Deyip hemen kaçtım. Merdivenlerden çıkarken saten zil çalmıştı ama ben lavaboya gidip elimi yüzümü yakadım. Koridora çıktığımda etrafımda kimseler yoktu ve bu çok korkunç gözüküyordu! Arkamdan ayak seslerini duyunca biri bana doğru geliyodu. Bir çocuk gelip beni duvara yapıştırdı! Duvar soktu ve aynı zamanda canım çok yanmıştı.
"Napıyosun" dediğimde bana yaklaşıp burnunu boynuma sürtüp kulağıma yaklaştı
"Güzel kokuyosun" fısıldayarak bunu demişti.

Artık korkuyordum çünkü.... ya kelimeler bulamıyorum siz benim yerimde olsanız korkmazmıydınız?

Ellerimi iki yana açıp dudaklarıma yaklaştı! Kaçmak için debeleniyordum ama nafile! O benden daha güçlüydü. Dudaklarına yklaştı ve dudakları dudaklarımla buluştu...

Heeeyyy merhaba nasıl buldunuz? Eğer beğendiyseniz beğenmeyi ve yorum yazmayı sakın u nutmayın! Beğenmemişte olabilirsiniz ki saygı duyuyorum beğendiğiniz ve ya beğenmediğiniz şeyleri yorum olarak yazmayı unutmayınız!

Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın😶
Sizi çooookkkkk seviyorum💟❣💗💞💞💗💕💖💖💖

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin