Multimedya;Kayra
Kayrayı tanımıyorsunuz veeee bu bölümde detaylı olarak tanımış olcaksınız. Sizi çok seviyorum😂💩
Neden 'bok' resmi koyduğumu bilmiyorum. Ama sizi seviyorum canlarımm. Hadi başlayalım👇👇👇Yukarı hızla çıkıp tuvalet'e girdim. Hiçkimse yoktu buyüzden de duvara çömelip ağlamaya başladım.
Bir kaç dakika sonra toparlanıp elimi yüzümü yıkadım. Sınıfa gittim ve busefer değişiklik olsun diye orta sıralardan birine oturdum. Kızlar kendi aralarında konuşuyorlardı. Bir anda bütün kızların dikkatleri arkama toplanınca bir anda arkama döndüm.
Arkamı dönmemle biriyle dudak dudağa geldik! Ama yani dudaklarımız değmiyordu. Sadece çok yakındık. İkimizde tepkisizce gözlerimize bakıyorduk. Geri çekilmek istiyordum ama çekilemiyordum. Ve gerçekten yakışıklı biriydi. Nefeslerimiz dudaklarımıza değiyordu ve gerçekten nedensiz yere heyecanlanmıştım. Kalbim deliler gibi atıyordu. Bir anda
"Laaaaağğnnn" diye Meriçin bağırmasıyla ikimizde dikkatlerimizi o tarafa vermiştik!Meriç bir anda onun yakasından tutup ayağa kaldırdı sonra ise kafa attı!!!! Şaşkınca ayağa kalkıp onu engellemeye çalıştım!
"Meriç yapma!"
Meriç çocuğun üzerinde ona yumruk atarken Meriç bir anda bana baktı ve o an o Meriçin üzerine çıkıp yumruk atmaya başladı.
"Yapma yeter!" Diye bağırdığımda o durdu ve ayağa kalktı.Meriç te ayağa kalktığında resmen kükremişti
"Sen kimsin lan ha?"
"Sanane lan" dediğinde aklıma Meriç'in anlattıkları gelmişti!
'Senin gibi dudakları var'
'Saçları seninki gibi yumuşaktı'Sinirle bağırdım!
"Meriç yeter artık" Meriç sinirle bana bakıp yüzüme doğru bağırmaya başladı!
"Nasıl yeter lann! Ha? O çocuk ben olmasaydım seni öpecekti lan seni"
Sinirden boynundaki damarlar belli olmuştu. Ama bende sinirlenmiştim.
"Sanane ha beni öpüyo beni! Sen kimsin ki bana karışıyorsun?" Diye bağırarak o çocuğun kolundan tutarak sınıftan çıktım.Arkamdan adımı seslendiğini duymuştum ama duymamazlıktan geldim. Ona dönerek
"Çok özür dilerim gerçekten neden yaptığını bilmiyorum" mahçupça anca bu kadarını söyliyebilmiştim.
"Senin hatan değil belli bela tip" dediğinde şaşırarak ona bakmıştı. Meriç öyle biri değildi ki.
"Meriç öyle biri değil"Revire geldiğimizde hemşire olmadığı için az çok biliyordum. Oksijenli suyu alıp bir pamuğa döktüm. Ona döndüğümde sedyede oturmuş beni izliyordu. Yanına gidip önce kaşına yavaşça pansuman yapmaya başladım. Kaşına yara bandı yapıştırıp dudağına yöneldim. Ona baktığımda dudaklarıma bakıyordu. Kafama takmayarak birazdaha yaklaştım. Kasıldığını anlamıştım ve kaşlarını çatmıştı.
"Acıyormu?"
"Hayır" demişti. Nefessiz kalmıştım. Soluk alış ve verişlerim hızlanmıştı. Dayanamayarak eline pamuğu tutuşturup
"Gerisini sen yaparsın bir yere gitmem lazım" deyip arkama döndüm. Kolumdan tutup beni kendine döndürdü.
"Adım Kayra tanışmayı unuttuk" dediğinde kafamı evet anlamda salladım
"Bende Nida ama gitmem lazım." Diyerek orayı terkettim.Sınıfa girdiğimde Meriç yoktu onu aramak için koşarak bahçeye indim. Ama ordada yoktu. Otoparka indiğimde onu arabasına sinirli bir şekilde yürüdüğünü gördüm.
"Meriç" diye seslendiğimde yürümeye devam etti.
"Meriç" koşarak kolundan tutup kendime çevirdim. Ama o istemeseydi kesinlikle çeviremezdim çünkü çok güçlüydü ve kasları vardı.
Off nerden geldik bu konuya?
"Efendim" diye soğuk bir sesle bana soru surmuştu. Ne diğceksin şimdi Nida? Boşboş yüzüne baktım.
"Neden sürekli bana karışıyorsun?" Dediğimde sinirlendiğini anladım çünkü boğazındaki ve alnındaki damarlar kabarmıştı!
"Ne yani onunla öpüşücekmiydin ben olmasaydım" dediğinde olanları anlatmaya başladım.
"Ya yok öyle bir şey. Bir anda arkama dönünce çok yakınlaştık istemeden oldu" dediğimde hala sinirliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
ChickLitNida....evet ismim Nida. Belkide imkânsız bir aşk'a inanmışdım. Belkide....aşık olduğumu sanmıştım! Gerçi sizce aşk nedir? Sadece iki kelime on üç harfden oluşan bir hismi? "Seni seviyorum" yoksa "tutku, macera, şevkat, acımasızlık ve en önemliside...