Çarşamba 19:30
Kafayı yiyecektim. Evet kafayı yiyecektim ama neden olduğunu bilmiyordum. Hafta sonunundan beridir içimde olan huzursuzluk bir türlü geçmiyordu. Bir şeyler beni rahatsız hissettiriyordu. Kaan'la da doğru düzgün konuşamamıştık kaç gündür. Daha doğrusu benim düşük ruh halim ve onun da mesajlaşmaktan kopamadığı bir Dilek hanım olunca aramızda düzgün bir iletişim geçmemişti.
Can sıkıntısıyla tekrar telefonu elime aldım. Böyle durumlardayken bana yardım edebilecek tek kişi vardı.
Telefon açıldığında karşı taraftan "Alooooooooo" diye bir bağırış yükseldi.
"Naber meleğim?" dedim sesini duyduğum anda bile içime dolan huzurla.
"Iyi tontişim senden naber?" diye sordu neşeli sesiyle.
"Huzursuz desem inanır mısın?"
"Ooo inanmam mı en sevdiğim ruh halin."
"Dalga geçme Seren ya. Kaç gündür kurtulamadım bu halden zaten. " dedim görmeyeceğini bile bile dudak büzerek.
"Özledin beni de ondan bu huysuzluğun hadi itiraf et."
"Özledimmmmm. "
"Oha resmen itiraz etmeden kabul ettin. Bir şeyler olmuş cidden orada. Anlat hadi dinliyorum tontişim. "
"Anlayabilsem ben de ne olduğunu belki anlatırdım ama ortada bir neden yok. "
"Nasıl yok ya nedensiz moral bozukluğu mu olurmuş. Sen bana son bir kaç gününü anlat o zaman ben bulayım canını sıkan şeyi hadi. "
"Ne anlatayım ki her şey stabil. Annem işe gidiyor,geliyor. Abimle aram iyi,Gamze abladan ayrıldı ki buna en çok ben sevindim. "
"Oha oha oha dur durrr. Emre Gamze'den ayrıldı mıı?"
"Evet ayrıldılar."
"Inanmıyorum ya sonunda hayallerim gerçek olacak herhalde. Şükürler olsun. " derken arkadan bir kaç tıkırtı geldi.
"Kızım sakin olsana yıktın herhalde ortalığı." dedim gülümserken.
"Ne sakin olucam ya ben yıllardır bu anı bekliyorum oğlum. Annemin en sevdiği biblo gitti ama umurumda değil şu an. "
"Çok sevindin de abim manken olacak şimdi ona ne yapacaksın."
"Ne ? Ne mankeni ya? "şaşkınlık dolu sesine tekrar güldüm.
"Nermin teyze defilesine çıkarmak istemiş abimi. Abim de kabul etti tabi. Gamze ablayla ayrılma sebepleri de bu zaten. Olay çıkarmış Gamze abla abim de karşılık verince büyük kavga ve bitiş. "
"Ya nasıl ya. Ünlü mü olucak şimdi bu birde. Bu haliyle bile bana pas vermedi yıllarca. Ünlü olursa hiç bakmaz yüzüme ya. Ağlamak istiyorum. "
"Kızım abim onunla dalga geçtiğini düşünüyor. Çocuğu her gördüğün yerde Emre ben sana aşığım hadi evlenelim diyordun ya seni ciddiye mi alacaktı?"
"Ee ben ciddi söylüyordum onları ama. Aşığım ben ona ya."
"Doğru düzgün anlatırsan belki anlar, benim abim biraz salak sanki bilmiyorsun."
"Öyle deme salak falan ama çok tatlı çocuk ya." kıkırtılarını duyunca bende kıkırdadım.
"Ee Nermin teyze demişken Kaan napıyor?"
"Napacak aynı Kaan. Dilek diye bir kızla görüşmeye başladı şimdi. Ondan başka bir şeyi gözü görmüyor beyefendinin."
"Haaaa senin derdin şimdi anlaşıldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEVŞEK [bxb] texting
Short Story"Ben sana nasıl kıyabilirim oğlum?" dedi tuttuğu yakalarımı silkeleyerek. Sonra beni kendine çekti ve her zaman öptüğü yerden, sol gözümün altından öptü. "Kardeşimsin lan sen benim."