Şüphe

47 9 1
                                    

Keyifli okumalar aşkitoşcuklarım^-^
💋👅💓❤
Şarkı Adı;Lovely

Makyaj odasına çıktığımızda bir puf'a oturup parmaklarımla oynamaya başladım. Babam'ın birden sinirinin gitmesine mi şaşırsam yoksa Merç'in çizdiği resimde ki bana benzeyen kızamı? Aklım karıştı!

Annem geceliğini giyip kremide aldıktan sonra karşıma sandalyesini çekip oturdu. Kremin kapağını açıp birazını eline sürdükten sonra elime sürmeye başladı. Annemin kaşları çatık ama hiçbir şey dediği yok! Benden neden kaçıyorlardı? Babamda bir şey söylemeden hemen yukarıya çıkmıştı! Meriç desen bu konuda kızgın bir davranışı vardı san ki!

Annem kremin kapağını kapatıp ayağa kalktı. Kremi makyaj aynasının önüne bıraktıktan sonra bana dönüp
"Geç oldu yatalım hadi!" Dedi.

Normalde yatmama ve kalkmama karışmazdı! Ve günümün nasıl geçtiğini sorardı, üstelik işe daha yeni başlamıştı ve bana hiçbir şey anlatmamıştı! Ayağa kalkıp kaşlarımı çattım ve
"Hiç'de geç olmadı. Hem geç olsa ne olur ki? İşe daha yeni başladın ve iş gününün nasıl geçtiği hakkında konuşmadık! Ve hangi şirkette çalışmaya başladın?" Annem tebessüm edip yanıma yaklaştı ve saçlarımı okşadı.
"O zaman gel aşşağıda beraber konuşalım" dedi ve sırtımdan nazikçe tutup kapıyı açtı.

Oturma odasına geldiğimizde mavi chester'a oturup anneme döndüm. Hala telaşlandığını saklamak amacıyla tebessüm ediyordu! Bende gülümseyip sorularımı ona yönelttim.
"Ee anlat bakalım nasıl geçti ilk iş günün?" Elimi avcunun içine alıp şevkatle okşadı sonrada
"İyi ve yorucu işte ne olsun?" Gülümsedim ve
"İyi bari. Neler çiziyorsun?"
"Bir çok şirketleri varmış ben mimarlık kısımda işte evlerin iç yapımını ve dışlarını çiziyorum, bazende moda kısmında yardımcı oluyorum" dedi.

Tebessüm ettim acaba patronları yakışıklımıydı? Hini böyle filmlerde oluyorya!
'Kızım onlar anca filmlerde ve kitaplarda olur nerde bizde öyle şanss'
Kaşlarımı çattım. Yani bizdede olabilir! Yani bir ümit!
'Ya hayal etmeye çalışıyorum neden acep hayalimin içine sıçıyorsun?'
'Karşim ben doğruları söylüyorum!'
'Söyleme!'
'Neden?'
'Azıcık heveslenelim de ondan!'
'Knk ben doğruları söylüyorum. Heveslenme daha iyi sonra istediğin gibi çıkmayınca üzülüyosun bebeğim ben seni düşünüyorum' dedi ve göz kırptı.
'Amk yawşama'
'Ne yawşicam mk saplıktan geberiyosun bende sevindiriyim diye söylüyorum suç oluyo!'
'Tamam ya trip atma aşkım'
'Tamam hayatım hadi ben kaçtım bays'
'Hadi uyu uyu'
'Uyurum sanamı soracam?'
'Lan amk git'
'İyi be gidiyom hıh'
'Bayss'

Bugün gerçekten bende yorulmuştum! Hem olanlardan hemde okuldan neyse ki yarın perşembeydi!

Ayağa kalkıp annemin yanağına bir öpücük kondurup
"İyi geceler" dedim, kapıdan çıkmadan önce anneme dönüp
"Uvv sexi olmuşsun kız ama baştan söyliyim kardeş istemiyom ona göre!" Diyip göz kırptım.
"Bak terlik geliyo" deyince kahkaha atıp ellerimi önüme siper ettim.
"Tamam hadi bayyy" diyip merdivenlerden yukarıya-çalışma odasına çıktım. Kapının önüne geldiğimde babam telefonla konuşuyordu ve arkası dönüktü.
"Bak Meriç! Nida'nın Alara hakkında en ufak bir bilgi bile bilmesini istemiyorum anladınmı?!"diye öfkeli bir şekilde konuşuyordu!

Alara....Alara! Bu kızın gizemi neydi? Herkez neden bu kızı benden saklamaya çalışıyordu? Kapıya daha çok yanaştım ve dinlemeye devam ettim!
"Biliyorum bilerek yapmadığını ama çizimlerini ortada bırakmanın ne anlamı var? Ayrıca kızımın canını acıtmışsın! Sen kim oluyorsun ki Nidanın bileğini morartıyorsun lan?!" Diye kükreyince korkudan yerimde sıçradım. Arkamı döndüğümde annemin dalgın bir şekilde buraya doğru geldiğini gördüm, tam kaçıcaktım kiii annem şaşkın gözlerle bana baktı ve
"Babanımı dinliyorsun?" Diye kızmaya başladı ama iyice ağzıma sıçmasın diye her şeyi açıklamak zorunda kaldım.
"Hayır babamı öpmeye gelmiştim şimdi giriyordum ki telefonla konuştuğunu farkettim. Bende telefon konuşmasının bitmesini bekliyordum ama bağzı şeyler duydum!" Annem bir an telaşa kapıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin