Už uběhl nějaký ten den, co jsem poznal Malin a dalším příchozími dny mi připadá, čím dál víc tajemnější. Ráno před školou jsem čekal se svými kamarády na to, až dorazí ostatní. Kluci si povídali o zápase, o holkách a ovšem možném. Já, i když jsem si to nechtěl přiznat, vyhledával pohledem Malin. Na chvilku jsem se podíval na mobil, když v tom mi Bryan poplácal po rameni a ukázal nějakým směrem.
Malin kráčela vedle jedné holky, kterou jsem neznal. V ruce držela zapálenou cigaretu a něčemu se smála. Měla na sobě černé skinny džíny a černý svetr. Z dálky jsem viděl její výrazné oční linky a velkou vrstvu řasenky. Rty měla potřené černou rtěnkou.
V lavici jsem na ní čekal. Sedla si vedle mě a vyndala z uší sluchátka. "Ahoj slaďouši" poškádlila mě. "Nazdar pistolko" oplatil jsem její šibalský úsměv.
"Sluší ti to" položil jsem ji moji ruku na její stehno. Malin se vražedně na mě podívala a zasyčela: "sundej tu ruku z mého stehna a nic se ti nestane"
Jelikož mi stále naháněla strach, poslechl jsem ji. Ruku z jejího stehna jsem odsunul a Malin se usmála. "Jo a děkuju, tobě to taky trochu sluší" prohodila ironicky.
***
Večer jsem procházel kolem parku a doufal, že ji ještě jednou uvidím. Klidně i v akci, protože ty její zelené oči miluji.
Marně jsem v to doufal a po chvilce jsem se zvedl z lavičky a zavolal na psa. Ten přiběhl a vydal se s ním zpět domů.
Po chvilce jsem zaslechl hlasy lidí. Vypadalo to na hádku. Počkat ten hlas znám. Vždyť ten je Malin. Nasadil jsem kapuci a vydal se daným směrem.
"Malin, toto si posrala. Nesmíš se zamilovat do někoho, kdo není v našem kruhu. Pochop to. Moje poslední slova." zařval na ní ten kluk a pěstí jí složil k zemi.
Neváhal jsem ani minutu a běžel k ní. Malin ležela jako tělo bez duše. Držela si nos a vzlykala.
Klekl jsem si k ní a pohladil po vlasech. Ona se však lekla a škubla sebou.
"Malin, ššš, to jsem já Marcus, už si v bezpečí" hladil jsem ji dál ve vlasech. Zvedl jsem ji do náruče a donesl k nám domů. Všichni už spali, protože věděli, že se vracím takto pozdě každou noc.
V tichosti jsem ji přenesl do svého pokoje, kde ji položil na postel. Z koupelny jsem vzal lékárničku a ošetřil Malin.
"Půjčím ti něco na spaní" otevřel jsem svou skříň a chňapl po prvním triku. Malin se mi kolébala ze strany na stranu neschopna jediného prudkého pohybu. Proto ji budu muset převléct sám.
Pod jejím svetrem bylo ještě tílko, které letělo stejným směrem jako ten svetr. Džíny opatrnými pohyby jsem stáhl z jejího tělo. Seděla přede mnou jen ve spodním prádle.
Bože, proč musí být tak zatraceně sexy? Ne Marcusi, nesmíš se zamilovat.
Natáhl jsem přes hlavu moje triko a zezadu sundal podprsenku, aby jí to přes noc neškrtilo. Moje postel byla dost velká pro dva lidi. Uložil jsem ji do postele a přikryl peřinou. Já se svlékl jen do boxerek a lehl si vedle ní.
Další kapitola. Co na to zatím říkáte? Užijte si ji.
Vaše Kikule🍍💕🍌
ČTEŠ
Změnila mi život // Marcus Gunnarsen
FanfictionMarcus Gunnarsen žije poklidný život. Má kamarády, milující rodinu a slušně rozjetou kariéru. Ale něco mu však schází.