Şarkı çok güzel dinlemenizi tavsiye ederim.
Bölüm şarkısı: Balance ton quoi
Aren beyin dedikleriyle kaşlarımı çattım
"Burası bir iş yeri hera hanım bir dahakine hareketlerinize dikkat edip çeki düzen verin!."
"Ben hareketlerimede kendimede gayet dikkat ediyorum sizde ş*****z insanlarla çalışmayın! Ve patronum olmanız benim hareketlerime karışıcağınız anlamına gelemez aren bey!." O kadar sinirlenmiştim ki ne dediğimin bile farkında değildim. Aren bey bir şey demeden önümden geçip odasına ilerledi bende arkasından ilerleyip kendi çalışma odama geçtim ve her zaman ki gibi gelen yığınla dosyalarla uğraştım. Telefonun çalmasıyla hemen açtım.
"Odama gel." Tamam dememe fırsat vermeden kapatmıştı, tableti ve not defterini aldım iki kez kapıyı çaldıktan sonra içeriden gel sesini duyunca odaya girdim.
"Bana bu günün ve yarının özetini kısaca tekrar anlat." Tamam dercesine kafamı sallayıp tableti açtım ve konuşmaya başladım. "Öncelikle bügün akşam bir iş yemeğiniz var onun dışında yarın italyanlarla bir görüşmeniz var ve son olarakta yurtdışına çıkıcağınızı ve serhat beye uçağınızı hazırlamasını söylemiştiniz onuda 3 gün sonraya aldım." Hızlı konuştuğum için yorulmuştum kafamı kaldırıp aren beye baktım. " tamam çıkabilirsin." Odadan tam çıkıcakken aren beyin sesini duydum. "Kendinede bir valiz ayarlamayı unutma 3 gün sonra." Hızla aren beyin tarafına döndüm
"Bende mi geleceğim?" Alayla kaşlarını kaldırdı "asistanım sen olduğuna göre?" "Haklısınız." Deyip odadan izin isteyip çıktım tüm dosyaları bitirmiştim arkama yaslanıp gözlerimi dinlendirmek adına kapattım.
Kapının 'pat' diye kapanmasıyla gözlerimi hızla açtım bana kaşları çatık bi şekilde gelen aren beyle oturduğum yerde hemen dikleştim. "Mesai saatinde uyumak mı? İş yerindesin evinde değil kendine gel!!" Ah.. salak kafam sadece bir kaç dakika gözlerimi dinlendiricektim tam özür dilicekken aren bey tekrar konuştu " özür dilemeni sonraya sakla kalk hemen iş yemeğine geç kalıyoruz senin yüzünden.!" Sert sesiyle hemen kalktım üstüne çeki düzen verdim. " bu kıyafetle iş yemeğine gelemezsin yolda sana bir şeyler alalım."
Kafamı hayır anlamında salladım maaşımdan kesilmesini istemezdim evimde yeterince çok kıyafetim vardı "hayır aren bey evim buraya yakın ve kıyafetim var benim gidiceğimiz restoran yol üstümüzde sizin içinde sakıncası yoksa eve uğrayabilir miyiz?" Aren bey sıkıntıyla derin nefes verdi
" tamam." Şirketten çıkıp arabaya bindik beş on dakika sonra evimin önüne gelince arabadan indim aren bey telefonuyla uğraşıyordu bende zaman kaybetmeden eve hızla girdim odama geçip üstümdekileri çıkardım hemen giyinip makyaj masamın önüne geçtim hafif bir makyaj yapıp çantamıda alıp evden çıktım.Heranın giydikleri 👆
Arabaya bindim hızla aren beyin bakışlarını kısa bir süre üzerimde hissettim sonra tekrar telefonuna dönmüştü ben yol boyunca yemek yiyeceğimiz iş adamlarından bahsettim kafasını anladım dercesine sallayıp durdu sadece restoranın önüne gelince arabadan indik. Restorana girdik önceden rezerve olan masaya geçtik bizden beş on dakika sonra diğer kişilerde gelmişti hepsiyle el sıkıştıktan sonra onlarda oturdular. İş konuşmadan önce yemek yemek istedikleri için sipariş vermeye başladılar bana sıra gelince menüye bakındım acaba hiç bir şey yemiyorum mu desem ben ya da olmaz öyle ama oladabilir ama olsada olur olmasada olur kafamı kaldırıp tam söylicekken garsonun gittiğini gördüm ve aren beyin sesini duydum " ben söyledim sizin için hera hanım." "Teşekkür ederim aren bey" oh ya yoksa ben bir saat düşünürdüm. Yemekler gelince hem yiyip hemde iş konuşulmaya başladı bende yemeği boşverip söylenenleri not alıyordum aren beyin söylediklerinide not ettim bir süre sonra işi kenara bırakıp sohbet etmeye başladılar bende sadece onları dinledim.
İsminin taner olduğunu öğrendiğim adam gülümseyip bana doğru konuştu " ah siz yeni bir iş düşünürseniz eğer hera hanım" kartını bana verip devam etti konuşmasına "beklerim sizi." Yanımda ki aren beyin gerildiğini hissedebiliyordum. Hafif gülümseyip nazikce reddettim "teşekkür ederim taner bey ama ben işimden gayet memnunum" taner bey bozulsada çaktırmadan konuşmasına devam etti "yinede sizde kalsın kartım." Bu dediğine cevap vermedim aren beyin konuşmasıyla bakışlarım ona döndü "evet ben çizimlerimi sizin şirkette gönderirim sizde bakıp nasıl yapılcağına karar verirsiniz o zaman tekrar buluşup ortak bir yön buluruz." Ayağa kalkıp tekrar el sıkıştık "güzel bir akşam yemeğiydi." Aren beyin dediğine karşıt hepsi gülümseyince ordan ayrıldık. Ben tam taksi durduracağım sırada aren beyin sesini duydum. "Hayırdır nereye?." Kaşlarımı havalandırdım "evime aren bey." Alayla sırıttı "onu anladım ama seni ben aldım ve geri bırakacağım sözlerimi ikiletmekten hoşlanmam bu yüzden arabaya bin!." Kaşlarımı çattım ve saatime baktım "mesai saati 2 dakika önce bitti aren bey ve şuan sözlerinizi dinlemek zorunda değilim o yüzden size iyi akşamlar." Bu dediğime aren bey şaşırsada belli etmedi bende taksi aramak adına yürümeye başladım arkamda bir arabanın geldiğini hissediyordum derin nefes verip yürümeye devam ettim karşıma içmiş birini görünce geriledim üstüme üstüme geliyordu "ah kayıp mı oldun minik ceylan." Kaşlarımı çattım gittikçe üstüme geliyordu ah birde bununla uğraşıcaktım adamın daha çok dibine gidip dizlerine bir tekme attım sarhoşluğundan dolayı yere düşünce karnınada bir tekme attım ve daha çok "pislik,hayvan senin tüm ceddini**** hayvan herif!" Deyip son tekmemide atıp geri çekildim böyle pezevenklerden nefret ediyordum hepsini boğazlıyarak öldürmek istiyordum. Arkamı dönüp ilerliyecekken aren beyin kaşları havada şaşkın bakışlarıyla bana bakıyordu.
"Sen.. nasıl?.. "Evett yeni bölümü yıllar asırlar sonra yaazdımm 😂 okuduğunuz için teşekkür ederimmmm ♥️♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ PATRONUM.
Chick-LitAdam sorar, kaçınız çıplaklığınıza güvenmek yerine karakterine güvenecek kadar kadındınız? Kadın cevap verir, kaçınız çıplak bedeni sahiplenmek yerine üstünü örtecek kadar adamdınız. Not: kitap kapağı bana aittir.