18.kapitola

258 14 2
                                    

"Kam se chystáš?" zeptal se mě u zrcadla Martinus. Měl jsem na sobě oblek a právě jsem si vázal tmavě modrou kravatu. "Na přátelskou večeři s Malin" odpověděla jsem mu a přesměroval se k mým vlasům. Nechal jsem si ji rozpuštěné a sprejem na vlasy si je zalakoval. "Tak nezapomeň ji koupit růži" opřel se o futra dveří a dál mě pozoroval. "Už je ve váze, jen ji stačí vzít" vysvětlil jsem mu. "To jdete jen na večeři?" zeptal se nechápavě Tinus. "A co jiného bychom měli dělat?" přemístil svůj pohled na něj. "Třeba si zadělat na dalším dítěti" zasmál se brácha a já hodil po něm první věcí co jsem měl po ruce. Martinus stačil uhnout a dál se smál. Nedalo mi to a já se smál s ním.

Seděl jsem v restauraci a čekal na příchod Malin. "Pane Gunnarsene?" oslovil mě číšník a já se na něj podíval. Vedle něj stála Malin. Na sobě měla tmavě modré pod kolena šaty, vlasy sčesané do drdolu, černá barva rtěnky vystřídala protentokrát fialová. Ze silnější vrstvy řasenky se stala slabá. Moc jí to slušelo.

"Moc ti to sluší" pochválil jsem ji. "Tobě taky" opětovala moji chválu. Pomohl jsem ji zasednout za stůl a sám si později sedl na své místo. Číšník nám nalil do skleniček červené víno. Nechali jsme si doporučit místní specialitu od šéfkuchaře.

"Vůbec si se nezměnila. Si stále krásná jako tehdy" začal jsem. "Ty taky ne, si stále sladký jako tehdy" oba jsme se zasmáli a přiťukli si vínem.

Hlavním chodem byl losos s opékanými bramborami. Sladkou tečkou byl čokoládový dort. Oba za nás jsem zaplatil s výhradami Malin. Ale obměkčil jsem jí tou růží.

Procházeli jsme se parkem a došli až na tu lavičku, kde jsme se poprvé políbili. Oba dva jsme si sedli na ní.

"Tady se to stalo. Náš první polibek. Pamatuješ?" zeptal jsem se. "Na tu krásnou noc se nedá zapomenout Marcusi. Chtěla bych ji vrátit." zasnila se Malin. "Nemusíme jí vracet, stačí, když se to zopakuje" řekl jsem a vrhl se jí na její rty. Ona okamžitě spolupracovala a ruce mi vpletla do vlasů. Svýma rukama jsem ji objal a přitáhl si blíž ke mně. Tím jsem ji přinutil si na mě sednout obkročmo. Opět jsme si kradli dech, opět jsme tu byli samy, bylo to přesně jako tenkrát.

Malin se odtáhla a ruce se položila na má ramena. "Miluji tě Marcusi a navždy budu" usmála se a opět se mi vrhla na rty. Teď jsem se musel odtáhnout já. "Taky tě miluji Malin a navěky budu" usmál jsem se taky. Malin mě objala a já jí objetí opětoval.

Skončili jsme u ní na pokoji v hotelu, kde bydlela tento týden. Tentokrát jsem si dal pozor na ochranu, aby Samuelovi nepřišel nový sourozenec. Ne, že bych nechtěl druhé dítě, to chci, ale ne zrovna teď.

***

Ráno jsem se probudil v posteli vedle Malin, která ještě spala. Byla tak roztomilá. Rozhodl jsem, že bych jí mohl udělat snídani do postele. Vstal jsem z postele, oblékl si boxerky, ze včerejška kalhoty a košili. Šel jsem na recepci, kde mi slíbili, že to brzy přivezou.

Vrátil jsem se zpátky do pokoje, kde už na posteli seděla ve vyzývavé košilce a česala si vlasy.

"Dobré ráno lásko" posadil jsem se vedle ní a věnoval ji letmý polibek na vlasy. "Dobré ráno, kde si byl?" zeptal se. Nestačil jsem ji to říct, jelikož na dveře zaťukala pokojová služba se snídani. Vzal jsem si od kuchaře tác a zavřel dveře. Malin si opět lehla do postele a opřela se o čelo postele.Položil jsem tác na postel a zesvlékl se znovu do boxerek.

"Marcusi, jak to teď s námi bude?" optala se po snídani Malin. "Na to samé jsem se chtěl zeptat i já" odpověděl jsem ji.

"Já nevím, jediné co opravdu vím, že už tě nechci ztratit, tedy vás. Tebe a Samuela" řekl jsem se a zadíval se do očí Malin. "Taky tě nechci ztratit, jediné co chci, aby už Samuel nevyrůstal bez svého táty. Rozhodla jsem se pro jediné řešení. Jestli by si chtěl. Přestěhujeme se společně se Samem a bratrem sem za tebou. Jonas si tu už našel práci a byt. Navíc, našel si tu přítelkyni. Jen se bojím, jak mě vystojí tvojí rodičové" zesmutněla. Dlouho jsem neotálel a vší silou ji objal. Natiskla se ke mě blíž a na mé nahé hrudi jsem pocítil horké slzy.

"Určitě tě přijmou, poté, co jim tě představím společně se Samíkem. A kdyby ne, pamatuj, že tě nepřestanu milovat a do toho mi kecat nemohou." utěšil jsem ji.

Malin se usmála a sedla si na mě obkročmo. Políbila mě na to a to bych nebyl já, kdybych to nezavedl v dravé líbání.

Miluju tě Malin

Máme tu novou kapitolu. Zatím se to vyvíjí dobře, co říkáte?

Podělím se s vámi o perličku ze školy. Dneska nám řekl učitel na chov zvířat, že prý četl, že jsou pihy sexy. Tak už konečně vím, proč jsou tak Marcus s Martinusem tak strašně cute a sexy. Mají pihy. Jednoduchý.

Vaše Kikule 🍍💕🍌

Změnila mi život // Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat