15

13.5K 725 239
                                    

Cuma 12:25

Şu anda birisi ne yapıyorsun diye sorsa kendimi kontrol etmeye çalışıyorum derdim. Çünkü yapmaya çalıştığım şey tam da buydu.

Iki gün önce Kaan'a karşı olan hislerimi kabul etmiştim. Yıllardır inkar etmem bir şeyi değiştirmiyordu ve ben de bu yüzden kabul etmeyi denemiştim. Ama şimdi de içimde bitmek bilmeyen bir öfke vardı Kaan'a karşı. Yıllardır 5 dakika bile küs kalamadığım adamı şimdi öldüresiye dövmek istiyordum.

Manyak mıydım?

Olabilirdi. Çünkü kim aşık olduğu insanı kabullendikten sonra onu dövmek isterdi ki? Oysa ben Kaan'ın karşımda 11. sınıflardan bir kızla sohbet ettiğini gördükten sonra sadece bunu istemiştim.

Onu önce bir güzel dövmek sonra da yaralarından öpmek istemiştim.

Evet kesinlikle manyaktım.

"Dalmışsın yine."

Elindeki yemek tepsisini masaya koyarken söylendi.

"Evet aklıma bir şey takıldı da onu düşünüyordum. "

Seni öldürmeyi düşünüyordum.

"Bu aralar hep böyle düşüncelisin zaten yavrum. Bir şey oldu da bana söylemiyorsun sanki." diye dudak büzdü karşımda.

Bu hareketleri kalbimi hızlandırmaktan başka bir işe yaramıyordu artık. Yıllarca kendimi neden bastırmaya çalıştığımı şimdi daha iyi anlamaya başlamıştım.

"Yok lan bir şey olsa sana söylemez miydim?"

Söylemezdim.

"Söylerdin tabi aşkım benden bir şey saklamazsın sen." dedi yine gevşek sırıtmasını takınarak.

Bir bilsen senden neler saklıyorum.

"Saklamam tabi. "

"Kimdi o konuştuğun kız?"
Tabağımdaki bezelyelerle uğraşırken çekinerek sordum.

Ağzına attığı yemeği çiğneyip yuttuktan sonra omuz silkti.

"Özlem miydi neydi adı hatırlamıyorum. Geçen yıl başkanı olduğum gezi kulübüne bu yıl o seçilmişte bir şeyler sormak istiyorum dedi. "

"Yaa ne sormak istiyormuş?"

"Bilmiyorum,şimdi çok açım sonra konuşalım deyip yolladım." dedi tekrar yemeğinden bir kaşık alırken.

O kadar güzel yemek yiyordu ki onu izlerken ben de onu yemek istiyordum resmen.

"Sen ve seninle konuşmak isteyen bir kızı geri çevirmek?Doğru mu anlamışım. "

Birden gülmeye başlayınca bende sırıttım. Ağzındakileri etrafa saçıyordu salak.

"Pislik misin oğlum ağzını kapat. Yediğin her şeyi geri çıkardın amına koyim."

"Ben de o yok güzelim. Başka bir şeye koy istersen."

Söylediği şeyle boğazıma kaçan ekmek eş zamanlıydı. Öksürmeye başladığım zaman sırıtarak önündeki suyu uzattı.

"Helal yavrum ya bu kadar heyecanlanma." dedi sırıtmaya devam ederken.

"Ne heyecanlanması lan aniden söyleyince şey oldu."

"Ney oldu?" dedi gözlerini oyuncu bir şekilde kırpıştırarak.

Karşımda böyle beni izlemesi sinirlerimi bozmuştu. Kesinlikle kıpkırmızı olmuştum ve bu onu keyiflendiriyordu. Böyle zamanlarda beyaz tenli olmanın ağzına sıçmak istiyordum.

"Boğazıma kaçtı ekmek ne olacak. "

"Aynen kanka bence de." dedi alayla.

Konuşmayı uzatmamak için ağzıma bir kaşık daha bezelye doldurdum.

"Dilek'ten sonra biraz kafa dinlemeye karar verdim."

Başımı kaldırıp yüzümde gezinen gözlerine baktım.

"Nasıl yani?"

"Kız iki haftada ömrümü yedi oğlum. Kadın ırkından soğutacaktı beni resmen. "

Gülümsememe engel olamadım. Dilek mevzusunu çok uzatmadan bitirdiği için mutluydum. Bir ara gerçekten de aralarında ciddi bir şey olacak diye korkmuştum.

"Senin kadın ırkından soğuman kutupların yok olmasıyla eş değer kardeşim. " alayla söylendim.

"Buzullar eriyor ama kardeşim. Bana daha mantıklı şeylerle gel. Örneğin bir yanardağın buz donması gibi falan."

"Bir yanardağın buz donması gibi. Imkansız. " dedim söylediği şeyin ağırlığını hissederek.

"Hadi bitir yemeğini,az bahçeye çıkalım da tüttürelim oğlum. "

"Doydum zaten hadi kalkalım." dedim tepsiyi önümden iterken. Iştahım kaçmıştı.

Zaten bezelye de sevmezdim ki ben.

Herkese hellooooo. Neden böyle bir giriş yaptım bilmiyorum ama sizinle konuşmayı özlemişim. Nasılsınız bakalımmm?

Valla ben bir mutlu oluyorum tatili düşündükçe.

Benim coğrafyam hep kötü olmuştu zaten linç yemeden söyleyeyim ajsjdjdj

Hikayenin içine etmeden nasıl bitirebilirim onu düşünmeye başladım şimdi de. Umarım sıkılmadan okumaya devam edersiniz.
Hepinizi öptüm yine seviyorum sizi 💋💋







GEVŞEK [bxb] textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin