KIZGINLIK-2

42 19 9
                                    

Evettt... hoş geldiniz bebeklerimmm... sizi çok seviyorumm.
Multimedya:Meriç&Kayra
Hangisi? Karar vermesi çokkk zorrr diğmi? Maşşallah Allah özene bözene yaratmış! E bizede Allah sahibine bağışlasın demek düşüyo!!!
Şarkı: Unuturum Elbet

Sabah am-ay canım alarmcığımın o muhteşem harikulade sesiyle uyandım! Yani bu şeyi kim icad etmişki. Onu bulup elini öperek tebrik etmek isterdim! Yataktan kalkıp öylece halıyla bakışmaya başladım. Nekadar güzel bir halıydı. Yapanlatın ellerine sağlık. Yataktan kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım. Evet sabahları yüzüm iğrenç oluyo! Dudaklar şişik, saçlar kabarık! Büyük bir ihtimalle her kız böyle oluyodur. Değilmi? Yada sadece ben olabilirim.

Odama geçip gömleğimi giğyip düğmelerini ilikledikten sonra eteğimi giğdim. Gömleğide eteğimin içine soktum. Makyaj ve saçtan sonra tamamdım. Makyaj masasına geçip eyeliner'ımı çektim. Pek belli olmasada toz bembe parlak farımı sürüp dudağıma frambuazlı parlatıcımı sürdüm. Saç düzleştiricisinide alıp büyük boy aynamın önüne geçtim. Aslında hala aklım karışık dalgın bir ifadeyle işlerimi yapıyodum. Okul wep stesinde Meriçle ilgili yazılan şeyleri okuduğum için aklım karışmıştı. Yani ne demek istiyoki? Her gün farklı kız! Üstelik sevgilisi öldükten sonra hıçkırarak ağlamıştı. Benim kollarımda! Başka bir kız için!

Elimdeki acıyla çığlık attım! Elim yanmıştı!
'Saçını yaparken bunları düşünüp sinirlenirsen tabikide yakarsın!' Diyen iç sesime sinirlenmiştim.
'Başka bir şeymi düşünebilirim? Kapa çeneni!'
'Uvv tamam sustum bugün sinirliyiz bakıyorumda' gözlerimi devirip
'Defol'
'Özlersin bak'
'Defol gittt'
İç sesim gidince bir oh çektim. Çünkü doğruları söyleyip beni köşeye sıkıştırıyodu! Makinenin düğmesine basarak kapattım ve makyaj aynasının üstüne koydum. Saten saçlarımda olmuştu.

Acıyla parmağımı azıma sokarak inledim. Çünkü canım yandığında refleks olarak bunu yapıyordum. Çantama doğru yüriyip çalışma masamın üzerindeki 2 defteri içine koydum çünkü kitaplar okuldaki dolaplardaydı. Evet şans sıçıyorum😏
Çantamı tek omzuma takıp odadan çıktım. Merdivenlerden indikten sonra mutfağa girdim. Annemin yanağına sulu bir öpücük kondurduktan sonra buzdolabından buz aldım.
"Günaydın" annemde karşılık verdikten sonra elimdeki buza sonrada bana baktı.
"Hayırdır nereni yaktın yine" ben boşuna demiyorum işte benim anam.
"Saçımı yaparken parmağımı yaktım" dediğimde kafasıyla kapıyı işaret edip
"Hadi geç kahfaltıya" dedi. Başımla onaylayım mutfaktan çıkıp salondaki masaya geçtim ama üstü bomboştu. Şaşkınlıkla arkama dönüp anneme seslendim.
"Anneee yok burda kahfaltı?"
"Yemek odasına gel" diye bağırdığında yemek odasına doğru ilerledim. Normalde salondaki masada yapardık kahfaltımızı ama neden böyle olduğunu bilmiyordum. Evimiz büyüktü, hemde çok. Yoksa banamı öyle geliyo? Bilmiyorum yanii villaydı ve yedi odaydı.

Yemek odasına girdiğimde babam yoktu. Sandalyeyi çekip oturdum ve
"Normalde salondaki masada yiyorduk neden burda yiğyioruz ki?" Çayları kpyarken tam bir şey söylicekti ama söylemesine izin vermeden ekledim.
"Ve babam nerde?"
"Babanın ameliyata girmesi gerekiyormuş o yüzden yok ve bugün canım buraya hazırlamak iatedi. Bukadar" yerine oturduğunda of ladkm. Çünkü sabahları babamı görmeyi seviyordum.
"Ne zaman gelicek babam?"
"Belli değil. Ameliyatj ne zaman biterse o zaman gelicek" kafamı 'tamam' anlamında sallayıp kahfaltıma döndüm.
******
Kahfaltım bittiğinde oh layıp arkama yaslandım.
"Eline sağlık"
"Afiyet olsun" cebimden telefonu çıkarıp saate baktım. Daha 1 saat vardı. Ayağa kalkıp
"Hadi ben kaçarr" deyip ayağa kalkmıştımki annem konuştu.
"Bu gün eve geldiğinde evde olmicam eğer acıkırsan bir şeyler yaparsın" anneme dönüp
"Neden nereye gidiceksin?"
"Bir şirkete iş görüşmesi biliyorsun çizim yapuyorum ve evde canım çok sıkılıyo berki kendimi oyalayacak bir şeyler bulurum diye" dedi. Başımı tamam anlamında sallayıp sarıldı.
"İyi şanslar" deyip kapıya ilerledim.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin