Efe
Ayaklarım beni geri geri götürmeyi denesede direniyordum. Kaan'ın mesaj atmasının üzerinden iki saat geçmişti. Itirafımın üzerinden de üç gün. Okula gitmiyordum. Üç gün sonra bana sadece "Bize gel,bekliyorum." diye bir mesaj atmıştı. Mesajı görünce şaşkınlıktan yarım saat kendime gelememiş sonra ki bir buçuk saatte de cesaret toplamaya çalışmıştım. Benimle konuşmayı kesecek diye deli gibi korkuyordum. Açık apartman kapısından adımımı attığımda heyecanım on katına çıkmıştı.
Evlerinin önüne geldiğimde iki gün önceki halim geldi aklıma. Aynı yerde durmuş zile basmak için kendimi ikna etmeye çalışıyordum yine. Güçlü olmam gerekiyordu. Ben bu değildim.
Kapı aniden açıldığında tüm çabam geri gitti. Kaan kapıyı tutmuş yüzüme bakıyordu.
"Gelmeyeceksin sanmıştım. " dedi donuk bakışları ile.
Bana böyle bakmasına alışık değildim.
"Ben de gelmem sanmıştım. " dedim zar zor çıkan sesimle.
Kapı ağzından çekilip "Geç." diyerek yol açtı bana.
Yanından geçerken kokusu doldu burnuma. Gözlerimin dolmasını engellemeye çalışırken ellerim titredi. Oturma odasına geçip ayakta bekledim.
"Ne o, ilk defa geliyorsun sanki. Otursana şuraya."diye sinirle söylenip kendini koltuğa attı.
Yanına oturmaya cesaret edemediğim için karşısında bulunan ikili koltuğa oturdum.
"Bir şeyler içer misin?" diye sorduğunda başımı hayır anlamında salladım.
Yerinden kalkıp bana doğru gelmeye başladığında koltuğa biraz daha sindim. Yanıma oturup yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve incelemeye başladı.
"Korkuyor musun benden?" dedi.
Tek kaşı havaya kalkmış vereceğim cevabı bekliyordu.
"H-hayır " dedim titreyen sesimle.
Alayla çocuk mu kandırıyorsun sen bakışı attı.
"Bence korkmalısın. " dedi elini çeneme götürüp hafifçe sıkarken.
Yutkunduğumda gözleri boğazıma kaydı. Çenemdeki eli de gözlerini takip etti. Parmakları hafifçe ensemi okşarken yüzünü tamamen yüzüme yaklaştırdı. Nefeslerini yüzümün her santiminde hissediyordum. Kalbim Usain Bolt'la bile yarışacak kıvama gelmişti.
"Efe." dedi gözleri yüzümde gezinirken.
"Seni öpsem naparsın şimdi?" dedi gözleri kaçamak bakışlarla dudaklarımda gezinince.
"Ölürüm herhalde."
"O zaman öteki dünyada buluşuruz inşallah ne diyim."
Dudaklarını dudaklarıma kapattığında ellerim titredi. Hareketsiz birkaç saniyeden sonra dudakları kıpırdandı ve alt dudağımı arasına aldı. Yaşadığım şokla sarsılırken ellerimi omuzlarına çıkardım. Dilini dudaklarımda gezdirdiğinde öpüşüne karşılık vermem gerektiğini anladım ve ağzımı araladım. Dillerimiz birbirini bulduğunda istemsizce inledim. Inlememle birlikte Kaan beni tamamen kendine çekti. Dilimi dudakları arasına alıp emince saçlarını çekiştirdim. Bu kalbime çok fazlaydı. Nefessiz kaldığımı hissettiğimde dudaklarımızı ayırdım. Kaan da alnını alnıma yaslayıp bir süre nefeslerini düzene sokmaya çalıştı.
"Sanırım gerçekten öldüm."
Kolumda hissettiğim acıyla bağırdım.
"Acıyı hala hissedebiliyorsun ruhun fazla uzaklaşmış olamaz. "dedi karşımda pis pis sırıtırken.
Yüzlerimiz arasına biraz mesafe koyup "Neden öptün beni?" diye sordum.
"Biseksüel olma ihtimalimin olup olmadığını sorguladım. "
"Denek olarak mı kullandın aq beni?"
"Öyle oldu yavrum." dedi pis sırıtması yüzündeki yerini alırken.
Sinirle kendimi geriye çekmeye çalıştığımda kollarımdan tutup ondan ayrılmamı engelledi.
"Sonuca bakmak lazım ama şimdi yavrum." dedi gözüyle alt takımını işaret ederken. Gözlerimi üyesine diktiğimde sertleşmiş olduğunu fark ettim. Yüzümde hafifçe bir tebessüm oluşurken
"Deney olumlu sonuç verdi." dedi o da gülümseyerek.
Darladınız beni yeni bölüm diye diye ramazan ramazan yazdığım bölüme bakınnnn. Resmen günah point yaptırdınız bana. Yorum yapın bari de cehenneme gitmeme değsin ajsjdjdj Hadi hepinizi öptüm muck muck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEVŞEK [bxb] texting
Short Story"Ben sana nasıl kıyabilirim oğlum?" dedi tuttuğu yakalarımı silkeleyerek. Sonra beni kendine çekti ve her zaman öptüğü yerden, sol gözümün altından öptü. "Kardeşimsin lan sen benim."